KAWASAKI - 13.01.2013 10:39

:grin: :grin: :grin:

greeeeez, ich

… ah na - i geh eh ned hi :grin: :grin: :grin:

Peda wie gehts da ? Du das i ned vagiss … heute ist SONNTAG der 13.01.2013 :grin: :grin: :grin:

Übrigens - ruaf di mitn Killa zaum wengan Zwabettzimma. Da Rest is schon unter Dach und Fach.

:wink: Bussi Klana

is des Büdl vom Leithabergl der Ninja schaut dem Chepetto ähnlich :eyes:

Bitte WOS host du gegen mi???

WOOOOOOOOOOOOOOOS hob i dir taun,oda muaß i da no tuan, damit DES gerechtfertigt ist…???

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

… tschuidige mei Freind :grin: :grin: :grin: is a kurzer Aunfoi von geistiger Obwesenheit gwesn … :grin: :grin: :grin: bin scho wieder Herr meiner Kräfte und habe soeben für dich ein Einzelzimmer gebucht :grin: :wink:

TSCHUIDIGE :wink: :smiling_face: :grin:

wia hostas Eam gsogt?. :eyes:…zerscht Pilli , und Dann Maya erwähnt- oda hostas glei in aum Aufwasch gmocht :grin: wenn ja ists koa wunda dossa Jetzn am Radl dreht :grin: :grin: :grin:

OARMES KILLA :worried: :grin: :grin:

… psychologisch …

Du Börny, es gäbe da die waage Idee dich eventuell mit einigen anderen sehr lieben Kollegen in einem Zimmer … plözlich unterbricht a mi und schreit ins Telefon … „wos hob i da dau dast me mit an Maya udn an Pilli zaumsperrn wüst ???“ Dem konnte ich nicht entgegensetzen, entschulidgte mich höflichst und buchte ein Einzelzimmer :grin: :grin: :grin:

:grin: :grin: :grin:

…woit ma eich OLLE BEIDE einedruckn… wos glaubt der, das i unta Drogn steh… WER bitte dablost Eich ZWA ohne a Dr.Dr. der Psychiatrischn zu sein???

Sunst hätt i ka Energie mehr zum Mowedfoahrn… bzw. warad dauand z’FETT dafiar, weu de Reisch de i Obnds vuarm Schlofngehn brauchat dazahat i ned!

ja Onki. :grin:…Oiso Des mitm Zaumsperrn :sunglasses: …hättast Vielleicht a Bissal andast Vakaufn miassn :eyes: …sigst jo eh Der Zuckt scho ohne Zaumsperrn Voi …aus

Ruuuhig Pferdl…Ruuuhhiig :grin:

…allanich der Gedaunkn… löst Schüttellähmung bei mir aus…

wennma was vo am ‚ninja‘ schreibt, solltma eam hoid tunlichst ned a katana in die haund druckn … typisches adabei-büdl ausm westen … :wink:

Hobn des Katana nur de Samurei trogn???
Woas dena Nintscha z’schwaa, z’teia, z’laung…???

… aus Kroatien :grin: :grin: :grin:

binschonwech :wink:

Woar i do amoi beschwippst??? :hushed:

zlaung kumt hin … und oft hinderlich - wer hot scho gern so schoafe sochn auf da seitn owehängan oder zwischn de fiaß bei exaltierteren bewegungsabläufen in da nocht ;-? – stöll da vua a impossible mission und a m16 … schauder:wink:

hm? dachte da pilli is erste wahl?!? jetz kenn i mi a nimma aus

greeeez, ich

glaub i ned. der foat jo nur zuzuki oder ducati :grin: (wenna ned grod die oide zammpudate R6 auswindet)

greeeeeez, ich

Und das können wir jetzt auch damit kombinieren zum Über-Ninja …