Grüß euch

Wollt einfach nur mal Hallo sagen, bin neu hier. :wink:

Jo dann, wenigstns amol a Gscheide Ansage :smiling_face: :grin: , daher Herzlich Willkommen meinaseits , auf 1000ps.at

Lg Pg

Kurz und schmerzlos: Servus!

Nau oistan, wenigstns griaßn kaunnst, des faungt schau guat aun, jetzt muaßt nur mehr de fertign do herinnan dazahn und guat is… ;o)

Welcome

Jo is a Guat , dos des Du Eam glei gsogt host :smiling_face: …weyl .i hob mi grod ned draut ghobt :grin: :sunglasses:

Ibrigens wia gehts ?..Ollas Fit im Schritt :eyes: :grin:

Lg Pg

Wo klick ich hier „gefällt mir“? :stuck_out_tongue:

Bumm :sunglasses:…Du drausda wos :grin:…grod mi frogst des wo Hinnlänglich inzwischn eh scho a Bissal bekannt seyn dürfte wia i zu dem Denk wo des meglich is :wink:

mocht Nix host halt an Sog-Neichn Bonus …owa übatreibs Bitte ned -Gell :grin:

Diesmal auf Internationale Language dos es a De Blindn hern :grin:

…oisa irgendwia hob i ma wos vazwickt… owa is schon wieda fost guat, is ma beim „Streckn“ im Bett passiert… sowos kaunn nur i!! :rage: :eyes:

Der OP-Grund is jo völlig OK!!! Owa scheinboar braucht da Rest vom Kadava jetztan a wengl um wieda aun de richtigen Stölln aunzwochsn und wieda Muschkln zum kriagn, bzw. hoid duart wo’s jetzt braucht werdn!

…de pille und i aufn jeweuls linkn oda rechtn Aug des Frogenden aunbrocht…lol miar sein beide Feznschädlfreaks… obwoi de Pilläää is do ärga ois wia i, weul i hob duart schau a Ancount… owa bin ned vühh duart

ah soo :eyes: -Jo i vasteh scho :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

OP

willkommen,

ist schön, bei dera Hitz a Foto im Schnee, juche!

vüh Spaß do herinnen :wink: :grin:

Gruß Jürgen!

servas Mk vü Spass bei de Gschupftn
zum „gefällt mir“
des Gfriesbiachl wird vo uns verweigert

Willkommen!
Genau das habe ich gesucht; mein Verkleidung hat ein Riss,ca.5 cm…ich werde mal Foto machen. Gib mir bitte deine Adresse…
Mfg maiche

im ganz realen wahnsinn diese virtellen welt :grin:

Danke sehr :wink:

Danke :wink: