Zum Thema "Langsam"

… kann ich euch beruhigen - ihr schreibt hier lediglich zur FALSCHEN ZEIT !!!

Ich steh um dreiviertelfümfe auf und moch ma mein Kaffee … Laptop aufdrahn und was soll ich euch sagen - 1000üa „fohrt“ wie da klane Niki Lauda :wink: :grin:

ALSO - auf auf ihr Hasen und Rammler … um die Zeit macht das schreiben hier viel mehr Spass !!! :grin: :wink:

:wink: Wünsche euch an erfolgreichen Arbeitstag !!!

… is hoit, daß Du um de Zeit no (moi links und moi rechts) nebm de gewünschtn Tasten hauen diafast … :smiling_face: :grin: :grin:

heast! weck de leit ned auf!

greeeeeez, ich

und es flutscht auch bei mir, aber wie gesagt nicht immer

übrigens der kleine niki laude heißt entweder lukas oder matthias wobei der matthias der rennfahrer ist

ich stehe auch um ca neune auf :grin: :wink: :grin:

bin ich das erste mal müd, bin schon gute 2 stunden vorher in der arbeit

selber schuld wannst noch hackln tuast
ams :grin:

aber das was mir jeden monat überwiesen wird entschädigt mich für die 38 wochenstunden voll und ganz

der übahaupt no?der hod do 2011 sei glicklose zeit bei da DTM beend!seitdem woa nix mehr z’n hearn vo earm :eyes: :eyes:

das höhrt man eh selten,das es noch arbeiter gibt die mit ihrem lohn zufrieden sind.
i hob´s jo a noch 2 wochen wia user scarger :wink:
und i muass sogen,a liftorbeiter mit am 40 stunden wocherl verdient wenniger,was jo traurig genugg ist.
griasserl

ist er 2011 porsche super cup gefahren und wurde 12. was er aktuell fährt weiß ich nicht ist aber auch nicht sooo interessant

nur stell dir vor was der liftarbeiter dann vom ams bekommt ?
leider sind aber viele der meinung bevor sie weniger verdienen als sie am ams bekommen gehens gar nicht hackeln, und diese einstellung find ich auch falsch.

irgendwie hast eh recht,wenns ma die liftgesellschaft das holbe geld als sesselschupfer bezahlen,
und ich das geld vom ams auch noch bekomme geh i im winta a zum lift.
alerdings wenn ich von april bis dezember,bei jedem hundswetter minimmum 12 stunden arbeite,
haltet sich das mitleid,mit den bauarbeitern, auch in grenzen.
mei letzte höhenbaustelle war auf 2400 meter,
da ist das wetter sehr stabil :grin:
griasserl

nur stell dir vor was der liftarbeiter dann vom ams bekommt ?

de meisten hoben a bauernschaft dahom,im winta gibts do nitviel zutuan,
oiso nit soviel wie im sommer,orbeit gibts auf am hof imma.
bei ins im oberlond gibts koanne grossbauern,de kloanen miassen olle ebas dazuverdienen
und wia ma siggt nicht zum schaden der seilbahnwirtschaft.

ned nur du muaßt wos tuan für dei Göld, wei von nix kummt nix

I pfeif bis 12… Da Louis hod mi ned Gnu.ma - zweng Erfahrung im 2rad Bereich… Wo’s Heid um mein oidn Job bettln und i krieg na :slight_smile:

.sowas kenn i a , von vor a poar Jahren :eyes: …De saind eh leicht Aungrennt wos Personal Entscheidungen betrifft :smiling_face:…Da Gurkn Heini is oba a ned Bessa :cold_face:…oba wos wuist scho erwarten von Pifgonski Francise Kompanias :grin:…Des Zeichs wos vakaafn is Meist goar ned so schlecht …oba üwan Rest kaunst a Osta -Ei driba haun …so aun haufn Fachtrottln hob i scho laung nimma gsegn …Na jo wenigstens sinds fast Alle Freundlich :grin: …Eigantlich wärs jo Ur-Lustig , wauns need auch a Bissale a Traurige Warheit wär

Jo so ists halt amoi auf Dera Scheenan Wölt :grin:

Lg Pg

des mitn Motorradl wird scho wern , loss de vo da göbn Gummikuh scheiden und heirat den liebensweren Herr Mayer weu der hod eh mehrere Motorradln der überlosst da daunn ane
brauch ma nur mehr die Trauzeugen finden

so gfollast dem Peda gaunz sicha

Tschulligung :grin:oba Heite gehts ma wida bsundast durch mei Phantasiia :grin: :grin: :grin:

und des a no Nichtan :worried: :dizzy_face:

Lg Pg

Jo mei, wo’s sois… S’lebn geht weida, daham sitzn u rean bringt se nix!
Unterkriegn loss i mi nimma - geht jo a nit, bin jo wiea a Bohje :slight_smile:

Philli do Host voikomman recht! Und dann hobns mi üwa anadhoib Monat hikoidn…
Egal - geh i Hoid wieda zum Forstinger… Scheiß au - back to the roots :slight_smile:

Do stimm i da voikumman zua!!!

Des is eh a Wahnsinn, weil es is fad, a kohle Host a kane und des is ois a schaß!!!
nur i wü kane leberkassemmaln verkafn, oda gwond - do wer i nit glücklich!!! :cry: :cold_face: :sob:

Für mi gibts nix schlimmeres als wenn ma de Arbeit ned gfreit!!!