Wertes Sackerl

Host du eppa so a Ohziagbüdl auf dein Ess You Wie ??? :wink: :grin:

… Sackal? :eyes:, auf Seym Tracki? :sunglasses:…jo eh kloar -oba wenn scho daun scho :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

er net amoi erwähnt, er wäre im ghobanen Mänätschmänt tätig? :eyes:

Oiso geh ma davo aus, er is Bauanbundfunktionär und zücht nebnbei glückliche Bioapferln aus Bodnhoitung. :wink:

Geh Bidde Onki :eyes: :grin:…bey Dem Seyne Kommentare gibts eh bloß a Meeglichkeit :smiling_face: …das erklärt auch Seynen Reichtum :wink: :grin: :grin:

Hüüüüüüllllffeeeeèe!!! I fiacht mi vorm ölter werdn! :cold_face: :cold_face: :cold_face: … wenn I Eich do zuhör (mitlies)

:wink: werd I dann a so depat :worried: :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Oda…Er mocht eh gaunz wos Aundanes :smiling_face: …sogenannte Feld -Studien :smiling_face: :grin: :grin:

- YouTube

kann da Nix passiern Jürgn :wink:…weyl wos ma eh scho is kaun ma a nimma wern :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

wost as sogst :eyes:!

hör I des net zum erstn mol!

ja Nix :grin:…weyl sowas erleichtat Die Sache ungemein :wink: , hier Aunwesend zu seyn :smiling_face: :grin: :grin:

so is es! :grin:

Nochn heitign Tog bin I genau richtig do!

Gfrei mi schon auf Sillian :smiling_face:, hoff das mir nix mehr zwischn kommt.

i wünsch da Viel Spass dortn :smiling_face:…Und .ziags gscheid aun De Ohrwaschln de Leffln :grin:…dawischt eh koan foischn :grin: :grin:

Lg Pg

vo dem kaunnst ausgehn wenn die Potenz schwindet wird man automatisch so :grin: :grin: :grin: :grin:

Du manst ma hot dann mehr Zeit und sucht sich an aundan Zeitvatreib!

Is wurscht, mocht a Spaß! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Motoradllfohrn kaunn I net gscheit :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:, werds a bisi bremsn, owa I werd durch Schönheit glänzn! (Net I, bin häßlich :worried:, mei Mopal! :grin:)

ka Aungst! :sob: :grin: :grin:

Aufpassen, I nimm a geheimwoffm mit! :wink:
Hab mir auch a zweit Motorradl zuaglegt, mei Webi hot Ihre gesundheitlichen Probleme verbessert und fährt auch wieder! (Sie wieder Triumph) :grin:

Gruß Jürgen

scheen :wink:- daun kennts jo wida zusammen Ringln :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

:grin: :grin: :grin: :grin:

Folsche Foarb Pilli,… folsche Foarb! :grin:

Gruß Jürgen

oiso wonn a do an ernte helfer brauchat,
:grin:
bin i dabei :sunglasses:

Des glaab i a :wink: :grin: …Oba Gschnoschd werd da Nix :grin: , zumindast nit während da Oarbeitszeit -Göll :dizzy_face:…seits jetzn Eh scho Olle Grean Stichig worn im Heilign Ländle Nit? (Oarmes Tirol )

nennt sie wieder ihr Eign!

Na is ka Geheimwoffm, für des müsst ma Motorradl fohrn können! Mir is a Nuda R einegrennt und die will I a mitnehmen. :smiling_face:
Bin heut as erste mol mit da Duc gfohrn und festgstellt das ich noch etwas Übung brauch! :cry: