Zündkerzen tauschen bei FZ6N-S2

Hallo Zusammen!

Bräuchte bitte mal eure Hilfe!
Habe eine FZ6N-S2 (RJ146) und möchte gerne die Zündkerzen tauschen! Leider ist mir aufgefallen, dass dies nicht so einfach geht!
Habt ihr vielleicht eine Idee, was man abbauen muss, dass man die Zündkerzen leicht tauschen kann! (Ohne große Aufwendung)

Vielen Dank für eure Hilfe!

LG Rene

du also, ich weiß zwar nicht, was man so abbaut, wenn mann die zündkerzen bei einem motorrad tauscht, aber nach rechts drehen ist auf jeden fall ‚zu‘.
eine idee hab’ ich schon, was du entfernen mußt, damit du sie abschrauben kannst: alles, was stört, daß du das bordwerkzeug ansetzen kannst.

wenn dir zuviel zeugs im weg ist, um an die kerzen zu kommen, tausch doch einfach gerne die bremsklötze, das geht sicher einfacher.

gern geschehen !

LG °lp°

und willkomen im forum.
zu de kerzerln,wie kommst den auf die idee das sie zuwechseln sind ???
mei schwoger,olta mechanix auf volvo und suzuki,is der meinung das de kerzerln logga 50tkm holten.
mei mechanix sogt alloe 12 -15 tkm ???
i würds im zuge einer kontrolle des ventilspiels wechseln,donn bist in da mitten drin und des passt.
aqso wennst eher nicht so geschickt bist,lass die finger davon,könnt a teure reparatur werden,selbiges gilt für öl und filterwechsel.
griasserl

Wenn Er so Oid is wia De Oidn Voivos kannta eh recht hobn ansonstn …

sehr geehrte pilli tant
oiso suzuki do schraubt a lei bei 2 radler,und jo der is olt :wink:
oba sei volvo schaut aus wia ausm schaufenster is a 121 b20 wenn i nit irre
griasserl

kumm des glaub i eam :smiling_face: …wird jo a dauand im Schaufensta stehn odrr :grin:…i sog da wos -Der Duad Nur Zündkerzn üwahaupts amal wechsln dos ka Kondenswossa in de Zylinda einelauft :grin:…Geh Bitte Spass zur Seitn :cold_face: bei am Motorrad Motor Die Zündkerzen bei ÜBER 50.000 KM zu wechsln is needamoi Lustig sondan ofach bloß Sau Deppat :wink:…weist man kanns a Mitm Spar Wahn übertreiben .homma Krieg oda wos? :grin:.bei Aller liab und a am Respeckt dosa a Oida Mech is …oba ned Nur Er is ana …und soiche Bleedn Sprich mit De 50.000 hätt nedamoi mei Lehrmeista zu mit gsogt -obwois a so a Nodiga Hund woar :grin:.a need bei de Autos

Lg PT

jo genau so ist es,
wennst ma oba an grund sogst wiso ma jedes johr de kerzerln wechseln soll ,
bitte ich höhre dir zu,woast de meisten leit hoben a onständiges motorradel,
do holtet a kerzerl länga wia a holbe stund :grin:
mei maico zb,hot an am wochenende so 10 stück verbraten :cry:
und olle 2 monat an neichen kolben gebraucht.
desuzuki gs 750 is 4 johr mit de selben kerzerln gfohren und wia neiche drin woren is a nit bessa gongen oda gstartet,weil wor davor schon sehr guat.
mir oba egal sollens in iridium kerzen investieren und de olle 5 tkm wechseln,der händler freud sich.
woasst tant wenn des johr so onfongt wia heite muass i sporen :grin:
griasserl

also, möchte es ja nicht jetzt machen! wollte ja nur wissen, wie es geht bzw wie es leicht geht! Frage deshalb weil ich mir es mal angeschaut habe, dass man nicht so leicht dazu kommt!

um Des Thema a Bissal Abzurundn …ghern halt De Kerzaln gwechselt wias da Hersteller vorschreibt :wink:…bei meim 2 Takt Achterl is des oba wurscht weil Diese Eine Kerze für sage und Schreibe 5 .87 Eukn sowiso Alle 2000 km aussi fliagt…i oba dafir ned oba fliag -vaschdeschd :grin: -Übrigens Iridium is zwoar Gaut oba Nix fürn 2 Takter )…und wenn i mir des nimma leistn kennt , ists wirkli Bessa zFuass zum gehn , odrr?..üwahaupts hod Dir Wer angschaft dosd a 4 Zyl Murl foahrn , musst :eyes: …oda woars Dei Eigene Entscheidung ?. OISO DANN JAMMA NIT :grin: :grin: :wink:

Lg Pg

Sears …gehst zum Louis Moppal shop …da Investierst ca 30 Euro kaufsta des Werkstatt -Schrauba Buch , gibts a für Die FZ6…und dann weist wie es geht . Überhaupt kann man sowas ständig brauchen wenn man schon selber schrauben will. i hob bei Dem Modell Die Kerzn no ned gwechselt, und deswegn , diese Antwort

Lg Pg


10053176
BUCHELI REP.-ANL. YAMAHA
FZ 6 /FAZER, AB 04- YAMAHA FZ6 (FZ6)
YAMAHA FZ6 FAZER (FZ6-FAZER)

29,90

tante pilli,bei unsare 2 takta werd vorm renn wochenende a imma grtriebe öl,kerzerl und der luffi gwechselt,
obwoll ich meine das des die kuah nit fett mocht und de plazierung a nit bessa werd,is holt guat für de psych :grin:
de 2 vierterln,fohren eh mit de standart kerzen,sein erfahrungsgemäss am zuverlässigsten.
(der hersteller werd scho wissen wiso)
griasserl

Jo Silli wenn i mit sowas Rennan foahr ists Normal goar ka Frog für mi ned …Die Kerzn nicht zu wechseln :sunglasses: …i foahr aba koane Rennan …Oiso passt des mit Die 2000 km eh …a wenns 4000 oda no länga hoitn tät …gibts gnua Andere Risiken Diesd beim 2 Takta erleben kannst , damit kann i wenigstens des ane Ausschließen …i hob schon amal a Kerzn ghabt Die scho bei ca 1000 km hinnich woar, koa Ahnung warum Vielleicht a Material fehla …woar aba so -Deswegn soitast a imma 2 in Reserve dabei hoben …Warum auch Nicht?

Kost deswegn a need mehra .

Lg Pt