TinaRacing und Pater August Mayer

… zu besuch bei Gerry dem 17ten.

Nun gut um es gleich vorweg zu nehmen … es war keine Einladung, es war ein Überfall :grin:

Mampf Fred der ständige Begleiter unserer RennTina und natürlich unser El der Neffe waren auch mit von da Partie und so saßen wir bis spät in die Nacht um einfach nur das zu tun was Tina am besten kann … deppat daher reden :wink:

heast… die kameralinsn hättest ruhig vorher putzn kena :eyes:

greeeeeez, ich

Überfall? :grin: jo, so kann man’s nennen! :grin:

Owa de Fotos san subba :wink: richtige Gangster sama :sunglasses:

i sog jo imma… schesaufn kau ma si ois :sunglasses: :grin:

greeeeeez, ich

Buidln noch host du owa de meiste zeit grüsslt,woa do des isotonische trankl schuid,oda am End goa s’Tinarl??? :eyes: :eyes:

… Di! :smiling_face: :grin: :grin:

hihihihihohihihihohohihihijojojo :grin:

Do host recht…

bittä auf deitsch :eyes:

greeeeez, ich

Warum und was wird teuer???

roflol! waun de tina vom sofa aufsteht und des lest, wirds oba a dunkles kapitel in deinem lebn werden, wennsa si daun als rache auf di draufsetzt :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeez, ich

Und bei Dia muss ma se entweda gscheid eirauchn mit da bergwiesn oda gscheid eikoksn mim soiz Hüpft owa ois nix :cold_face:
Weil nit amoi di Kombi aus de zwa mim alk kos so dran - egal wie panniert dast bist :grin: :sunglasses:

Drum am bestn augn zuapickn :sunglasses:

sog, host du ned gsogt, du host a foto vo eich 3 in de neichn lack+leder dessous?

greeeeez, ich

MP6,Translate for you:grüsslt=host gschlofn
isotonisches trankl=Bier
s’Tinarl waast jo,nimm i aun,odr??

es bier woa schuid :cry:

greeeeez, ich

jo und WO hostas postet? i wü a driwa herziang :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeez, ich

heast maierl - dei devastiertes, glorreiches gefieder erklärt si natürlich anhand der biermarke…wer a schwechater sauft, der braucht si um sei schädelmatten nimmer gedanken machen… :grin: :grin: :grin:

Ehrlich gesagt, bei meinem Haar hilft nicht einmal mehr ein ‚Chlöschti‘.

Für alle, die auf der anderen Seite des Rheins wohnen: Chlöschti = St.Galler Klosterbräu vom Schützengarten.

Ned weil i bin vo Haus aus putzig :grin:

Soll ich Edamer mitbringen? :eyes: :wink: :grin: :sunglasses:

Keine Angst, werde zu gegebener Zeit ein entsprechendes Care-Paket ins Osttirol senden. :wink:
Mal sehen, werde mal schauen, was ich da versenden werde. Habe ja noch ein oder zwei Tage Zeit dafür. :wink:

Hihohi moi is da Man Fred ned liab!? :smiling_face: