Die Gesichter des Tages

"Offshore-Leaks" - Schäuble knöpft sich Österreichs Bankgeheimnis vor | krone.at

… No d… schan kaunn nur da Bähmische Klausi :wink:
unpockbor …

Druckfehla ha? :eyes:…Ned Die Gsichta des Tages sondan De Trottln von da Wochn warad gscheida gwen :smiling_face: -Du Feigling :grin: :grin: :grin:

Des Buidl von da Mizzi suachst da sölba ausse :smiling_face: …und Silli Gusch :grin:…Du bischd Diesmal Nit gmant :wink:

lg pg

i lach seit längerer Zeit Nur mehr üwa Die Kaschpal Kepf :grin: …weyls es beste für mi is :smiling_face:…ois onda hod kan Zopf need …bis zur Wahl …wenn Die Nix ändert wirds Allerdings, Alles andere Als Besser werden …weil dann erst Des vorher zu unrecht Beschlossene (Wie.zb ESM )zu greifen beginnt

Guat Nocht :grin: :cold_face:…na ned -jetzt nochat daun :grin:

Lg Pg

… und grod Er muaß Redn da Schlaumi Schlumpf :grin: :grin:

eh scho wissn :wink:

Wo bleibt Dei großes Gerechtigkeitsempfinden?

Scho da Wille zur Gleichberechtigung gebietet es uns, Krippln genauso tiaf und intensiv zu hossn wia olle aundaren a … :eyes:

:wink: :smiling_face:

es gibt a Gnua Krippln do dribn :grin:…Die gar koane Richtign saind …Trotzdem Voi Aal Glatt da Perlt Ollas oba :grin:…a poar von Soichanen Pracht Exemplaren soin sich grod im Soizburga Raum aufhoitn …und Harren Der Hoffnung auf Wiederwahl :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Vielleicht sollte man den Böhmischen Klausi mal fragen, wie es denn mit dem Schwarzgeld und der Geldwäscherei bei deutschen Banken so steht? :eyes:

Vielleicht schaut er dann noch schöner? :eyes:

:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Rochus Du Ruchlosa :grin: …Du woast oba scho dos da Echte Pilli a Behm (Brno) woar und i Klausi hoas- oiso reiss Di Zaum heast :cold_face: :rage: :grin: :grin:

Du triffst mich sonst zu Tiefst in meiner Neu gefundenen Seelenverwandschaft :face_with_diagonal_mouth: …muss das Unbedingt seyn :worried: :worried: :worried:

Sali Pg

Jup. Ganz belämmert bin ich ja nicht, oder etwa schon? :eyes:

Du bairischer Schwabe! :grin:

‚Deine‘ Bank (die Bayern LB) hätte die Hypo Alpe Adria selber sanieren sollen. :sunglasses:
Wer blindlings solchen Schrott kauft, soll belohnt werden. :grin:

Gopfertori, muäni der mol d’Ohrä schtoh loh?
Hetsch met dä Zyyt söllä schnallä, dass Schenii ond Wahnsenn zimli nöch binänand send. :eyes: :wink:

Ond öbrigens, min erschtä Biitrag i dem Forum isch gsy, än völlig falschä Kommentar öber d’Schwiiz richtig stellä. Da isch jo of kai Chuehhuut gangä, wa do gschribä wordä esch. :worried:
Kai Ahnig vo dä Botanik, du Saupreuss, bairischä! :rage:

:grin: :grin: :grin: :grin:

Na jo Nit Gaunz :grin: …Anton Pilgram (* um 1460 in Brünn; † 1515 in Wien) war ein mährisch-österreichischer Baumeister und Bildhauer…oba Er ist Wirkli das Grösste Vorbild für mi -bis Heite :wink:-sogar noch vorm werten Michelangelo usw :wink:…Seyne Gschichte was es heist Sich Nicht Der Obrigkeit zu Beugen :smiling_face: , war Nicht Nur Die Hackn am Steffl sondern, das - kann man Eindrucksvoll hier am Rathaus von BRNO sehn :grin:

Allerdings so sagt man :eyes: war Er bei weitem Nicht so a Raunza Grätzn wia i :grin:…aber Guat ich Arbeite ja schon daran :worried: :worried: :grin:

seit Ewigkeitn :grin: :grin: :grin:

lg pg

… es hast jo ned ummasunst „hüte dich vor den Gezeichneten“

… scho laung auf die Politik. So kann ich zwar nicht beeiflußen aber auch wenig falsch machen.
Die Paklrass is ma seit eher suspekt.

wurscht.

… Erziehung drum hob is a wieder glescht. Wast der Typ is ma sowos von unsympatisch das die Tir ned zuageht.

… Vaclav :grin: :grin: :grin: du oida Bähm du :wink: