Schönes Motorradvideo zum Sonntag

Sananda Maitreya - Sign Your Name - YouTube

Ruhigen Sonntag wünsch ich euch! :wink:

hearst,host leicht a schon de senile bettflucht ???
kurz noch ochte scho munta und vorm rechna …hmmm…
mir hoben ja momentan kaiser wetter,überleg eh schon ob i nit des taferl holen sollte,
na egal ,i geh heite schifohrn…zzzzzzz…
a so a bleeda tog heite :grin:
griasserl und a a scheenes tagerl wünsch

im heiligen lond geht am sunntog gor nix.
wenn i jetzt so denk…hmmm…
der sock der urolte dem longen 2 stund schlof :grin:
da olpo muass bugeln,weil sunst gibts kanne neichen roafen :wink:
und i muass wählen gehen,mir brauch ma an neichen bürgamoaste,weil da olte is im november bedauerlicherweisse tödlich verunglückt :cry:
eigentlich wollt i heite am reschen auffe a pizza verdrucken und danoch vom bergkastel (nauders) mit da rodel 8 km ins tol obe blossen :sunglasses:
oba kimmt immma ondast als mann denkt,a kollege hot ma gestern a freikorten fürn venet gebracht,na donn geh i schi foahrn :sunglasses:
griasserl
aso mei weibchen ruht a noch

do nutzt ka bugln, weil es GIBT die dimension, die ich brauchat, aanfoch nimma … :expressionless:
und außerdem: der olpo sitzt NOCH vorm rechna, 7 Moppaln und der maserati wolln unterhalten werden und jetzt geht der olpo glei a bißl mützln, weil nachmittag besucht er freunde und damit er durtn ned einschloft … … :wink:

ajo, ruhig is des vid - und des scheenste drin is der markenkopf bei 1:50 … :wink:

Von dem Lied gibts a recht gelungene Coverversion. Zwar ohne der plumpen Indian dafür mit der gazellenhaften Sheryl Crow.
Sheryl Crow - Sign Your Name (Official Music Video) - YouTube
Und jetzt geh ich zum Wahllokal und werd a faustgroße Arschloch am Stimmzettel zeichnen. Das wissen das ich da war. aber weder der mit einem Arsch auf allen Kirtagen tanzende noch Schwarzenegger’s Synchronstimme mich mit irgendwas überzeugt haben. Und die anderen Gesichts und Nahmenlosen Kaspern ebensowenig.
Gruß Babenberger

Da gefällt mir ein solches Motorradvideo lieber:
TT 2017 Kawasaki Ninja ZX-6R - Tourist Trophy Isle of Man TT - Time BATTLE [GOMMEBLOG] - YouTube

… und musikalisch so etwas:
Tesla - Modern Day Cowboy (Official Video) - YouTube
:wink: :grin:

… aun an Sunndoch ??? I glaub i muass noch Tiroi ziagn :wink:

Des weiteren SKI HEIL wie ma so sche sogt und brich da nix.

Zum dritten: Wenn i die senile Bettflucht hob wos is daunn mitn Sackerl, Olpo, Silli … ??? Mir san olle scho vurm Rechna :grin: :grin: :grin: … muass eh leise tippm - die Lady ruht noch :smiling_face: :wink:

Viel Spass bei Wedeln Silli

… zur Wahlurne. Unser Buagamoasta, mei Jungendfreind aus da söbm Siedlung gherat a scho amoi ibadenkt. Oba wast eh wie des is bei die Gemeindn. Wüst irgendwos von uns daunn nimm da amoi a Parteibiachl und geh 10 Johr Werbung für uns austrogn daunn geht eppa wos. Ich habe diese … GSD nie gebraucht und hoffe das das für mein restliche Leben auch so bleiben wird. Des gib i ma ned.

Leida haumma kane wirklichn Alternativen …

Ruhig is scho scheen :wink: …oba maunchmal braucht ma sowas halt auch (i zumindast) :smiling_face: :sunglasses:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=mazDNnyaDYM

und Allanich fürs Scheene Wetta dortn - ghert Eam scho Audomaddisch ane Obaghaut :grin:

… glaub ma :wink:

… eine Lage Cosy Toilettenpapier mit. Es weiß niemand von wems kommt aber ich lach mich immer schief :wink:

… Woifal sicht - der fohrt jo permanent auf da foischn Seitn bitte … :grin: :grin:

Idee.