Schauts eich des au bitte

Herzloser Minister - Japan: Alte sollen "sich beeilen und sterben" | krone.at

… dem oidn Scheissa gherat da Schädl ohgrissn und in Hois gschissn.
So danam benemma kaunn ma sich doch gor ned. Und dabei is der oida Gackara söba jenseitn da 70 !!! Unfossbor.

heite scho mein Schädl gebeutlt, ob des Blädsinns. :cold_face:

Und mia haum sogor 80-igjahrige „Jungpolitika“ - do soi se no wer auskennan. :eyes:

soichn Pfostn net afoch an seidanen Strick zuagschickt und de haum söwa gwusst, wos ztuan haum? :eyes:

woatets nur, meine herrn… wird bei uns a no so kuma. de oidn wern ölta, und de jungan a amoi oid. (die meisten)

besser wirds ned.

greeeeez, ich

se haum an A-Schein. :wink:

wo soit er de denn einbauen auf seina Mopettn? :cold_face:

Durt hob i leida auf meine oidmodischn Mopettn ka „Dies“, owa sehr wohl an "Blä"size=80.[/size]

De Japaner sogns holt wie imma aussa wie’s is, und dafia gibts Respekt. :stuck_out_tongue:
Siehe de Onsoge in de 80a: „Bevur ma Auslända einaholn de do mochn wos se wolln solln de Gebärmaschinen mehr Kinda auf de Wölt bringen!“, des Resultat sieht ma heitzutog in Tokyo, a sichare Stodt mit respektvolle Menschen!

lg

vollkommen daneben der Typ. Wann er des Problem anspricht is des a Sache, aber so zu entgleisen a Andere. Es zeigt si somit dass genau jene Herrn und Damen de uns (bei uns wirds ned anders sein) de Scheiße eibrockt ham zeigen und sagen wollen was von uns halten wann ma amoi nimmer hackln kann. Andererseitz is klar dass de Alten wenns immer mehr werden von de Jungen nie und nimmer dahoitn werden können, woraus zu schliesen wäre, da ghört was gändert, aber dringend.
 
greez

A foahrt er jetzt do mit, beim Yetirace, des zwoar nimma so hast auwo eigantlich des söwe is?
[link]http://www.1000ps.at/forum/fb.asp?m=2682948[/link]

lg
98PS

(wie´s in da Politik naturgemäß so üblich is  ggg) a bisserl anders, wann ma nämlich alle unser Pense selbst einzahlen und ned de Jungen de Alten dahalten müssten warat des meiner Meinung nach vernünftiger. Leider wird gegen den orsch Generationenvertrag nix gmacht.
 
greez

vertreten auch bestimmte Formusmitglieder, leider…

i seh du verstehst jetzt ned ganz wie i des mahn und seh aber i erklär da des bei ahn Kaffee wie i ma des denk dass sowas gmacht ghört, und du wirst sehn es is finanzierbar.
 
lg

Na, du host afoch a ondare Meinung.
Do is nix schlimms dron, und es is a ka Grund glei a Drama draus zu mochn, heitzutog werdn Leitln soo schnöll gekränkt und kana getraut sich mehr wos zu sogn (denkn tuan sichs de meistn), do begrüss I de Direktheit der Japaner.

Des is olles. :confused:

die Leut (wir) älter werden müssen sie länger arbeiten, ist irgendwie logisch.

Gruss Sigi

do begrüss I de Direktheit der Japaner.

Des is olles. :confused:
[/quote]

des anzige wos i von de Japsn begrüßen tua san de Motoradln den Rest sollns durtn lossn

nach der wehrpflichtdebatte haarscharf dasselbe.

Politiker, Zeitungen alle…

ham ihr Leben lang einzoit… sie haben ihr Pension verdient. Nur weil die Politiker ned über ihr eigene Amtszeit hinausdenken, kannmas ned als a wehrlose in Dreck schmeissen.

nur liegt ka Cent auf der Seitn für unsere Masse an angehenden Pensionisten.

kana wahrhaben. In unserm System wirds logischerweise ned anders gehn, wenn wir des aber ned wollen werden wir dringendst an dem System was ändern müssen bzw von dem überhaupt verabschieden, weil an de Grenzen von diesem san ma scho lang vorbei, da big Crash wird no kommen. Des is nur mei Meinung

niemand sei Pensen bei de Pensionsversicherungsanstalten selbst ein sondern es wird sofort für de ältere Generation verwendet, was meiner Meinung nach alalong ned gutgehen kann.