bitte um hilfe - 05.04.2013 21:55

Hallo erst mal.

ich habe meiner freundin im okt. einen generic cracker 50cc angeschaft im jänner sprang es nicht mehr an :cry:.
haben zündkerze ausgedauscht neue batterie, vergaser gereinigt neues zündkerzen kabel mit stecker gekauft und eingebaut ohne erfolg
leider kennen wir uns nicht wirklich aus mit mopet technick deshalb wehre es schön wenn sich hier wer finden könnte der sich auskennt und es sich vieleicht anschauen könnte was es haben könnte den wir wollen es nicht verkaufen.

danke für`s lesen

grüße sabrina

Kummt mir irgendwie bekannt vor, die Gschicht.

Hat beim letzten Versuch jemand nach dem Killschalter gefragt?

Di …bisd imma no ned weida kumman :grin: ?..Na jo ohne Marie Nix los :eyes: …kenn i a von meina Oidn Zeit …Trotzdem do herinn werst ned Viel reissn …probiers amal do … www.moped.1000ps.at/ …oda brings in a Werkstatt.

Lg Pg

wir oidn scheisser wern erm jo helfen können.stengts euch an.

hilfe wo

[/quote]

Des stimmt scho Bertl :wink: …oba wenn des Gesagte Die Jenigen ned intaressiert daun issas Perlen vor Die Säue :grin: …und daher hob i des mitm Moped Forum Gschriebn …woasd eh Wer ned hören will foahrt halt ned sonda steht… so ofach is des :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

host eh recht.

woasd eh wia woarn a amal Jung und Nega :wink: …oba da hobn ma a mehr Eigen Iniziative gezeigt …is uns a Nix anderes Übrig Bliebn aussa dann zFuass gehn :eyes: …und deswegn gfoit ma des ned …weil des Neuerliche Schreiben von Denan hätte so aussehn solln : :smiling_face:…Griaß Eich i hob jetzt Ollas Probiert wos da Vorgschlagn wordn is …Trotzdem rennts imma no ned …Jo Dann wär de wos anderes gwesn …///so ists für mi nur a Verarscherei :grin:…brauch i need kaun i selba bessa :grin: :grin:

Lg Pg

vagessn :grin:…wia woars bey De Hilli Billis ?..Ollas Guat ganga oda homsas wida Recht Wichtig ghobt? :eyes: :grin: :grin:

so jung bin i nimma werd scho 30

benzin kommt zu der zündkerze, nen starterspray hab ich nicht gefunden beim forstinger und ja wir kommen nicht weiter

und bitte ich bin kein er bin stolz ne sie zu sein :smiling_face:
is das erste mopet was wir selbst reperieren versuchen

werkstadt für mopets ist die nächste in wien soll ich mit den mopet zug fahren :dizzy_face:

schau zu mopet 1000 danke euch aber drotzdem drotz mancher nicht so netten kommentare

was ist nen killschalter ?

ned Nötig :grin: gibts a Telefon da ruft ma an Erzählt denen das Problem …und manche holen Das Moppal dann auch bei Euch ab :wink:…oder man Besorgt sich halt von Irgend wem a Andere Transport möglichkeit um des Moppal dann zur Werkstatt zu bringen …Alles a Frage was man Eigentlich will :eyes:

Start Hilfe Sprays gibts Sicher beim Forstinger …auch bei Vielen Tankstellen und im Autozubehör.

Hier auf 1000 ps oben rechts auf Händler drucken …DANN auf Hersteller in dem Fall GENERIC drucken und dann kannst Alle Werkstätten und Händler für Generic in Ö sehn .

hier hast Die vom Großraum Wien …Die Tel Nummern kannst im Onki Google aussifinden einfach Namen eingeben

Bikecity 1150 Wien

Loco Motoristo Martin Roschütz 1210 Wien

Motorrad-Jelinek 1120 Wien

Zweiradprofi Pauer e.U.

lgpg

eigendlich wollten wirs selber reparieren da wir 2 frauen mit 2 kinder sind ist ne reparatur die über 100 euro geht nicht wirklich leistbar aber danke für die tips

is ma scho klar Das Ihr des Selber machen wollts :eyes: Jo …dann mal ran an Die Bulettn :grin:

Lg da Frauenversteha :smiling_face: :grin:

Ps: is Ois a Bleedsinn…woits ned -oda könnts des ned vastehn das Des in dem System wos Wir da haben ned so rennt?

Also : Koa Kohle ist eben ka Roller -oder a Hinnicha :grin:

Koa Fahrschein bei de Öffis sind auch 100 Teuros :wink: :grin:

Beides zu verstehn sind Grundvorrausetzungen …wenn ma ned zFuss gehn will :dizzy_face:

Viellecht wollts ja mal Eure Finanz-Lage überdenken und ggf ändern ? :eyes:

i woar selba a scho öfters Nega :sob: …und mußte dann unter anderem auch es Moppal verkaufen :cold_face: …Ja und selba schuld :grin: -wenn ma nix anderes eingfalln is um des zu verhindern .so ist eben das Vita :wink: …a Ewiges auf und ab …wia im Richtign Lebn halt :grin:

Lg Pg

der tipp ist gut,mei tochter hot an cpi roller gehobt,
des luada springt nit on ,olles propiert…grübel…denk…
hob ich s doch zum händler gestellt…na woss moanst wos wor ???
absperrbarer tankdeckel…
wossa war im tank :rage:
wenn de biggsn bei regen drausen gstonden is ,is imma wossa einekemmen…wie ???
woass koana
aso,lausbubenstreich schliesse ich aus,weils egal wor wo des glump abgestellt war.
griasserl

außadem dad a Lausbua Einesoachn :smiling_face: , und ned Eineregnen :wink: …sunst warad Er jo a koa Lausbua odrr :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg PT