Der Herr Schalldämpfer ...

… alias DB Killer alias einfach nur „unser BÖRNY“ hat seine Wirbelsäulen OP gut überstanden. Falls ihn jemand besuchen möchte, Auskunft über den Aufenthaltsort bekommt ihr von mir „per PM“.

Motorradfahren wird er heuer nicht mehr können aber das hol ma dann 2014 doppelt nach.

Weiterhin gute Genesung Herr Börny :wink:

lg

Jo :eyes: …bei den Guten Besserungs Wünschen schließ i mir gerne an :smiling_face:

Ps

Onki :smiling_face: …Bitte wenn möglich per Simsn , mir das KH nennen wo a is.

Danke!

Lg Pg

Gern … :wink:

simsn …eralten :grin: …Grazie Seniore :smiling_face:

ciao Pg

… warum ruafts ihr zwoa eich net oafach zsamm? oda redts es vielleicht net mitanander?

ebenfalls von mir beste Grüsse an DB Killer, kenn eam zwoa ned oba wird scho passn wia es alle aa …

… wenn ned … wüst ans ?

… mehrane oba da kannst ma eh net helfn … drum drah i jetzt erst amoi a Grenzlandrundn … hot zwoa blos 7° C drausd oba mit dem richtigen Ohrwärma geht des scho …

Auf jeden Fall mal gute Besserung dem DB-Killer! :smiling_face:

Kurz zusammengefasst: Du magst eiskalte Milch. :sunglasses:

Bist ein Joe Bar Fan? :wink: :grin:

Werd eams ausrichtn … :wink:

Essen damma immer gern :wink:

so wia i des siach brauchta an schleppdepp, damit er uns in seiner genesungszeit fest aum wecka geh kau :eyes: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeez, ich

Herr Lautstärkneingrenzer, GUATE BESSERUNG und kummans boid ganz genesen wieda ham!!! :grin:

na, aber hier hat er vermutlich den MP6 verewigt. Gut, er fährt keine Kawa:
http://4.bp.blogspot.com/-r5fFR0pFMuQ/UPLfBQiDVuI/AAAAAAAAAB4/kdtnJ6zDlXg/s1600/joe_bar_85-00.jpg

… wer eam kennt was … des geht a OHNE SchleppDepp :grin: :grin: :grin:

Bussi Klana :wink:

… jo, so sans de Buaschn auf Ihre Joghurtbecher wanns wos bekannts segn, kriagn Heimatgefühle … :smiling_face: :grin: :wink:
[image]http://4.bp.blogspot.com/-r5fFR0pFMuQ/UPLfBQiDVuI/AAAAAAAAAB4/kdtnJ6zDlXg/s1600/joe_bar_85-00.jpg[/image]

:grin:

… Maya auf seiner Strumpfhose …

Vor allem der Text:
Das Motorrad folgt immer dem Blick des Piloten. :wink:
:grin:

… des is oifach so … wanns genau obacht passt triffst das gwiess …