Brno mitfahrgelegnheit

Hallo an alle Gleichgesinnten. Ich bin auf der Suche nach einer Mitfahrgelegnheit nach Brno am 23.7.
Bin eine sehr kommunikativen, sportliche 30igerin mit ner 750iger Gixn.
Würde mich echt freuen wenn sich jemand findet der Mei Mopi und Mi mit ins Gepäck nimmt.
:grin:

Freu mich auf Antwort

Schönen Tag

wo isn bruno ?
wie schwer bistn ?
und wie groß is des moppal ?
auf fb wird gschissn.

Ich glaube Bruno = Brno = Brünn ^^, das Tschechische ist nicht so einfach…

Und jetzt mit noch mehr Staub aufwirbeln dank meiner neuen, alten, KTM SX 125

ich hatte nämlich gestern auch Frühlingsgefühle…

Am Smartphone kommts oft zu Buchstaben probs da meins ECHT STEIRISCH IST.
Somit Bruno!
Oage Frogen :sunglasses:

Wie groß is a Suzuki 750 ? :sunglasses:
Ich wieg 66 Kilo.

… Du plapperts de gaunze Fohrt in an furt … :sob:

[image]http://www.pl-werks.de/out/pictures/master/product/1/GasGrassAss_black.jpg[/image]

i hoff du woasst worauft du di einlasst! :grin:

btw: welche von de gefühlten 100 yvonne leitner auf fb bist den jetzt genau???

[
btw: welche von de gefühlten 100 yvonne leitner auf fb bist den jetzt genau???
[/quote]

. :grin:

i glaub heit is wieda fake-tag.

na also, geht ha … :wink:

hab eh richtig g’rotn, oba wer ned vül frogt, kaun si ned irrn …

ok, ich kann mir auch gerade noch vorstelln, wie groß a gixxn is … oba I maan jo nur: weil Dich jemand samt dem moppal INS GEPÄCK nehmen soll … selbst als steirisches Kürbis-‚Gepäck‘ wirst ja ned angschaut werden wolln, oda ;-?

na von dein quicht kummat nach meiner schätzung nur der grazer in frage - der hot aa an volln kühlschrank dabei - angeblich… also als gepäckvariante mein ich…

der FryingPan hod scho einagschaut do, der foat öfters brünno mit seine kumpl - da gibts sicher jemanden, der di mitnimmt - vorzugsweise mim mopperl als selbstfahrerin schätz ich, weil gepäck ham die jungs immer selber genug dabei … :wink:

und auf fb wird ehschowissn … :wink:

Wenn ich hier kurz einspringen darf: Ehemaliger Problembär - inzwischen vermutlich Bettvorleger.

Hoffe gehelft zu haben. :smiling_face:

jessas, wenni des gestern gwußt hätt … heit gehts ned … :wink:

gratuliere, is a scheens radl - wollma amol an nachmittag lang tauschen ? I loß di mei Innova probiern (is a kerniger viertakter, ned so nervös wie des kracherl) und du …
:wink:

ja, diese seite war hilfreich

:wink:

ma tuat, wos ma kaunn. :wink:

Generell schon owa schaun weat ma wohl noch diafn, heast! :eyes:

Anfang KW 33 Anreise nach Brno zur Empfangnahme einiger r „Run to the Hills“ Teilnehmen mit anschließender Fahrt nach Klagenfurt …
da kannst gerne dabeisein. Info hier ZRXOA Message Board

lg i (FB „Supa Sunte“).

nedamol schaun SuperSunte herst - 1x gepoppt, pezi auf ewig mit schweinemilzbrandcookies verseucht …

die (privaten) überläufer kommen alle wieder, werst segn - sofern sie den dünnpfiff dort geistig überleben … und jetzt soll bitte niemand einwerfen, die waratn olle schon wieder zruck :wink:

jessas, zum schleppe schleppstdas ?

und wos is mim turmbräu ?

tät so gern wos einwerfn, was owa net so genau wos. :wink: :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Außadem hob i kan Vadocht, vo wos es do redts? :cold_face:

Nau schau geht jo a mit Humor!

Oisa da Graza kriagt so a klane 750’ga saumt 66’ga Dearndl gaunz locka aum li. oda re. Außndeck von sein Schlochkreiza unta… do bin igaunz sicha! :wink: :grin: :grin:

Nau endlich… so G’schichtln gaunz kurz owa äxtriiiim aufn Punkt wia da Brunobär hobn ma wirklich schon g’fööööhlt do herinnan!!!

Schen da’s wieda do bist und in oida Frische ätzes gibst!chch

jo scho seit geraumer Zeit söwa net unbedingt omnipräsent. :eyes:

Vielleicht schaff´ ma´s irgendwaunn sogor auf an Kaffee, oda Hopfnblütntee. :wink:

Edit: Muaß jetzt den Fritz ausleern geh - der schreit mi grod au. :eyes:

Do ich ob heite zu dena Hocknstadn/scheichn zöööööh, de woa noch dazua im Kraunknstaund san, mit Psychosomatischn in’s Gehirnpritschln, diarft des ABSOLUT im Bereich des mochboren sein!

ZEIT hob i ob sofuart MASSSSIIIIIIIIIIIIG!!!