Frühjahr

… fast wie im ~, ich kanns kaum fassen … schafft Glückshormone im Kopf.

Hab’ die neuen Dunlop schon ein bißl angefahren - naja, auf den ‚geraderen‘ Flächen halt … trotzdem ;-))))))))))))))

Beileid an alle Abmelder und Zurückleger … :wink:

hab i und mei Mopeten a scho. Gestern mal eben des Öl, Kerzen und Kühlerflüssigkeit gewechselt… Jetzt muas i nur no des Endgetriebeöl wechseln und de Saison kau kumman…

i wer nexte wochn de bakterie auns ladekastl hängan, damit de kistn im märz daunn a aunspringt… damit san meine frühlingsgefühle daunn total ausgschepft… :sunglasses: :wink: :grin: :grin: :grin:

i schau scho de längste zeit beim fensta aussi…ob i wohl a runderl riskieren sollt… :eyes: :smiling_face: :grin:

und wie i so aussi schau siech i, dass es sich wieder zusammenzieht… :grin: :grin: :grin:

jo, es windet auch, aber des tuats eh schon seits woam is und in de kurvm wos noch noß is, geht der wind bsonders stork aber sonst … jipppiiiiiieeeehhhh … foa eh boid wieda ham von da hockn, mog heit ned … :wink:

najo - so a schiff hot scho a poa greßare batterien, des braucht a weile, bis die voll san, daßmas starten kaun … :wink:

und de vielen kohleschaufler, die´st brauchst für so an dampfer…was des kostet… :grin: :grin: :grin:

ah jo - do hearst den ganzen tag „old man river“ ausm maschinenraum… :grin:

[link]Paul Robeson - Ol Man River - YouTube

immahin fohr i jo a echtes, oids hybrid-moped!!! fieri mit bezin, zruck eleggdrisch… :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

:eyes: :eyes: :eyes:

a ha, daher das interesse an bigballeierstöcken

selbst damit werst keine schräglagen z´sambringen :wink:

mut kann MANN nicht kaufen :grin:

chris

eh ned … und bigballeierstöcke aa ned … :wink:

über die schräglage red ma erneut, wennst mehr als 45° mit de k850a (des nachfolgemodell meinetwegen) endurostoppler vorlegst - auf beide seiten kicher …:wink:

die kiste ist eh grad beim jahresservice!
und es war auch so schön, sich die sonne auf die birne scheinen zu lassen!
jedenfalls war es ein schöner vorgeschmack auf den Frühling!

eh ned schlimm und I glaub, der vorgeschmack hat sich schon wieder zurückgezogen in den süden … :expressionless:
trotzdem tuts dem herzerl gut, a paar schwünge mitten im winter mim moppal zu machen … dem ego weniger, wennma sieht wie groß die ‚neuen‘ angststreifen san … :wink:

in erwartung eines milden winters,habe ich letzten winter,mei taferl behalten,
entgegen meiner voraussicht hots schnee gehabt wie seit 10 johr nimma.
da es im heurigen winta schon im december satt schnee hatte… :cry:
hob i beschlossen mei taferl zuhinterlegen,na jo gestern hob i mein versicherungswastel ongrufen ,
er soll de vb hinterlegen,weil meiner einer werd woll des taferl abholen :sunglasses:
ma mogs nit glauben,oba wia i gestern mit meim enkele spazieren wor…
bei ins schauts aus wia im frühling,do fongst fost zum schnurren on :grin:
a griasserl aus de berg

do host recht,oba wer sich de dunlops auffe ziacht,muss bzw ist a bisselle verruckt :eyes:
do brauchst koan mut olladings solltest a bisselle suizid sein :grin:
griasserl

suzukid? wos isn des? :grin:

@ Silli wos tuast du auffi auf dei Moppi?
i hob derzeit BT016 pro und üwaleg ob i Pirelli Supercorsa auffi tua

da silli is a oida bruckenstaner - den wirst zu nix anderem überreden können… :grin: :wink:

du hast eine fz1…?
mechat i a gerne,gfollt ma nit schlecht.
reifen wahl,jo de werbung verspricht viel,haltet aber wennig.
i nimm mal an das du züggig am fahren bist,weil sonst hättest keinen bt 016
:grin:
wieviel km schnurrt er den so …
also mein reiferl fahrt logga 10tkm im winkelwerk der pässe.
extrem kurze anwärmphase,ultra grip in jeder fahrlage,oanfoch lei absolutes vertrauen,aso reifenhersteller fahren wir den gleichen.
griasserl