Mir is ofach grod danach -

für wos soi sonst Es Tratschal da sein? außer für Manchmal Eben auch Nicht Motorrad Themen :wink:

Pink Floyd - One Of These Days - YouTube

Losts es Eich Gut gehn :smiling_face: …Wer weis scho was kommt :eyes:

Ciao Pg

und auf am Haxal steht ma eh ned lang :wink: also gibts no wos- das ma ned glei umfällt… :grin:

- YouTube

lgpg

ois Abschluss …Vielleicht soit i des auch noch lernen :eyes: …Obwoi Moppal foahrn is eh a Vorstufe davon :wink:

- YouTube

Adios & Lg Pg

Pillitant…mitn Erschtn host schon quwunnan! De san hoid a Haumma, kaunn man sogn wos ma wüüüh und des seit EWIG, FÜR EWIG!

Des is mei Favorite…

Pink Floyd - Dogs Of War [Venice] - YouTube

Sodala, i bin a wieda ausn Winterschlof heraussn, und hab endlich mit über ein Monat Verspätung gegenüber dem Vorjohr, is mopped aufd Strossn brocht… Und Pink Floyd wor sowiso immer suppa, nur damit i a wos zum Eröffnungsthema sog…

und der,Börny,ist meiner aus der Floyd-List!!

www.youtube.com/watch?v=L63OJ6QmLSY

>Drehzahl<

Na, bitte nicht dieses Lied vergessen:
- YouTube

… und natürlich auch nicht THE WALL!
Pink Floyd -- The Wall [[ Official Video ]] HQ - YouTube
:wink:

kost des no amoi???

I glaub des woar jo ZIEMLICH heftig?!

…eigentlich unbezoihboar!

I tel.no mit dir!

… bevor es den Schlauch oder Google gab rätselten wir was er denn da wohl sage … One of these Days …


One of these days, I’m going to cut you into little pieces

… na ned schlecht Pille … :grin:

… WENNST WIRKLICH ZEIT HOST … „The final Cut“ vom Roger Waters eine … :wink: oder die „Radio Caos“.

Pink Floyd wor immer und is immer Roger Waters, so schauts aus :wink:
Oda kommst zu mir und burgats da olle Pink Floyd CDs aus weu Zeit host eh :wink: und den Roger gibts ois Zugobe …

Sog du host eh glesn dass da Werner no a Kortn 4s Kontert hod ? Wüst ned mit uns higeh ???

… 11.09.2013 in Zürich - wie ich dich kenn bist dabei nit ?? :wink:

… € 117 inkl. Vasaund worns. Mein Habschi is ana überbliem … Reihe 7 waunn i mi recht erinna. Und der große Vorteil: Du sitzast nem uns :grin: :grin: :grin:

:wink: