Hilfe

Habe meiner Freundin einen Generic Crecker 50 cc gekauft am anfang ging nur der elektrostarter nicht mitlerweile springt das mopet auch mit kick starter nicht mehr an zündkerze - batterie sind neu und vergaser ist geputzt. bräuchten jemanden der ahnung hat von mopets und sich das anschauen könnte was es sein könnte den eine werstatt ist uns leider finanziell nicht leistbar. danke im vorraus

Zündkerzen, Zündkabel sind auch in Ordnung?
Das wär noch das nächstbilligste was mir einfällt.
Dann kommt schon die Zündung.

gutn Amd…griass Euch…Gutn Tag…i bin der???So schauts aus wau ma wo einekummt…übahaupt bein 1.Moi! :sob: :sob:ok.???

oiso dei Habschi hod a so a Gschwür vom Frost…,äh Frust???Oiso wia da da @ Frying Pan scho gschriebn hod…schau mal ob du an Zündfunkn an der kerze siehst…wenn ned schau.ob des Zündkabel richtig in da spuln fest steckt-die Spuln findest in foahrtrichtung rechts unterm trittbrettl!so weida geht’s…grund fia kaan vuarhaundanan Zündfunkn kaun beim Cracker auch a getrennta kablbaam sei,de Steckverbindungen findst am rechten rahmanrohr wennst die Sitzbaunk saumt hölmfoch ausbaust!bei der Gelegenheit schaust a glei ob benzin &Untadruckschlauch richtig am vagasa augschlossn san!!klaro?
grod bei dem modö is des öftarn vuarkemman das de Zuleitung ned gfunzt hod…daher ka sprudl zum vagasa!no auf geht’s!

danke zündung passt alles kabel sind alle richtig angeschlossen und die schläuche sauber aber danke sehr

bin ratlos aber danke für die antworten kabel und schläuche sind alle richtig benz geht auch in den vergaser sag ja bin ratlos aber danke euch

is eigentlich ganz einfach.sprüh an starterspray in luftfilterkasten springst an, is was an der benzinleitung.springts ned an is was an der zündung-zündkerze-kabel-kolbenreiber.

bin dabei :grin: :grin: :grin: :grin:

oba eigentlich mog i goakoa steak :cold_face:

greeeeez. ich

… des is in Wohrheit da Mayabua.

Der teischt a Mopedpanne vur, damit a aun a Papperl kummt … :smiling_face:

servus, griazi soo jetzt zufrieden :slight_smile: und bin kein junge bin ein mädchen grüsen kann ich ja aber werde normal nie zurück gegrüst deshalb hab ich es mir abgewöhnt :wink:
wer sagt was von ner gratis reparatur ? ich nicht

Danke werde ich ausprobierendas steak haus in parndorf schmeckt ma net so guat grins lieber zum chinesen in neusiedel am see ist besser

heast sog wos is mit Du? :grin:…Schnoist es ned? :eyes:

Arme Jugend …Hoffnungslos ! :sunglasses:

Lg Pg

Genau so ists … :wink:

Lg Pg

… guad er kaunn ned griassn oiso wird er no jung sein ABER mei Froge is jo mehr … soll ma eam vor der Gratisreparatur noch ins Steakhouse in Pandrof einladen ??? Der wird sicher an Hunga haum :grin: :wink:

bin ned Streng sondan NUR NERVIG :wink: :grin:…daher auch Jung zu seyn schützt vor Dummheit nicht und enthebt Einen keinesfalls davon eines Grußes mächtig zu seyn -Nit :grin:

Empfehle daher zwisdchn Rib Eye ,Pivo und Folien Erdäpfi …Das Wir Unsam Jungen Hungrigen Freund , auf Jeden Fall Diese Besondere Menü Koartn ans Herz legn :wink: …Na Guat aufn Tisch dadad a reichn :grin:

Gerade Diese Version trägt Deutlich zur Völkerverständigung zwischen Pifgonien und Osatrrichi be-und ist zugleich auch noch Die Eintrittskarte ins Politische Landesgeschehni :smiling_face: :grin: :grin:

Ciao Onki :grin:

Lg Pg

passt… :wink: daun bleibt mir mehra :grin: :grin:

Lg Pg

… iwasteigt eh dei Bü-Tschäh … du Negarant du klana :wink:

… no bleda ois ma gwußt haum … weu, der hod eh fünf PANNEN in seiner Schupfn steh, der braucht nix vurdeischn :wink:

wos in Seyna ? :eyes:…kennan sich De Zwoa scho? :eyes:…Jo vurstelln kannt i ma des scho …sainds eh Alle Zwa Oide Woidviertla -ausm Burgnlaundl Nit :grin: :grin:

Lg Pg