X max 250 Momodesign

Hallo Leute!

Bin das erste Mal hier (und sicher falsch), hoffe jedoch auf Nachsicht. Meine Frage: Ich interessiere mich für den Yamaha Xmax 250 Momodesign. Auf jedem Bild ist er mit einem geilen Akrapovic abgebildet. Wer weiß ob der serienmäßig bei diesem Modell dabei ist?

Schon jetzt vielen Dank für eure Rückmeldungen!
buddy2166

Seas! No 1000 Dank für de rasante Zruckpost! Oba den Yamsdandla wü i ned anrufn, weil der is ma ned sympathisch :wink: Jedenfois thx, host ma weida gholfn.

Griaß Di :grin:…oiso i find Foisch is ma fast Überall Heitzutog :eyes: Allahdings :smiling_face:…hier isma hoid Bsondast Foisch oba Nur an Ungrode Datums Montage :smiling_face: :grin:-geh scheiß drauf :grin:

Obs De Jugo Trötn für Den -M-Föhn Serienmäßig gibt Beantwortet Dir da Freindlich Yamsn Dantla glei ums Eck -Notfalls auch per Telefon-manchmal :eyes: :grin:

Ansonstn no Vui Spass do herinn bei De Gschubstn und Waisn :wink:

pfiati und Lg Pg

jo wurscht Ruafst halt Irgendeinen an :grin:…oda schickst Eana a E-Mail -Die Liste von Österreichischen Yamsn Dantler gibts hier im Forum oben Rechts auf Händler Klicken…Ansonstn glaub i fast ned das Der ESD Serienmäßig ist weil sonst warad Er ned im Zubehör Programm vom Roller Extrig aufgführt… :eyes:

SIEHE:
X-MAX Slip-On Schalldämpfer - Schwarz
Akrapovic Slip-On Schalldämpfer Hinweis: *** OHNE Straßenzulassung *** * (nur zulassungsfähig in Kombination mit optionalem X-MAX Katalysator) Für weitere Infos kontaktieren Sie bitte Ihren Yamaha-Händler

Lg Pg

… sog bloß dir is nix aufgfoin ???

Du schreibst min Hape Kerkeling :wink:

passt doch eh :smiling_face:…Des draut Si sicha a need a Jeda odrr? :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… hod sich traut !

Guckst du: :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=WreHc9WNVW4

Da Auge is jo a a so a Ex Mingna Bazi :grin: …obwoi bei de Wadl Treta kenn i mi nit so Guat aus , weyls mi need Intaressiert…i woas Nur dos De meistn von Denan aun Gscheidn Poscha hobn :smiling_face: und oba a Genau so Vül Göld :grin:

Lg Pg