Waren sicher Fremde,

denn zum Glück war es keiner von diesem Forum. Die sitzen immer nur am Stammtisch und sagen wie schnell sie fahren könnten wenn… :grin: :grin:
Motorradrennen: Mit 205 km/h auf der A22 gestoppt | DiePresse.com

wir fahren ned schnell, dafia denk ma schnölla und lossen de scherze mit da rennleitung

…g’her i liawa zu de „Pappnreißa“ de wo laungsaum sein, dafiar ned SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO deppat san auf da Daunauufaautobauhn, KMT, Tangentn, oda sunstign Rennleitungsareal absolut SINNBEFREIT aunz’gasn!

In dem Foi bin i daunn GERNE a „Lulu“, wo NED schnöll foahrt!

I kenntat so schnö foahn, waun …

… mei Radl so schnö gangat! :smiling_face: :grin: :grin:

I kenntat 205e foahn. :cold_face:
Nua mei Reim ned. :face_with_diagonal_mouth:

Oiso is mei Reim a Lulu. :hushed:

Du, Lulu, Du. Reim. Jowoi! :grin:

zu dem Thema fällt mir Folgendes ein:
„je älter wir werden, desto schneller waren wir früher“
lg
martin

:grin: :smiling_face: :grin:

… friara woar ois anders … mir hobm no den Ibaschoiknoll ohne Ohrschutz aushoitn müassn aaf da Reibm … wos sog i … ohne Hoim ohne Ois mit da Kurzn Kniabundhosn … es jungen Buberl es …

:grin: :grin: :grin:

trifft zumindest beim auf- und absteigen vom eisen zua :rage: :sob: :wink:

chris

…gib’s zua, du host ma schau zuagschaut!!! :wink: :grin: :grin: :grin:

Owa irgendwia hod a scho recht… is wia beim Fischn, de Viecha werdn a von Seidl zu Seidl/Achtal zu Achtal und von Joahr zu Joahr GRESSA und natiarlich woarn ma friahra, wia ma nau jung und mutig woarn vüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüh schnölla… heite traun ma sich des nimma weul jo de Strofn so drakaunisch sein… friahra woar hoid ois bessa und aus Hoiz! :wink: :grin: :grin: :grin:

Das sagt meine Frau auch… :grin: :grin:

Deppate 1000 psler sind mir noch keine aufgefallen, eher Verbalerotiker und Möbelixkiller. :grin: :grin:

mut kann MANN nicht kaufen

den hast ham miaßen, bei den damaligen fahrgestellen wia a würstlbude :sob:

mein eisen hat a feines fahrgestell und fast so vü pe-esss, als unser sackal gern fahren tätarat

drum bin i heute schneller

füüüür iiiiimmmer juuung

chris

Manche Motorräder sind auch zum Schellfahren nicht geeignet, ABER dafür haben sie ein warmes Popscherl und warme Hände. Alles kann man halt nicht haben. :wink:

Jeder soll so fahren wie es ihm spass macht. Es ist halt sehr teuer wenn das Testosteron die Oberhand gewinnt. :wink:

…des Teia warads jo ned… des OHNE DECKL umanaundfoahrn oder stottdessn mit da U-Bauhn…des tät mir aum Oar… gehn!! :wink: :smiling_face:

jo und daunn no de Supaguatn Rafn… obwoi da Yoko 003 woar schau guat… owa noch 2000 im Eima…

Oisa im Vahöltniß sozusogn woarn man jo domois WIRKLICH schnölla, waunn ma den Rafn mit’m Lavourfoahrg’stöll subtrahiert… daunn woarn man domois sogoarr vüüüüh schnölla und hobn vor ollem a UUUUUUUUUUUUUURRR-Masn g’hobt, das ma noch do san, oisa i zumindest! :hushed: :cold_face:

Und i bin ned schnööö… woar i woahrscheinlich ehhh nie, owa es hod sich so aung’spiart ggg
Heite vapark i hoid de Ideallinie… a wuarscht… Hauptsoch mit da Pappn san ma GUAT! lol

…ESSS samma wurscht.

I mechat nua 205e foahrn, damit da Gerry ned sogt I bin a Lulu! :sob: :hushed: :dizzy_face:

daunn steigst hoit in an ICE - eisnbauhnaffin is er e a der Hr. Gerry. :wink:

… oba glaubst I derf mei Reim mitnehma? :eyes:

Wäu sunst is des ned dessölbe … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Manst Du sowos? :smiling_face: :grin: :grin: