Propellermopedfahrer

erinnert sich noch jemand daran???

Probleme bei schlechten Strassenverhältnissen...

:grin: :sunglasses: :grin: :sunglasses: :grin: :sunglasses:

:grin: jo des is a lustiga fredl,und ja ich errinnere mich daran
:grin:
griasserl

dann kennst das auch, silli, oder?

Große Haufen - HaustechnikDialog

trörööööö :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Auf den Link klicke ich nicht, sonst kann ich den ganzen Tag nicht mehr arbeiten. :eyes: :rage:
 
Zum ersten Link:
Hat die Goldflügel-Fraktion keine Probleme mit den Kauleisten? ‚Deine‘ Fraktion ist auch nicht wirklich jünger. :wink: :grin: :sunglasses:

wieviele goldwings hast du schon „offroad“ gesehen??? und was meinst, wie groß die amplitude der motorschwingung einer halbwegs gepflegten goldwing ist??? und wie sehr dürften dabei die dritten, vierten oder gar fünften im kukident-glaserl wackeln??? :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

 
Okay, für einen Goldflügelfahrer ist schon der Albula ein nicht mehr befahrbarer Saumpfand. :grin:
Hast recht, alle Strassen mit weniger als 4 Spuren gelten ja für die als nicht befestigte Feldwege. :sunglasses:

drum fahren ja die eidgenössischen goldwinger immer durch vorarlberg ins benachbarte deutschland… damit sie endlich von den feldwegen runter kommen!

 
… sofern sie es schaffen, aus der Geriatrie zu flüchten. :eyes:
:grin: :grin: :grin:

unsare guidwingfohra san jünga oda afoch bessa erhoitn… de kumman olle no ohne hüfe aus moped… :wink: :grin: :grin: :grin:

der ist ja fast noch besser :grin:
i kunns jo nimma glauben,do sein ja im 1 es forum lei spassbremsen am schreiben.
so was muss einemmal einfallen :grin: :grin: :grin:
griasserl

Warum denn in die Erna schweifen - die Ute liegt so nah. :wink:

Ich finde ja auch die selige Fr. Maus richtig „Bombe“, wie der Germane so schön zu sagen pflegt. :grin:

Kann hier keiner deutsch?? - Motorrad Tratsch - 1000PS Motorrad Forum - Die stärkste Motorradseite im Internet

:grin:
jo der iss a nit schlecht,
do gabats sicha noch einige guate,
a glick das i mi do nit so einesteiger,imma ruhig und gelassen.
leida sein ma oanige vo de lästermäuler obhonden kemmen,
i vermiss den ducwilly,der wor a imma so erfrischent,schod, schod ,
i hoff es geht ehm den umständen entsprechend :grin:

griasserl

des da Hr. Bandnchef lest, kriagst glei de Auslodung fia de Dolo-Tour. :grin:

na na ,der is eh froh wonn überhaubt wer kimmt,
und wonn i mit meim aluhaufen kimm,is a nit imma letzta am poss oben :grin:
des freid ehm donn und mir tuats nit weh,wonnst vastehst wos i moan.

griasserl

verstehe :wink: :grin: :wink:

du bist doch klar im Vorteil kennst di ja bestens aus in den Dolos de Weana brauchn dich weil durt gibts kaane Aumpeln ausser se haum a Navi
Griasserl aus der Pannonischen Tiefebene

Bleedsinn :grin: …Bidde :eyes:-Der kimmt im seym Kaff -hextns bis zum Dorf-Bäck :smiling_face: …und ab do stehta scho im Auslond :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

na na so ist es a nitta,de dolos sein nit mei gegend,bin jo a nordtiroler und koa osttiroler,
wenn i in de dolos fohr kemmen da schon so +600 km pass- und bundesstrasse zusamen,
des ist donn scho recht anstrengent,a für an tiroler :grin:
wenns da bleed hergeht stehst a poor stunderln im stau,bzw kimmst vo lauter wohnmobilen,wohnwagen,bussen,deitsche usw nit gor so flott voran.
griasserl

du host jo in dein Avatar steh 102km bis zum Stilfser
oda hob i mi do valesen, des hassat jo vur da Haustüre
griasserl

dem ist wahr,oba da stelvio is nit in de dolos.
wia schreibt mei nochbor auf seiner hb
100 pässe …denk…in 4 ländern,
(wonnst de gssie a noch als lond rechnest seins fünfe :wink:)
jo ma mogs nit moanen,des is wohr.
griasserl