junge wiener biker/innen gesucht

Hi!

Bin 23, hab mein Bike seit letztem Jahr, eine wunderschöne BMW 650GS (ca. 8000km bis jetzt) und suche nette Leute aus Wien und Umgebung zum Motorrad fahren :slight_smile:
Es wäre total nett, jemanden für Tages-, Wochenend- oder einfach nur kleine Abendtouren kennenzulernen, vielleicht findet sich ja sogar ein kleines Grüppchen zusammen??
Ich rase nicht besonders, mags aber (wo möglich) gern flott. Bergstraßen und Genießerstrecken habe ich sehr gerne, mein Knie schleift aber nicht am Boden!!
Mit „jung“ mein ich irgendwas so zwischen 20 und 30, vielleicht 35… Alter selbst ist nicht so wichtig, aber halt keine Seniorengruppe.

Einfach schreiben oder PN, freu mich schon!!!
Hier noch ein Foto: [url=https://www.dropbox.com/s/sy9aa8izvpjghs8/IMG_9392.JPG]Dropbox - File Deleted

Lg, Johanna

sa oder so treffpunkt 09:30 shell tankstelle eisenstadt . routenbesprechung vor ort, spätestens 10:00 abfahrt.

greeeeeeez

…kurz und prägnant, so gefällt mir das!

:grin:Wos???..Und Ciao …

Lg Pg

loss mi rotn afoch aussi und auffi auf den heulign Hügel

na - den moch i vorher no zum rafn anwärmen .
oder i suach ma erst vor ort aus mit was i fahr - i was no ned

greeeeeeez

mach dir kane hoffnungen - bin in ana beziehung ----> mit meinen gasradln :sunglasses:

wengan termin schauma mal wies wetter ist :eyes: :sob:

greeeeez

wieso kommen alle aus wien :sob: wü a mitfohrn :cry:
is mir aber zuweit weg :rage:

bin ned aus wien- i foa a mindestens 25min noch IC

greeeeez

NÖ halt, is eh als das gleiche kaff da oben :grin:

HALLO erschtmal halt um sexe weg bist a um 9:30 durtn in eistadt
was gibtsn da zum jamman ha :grin:

wenn man als männlicher Motorradlfoahrer jemanden für eine Ausfahrt sucht kriagst nix wia blede Auntwortn. :sob:
Kaum is es ein 23 jähriges Mäderl san de Mottn do und schaun ned amoi, dass se allanig schon wegn der Oitasbestimmung unten durch san :grin: , oba des is den meistn do scho wuascht. und nu dazua a gs wos jo eigentlich a des weihwossa fia eich wüdn teifen is…egal :eyes:

i foar ned sondern allanig und hob ma a scho morgn und üwamorgn urlaub gnumma wegen dem schnenan weda. :smiling_face: :grin: :smiling_face:
Pfiat Eich
glucks
[sm=rolleyes.gif]

Selba Geil auf sowas bisd :grin:

Dua nit a so :dizzy_face: …leas wos i gschriebn hob :wink: …Noch aum Heiratsauntrog schaugt des für mi sicha ned aus …mogs eh ned De Deppatn Kaumpfemanzn auf de Gschissanen Boarischn Ollawölts Kleida Hokn Moppaln :rage:…stengan ma eh bloß sinnlos im Weg ummadumm :wink: :grin:

…SUCHE NETTE LEUTE !!! Wos genau hod des mit DIR zta ??? :grin: :grin: :grin:

Ausserdem … du mit dein Aungstrandl wüst bei dera Maus den Sheriff einedrahn ??? Daunn kumm zerscht bei mir vabei das i da die Raffn ohfohr :wink: :smiling_face: :grin:

… VANUCCI Gwandl - Schuhgröße 37 - rotes langes Haar … jetzt weiß ich warum der Maya angesprungen ist.
Ich muss aber zur Vorsicht aufrufen !!! Der Maya ist ein extrem Macho … outlaw und Mega Knieschleiffer !!!

Ich hingegen würde gerne mit dir „fahren“ bin aber GSD schon 50 und falle somit seniorenbedingt aus :wink:
Meine Aufrisse belaufen sich auf Hühnersuppe, Butterkeks mit Sanostol und Pljekskavica sa Sirem :grin:

du bist sooooo deppad :rage:

oiso auf dem büdl host dei waumpm owa gscheit guat vasteckt :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeez

… des wor im Winter 2010 mitn MAD und OLPO in Kroatien :wink: beim Kotznhaus aufstön :smiling_face:

und viel Glück bei der Suche!
Wobei Du schon bemerkt haben wirst, das dieses Forum die denkbar schlechteste Möglichkeit ist :smiling_face: :wink:

Chin

erschtmal,für wos ha :grin: