Silvester 12/13

ich war nüchtern :grin:

HAPPY NEW YEAHR!!!

mfg tina

a damenspitzal woas :grin: :grin: :grin: :grin:… na i hob kan rausch zaum brocht

und NA i bin ka kind!!! :rage: :grin:

mfg tina bussale zruck dicka

… aum Siwösta nüchtern ??? na des pock i ned :grin: :grin: :grin:

BRAV weu Kinder soin eh kan Euk sauffn :wink: nimmst da liaba a Nutella Brod und daunn is des guad :grin:

Bussal Dicke vom Dickn :smiling_face:

… du bist ein kind ein deppates, in deinem Kopf da scheppert es oh yeah … :grin: :grin:

Das hat scho der bute alte Dorfer Fredi gesungen und der muss es wissen :wink:

des is a gelbs Gummipferd :grin:

du wast jo goa nit wie blad i woa oda bin :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:
und i war „nüchtern“

mfg tina

bei mia scheppads nua

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

mfg tina

neichn Stecha,Pilli?waaast scho wieda mehr?muhahahahahahahahahaha

und wie lange :eyes: ? Cooles Foto :wink: !

Seid´s nett zueinander oder ihr kriagt´s b(l)ade beton. :wink:

Wie lang was???

Mfg tina

… stehst auf da Leitung :grin: ? Lies noch amol Dein Text und donn mein :eyes: … .


Geht´s Dir eh gut?

Eh die ganze Nacht - da voirausch woit mi des moi mit hoin :hushed: :eyes:
Alsso war i nüchtern und hob auf de bsoffanan 17-jährign aufpasst… :grin: :grin: :grin:

Mfg tina

die armen kinder! :wink:

könnte ich das einmal ausleihen :eyes: ? anhängen und damit durch die stadt rasen wär siche witzig :grin:

ich nicht :smiling_face:. um 1400 hab ich angefangen. am 1.1. um ca. 0100 habe ich bei der slivesterparty am pfarrplatz ein kanalgitter anvisiert woraufhin einer der polizisten zu mir sagte: „do brauchst nit oweschie**n solong mia do stehn!“. Danke :wink:

Jo des hob i ma denkt - de oaman kinda :hushed:. Omg!!! :grin: :grin:

Jo Mia gehts primaaaaa und Dia?

Mfg tina

Najo… I bin um 21:30 dorthin, bei der für rein und glei a bier ind Hand druckt kriegt - des hob i dann a gfühlte stund gsoffn :eyes: :cold_face:
Jo, dann hob i mi dem elCapitano gewidmet owa der woit ma a kan knolla verpassn… :rage:

Dann woas es scho 00:00 und um 2 bin i ham :grin:

jo der Zaun und die Polizei … Wast nu wiest ham bist???

Mfg tina

Ne da Manfred is mei Sonnenschein - der Rest öwai mit Mia :smiling_face:

Mfg tina

sog amoi tinerl - wieso bistn so gelb auf bem buidl? und warum lasst di vom satan-claus rumtragen? :grin: :grin:

I bin jo wia a Gremlin - wennst ma an Alk um Mitternocht gibst verwandlt i mi in a göbs Gummipfead :grin: :grin:

Mfg tina