Wow, die Jugendlkichen ab 16 Jahren

dürfen in Zukunft laut der ZIB Motorräder mit 125m³ fahren. Nicht schlecht oder? Da frag ich mich nur wo sie diese herbekommen wenn sie das voll ausrezen wollen. :wink:

Du, Pilli…
125 Kubikmeter san a wengerl mehr als a Achterl :sunglasses:

owned :grin: :grin: :grin:

bam oida, do hoda ned genau gschaut da onki pillä :sunglasses:

greeeeez, ich

Pilli, da stimm i Dir zu… De Fahrwerke san um welten besser als bei de Zwiebacksägen… Und vor allem, ABS… Bei der neichen 125er KTM Duke…
Awa wer hat scho ~1200.-€ fürn Schein mit 16??? De wenigsten. Dazua de 4200€ fia so a Duke, Helm, Kombi, Handschuhe… Da is dann nu amal a 1000er weg… Oiso schaun ma mal, wivü daus wirkli den Lappen machen…

weil sie müssen ja einen vollständigen führerschein machen, mit allem drum herum. damit kennens dann wenigstens die verkehrsregeln und haben zumindest eine grundahnung von der bedienung eines motorrades.
125er gibt es genug, zwei- und viertakt stellt sich nur noch die frage nach der finanzierung, aber auch ich hab mit 16 den AJ gemacht und der war auch nicht billig, also erst mal 2 monate in den ferien arbeiten, ein bisserl was von den eltern und dann ists schon dahingegangen

AJ hod owa den vuartäu ghobt dass a mit 18 zu an A-Schein wuarn is,heit host lauta limits,16-18,18-20,u.immer Kohle,Kohle, :rage: :rage: :rage:host du gwusst warums den AJ eingstellt haum??Des Argument woar das viele nach dem 18.-nach Umstieg auf ein nun grosses Gerät-nicht damit kloar komman und daher verunfallt wärn!stoark de aunsog,fadnscheiniga gehts nimma! :sob: :sob:

besser Informiern… Da AL is zum Vollwertigen A Schein mit 18 Jahren wurn… Da AK is nur da Kleinmotorradführerschein blieben… Is dann in den Code 79 umgewandelt wurn.

Quelle:
http://www.fuerboeck.at/fuehrerschein/fuehrerscheinklassen.html

Und an AJ hod´s nie geben…

… gscheit redn, waun ma nix waas.

I hob sölba den Aj gmocht und der is mit 18 automatisch zum A wurn.

Bei meina Ehr’! :wink:

Kleinmotorrad – Wikipedia

daun hod owa de Foahrschul foische Infos auf ernana HP…

… de Ausbüldung wor jo de sölbe.

Nur foahn im Krasverkehr haums domois weglossn … :eyes:
:smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

wia woa des mitn bessa informieren?AJ-FS hats nie gegeben?a da schau her!scheint so dass er nicht lesen kann :sob: :sob:studiere er einmal den Hinweis von member
@Uraltersack zu Wikipedia,oda hat member@Gerry1702 auch Unrecht???do hättn jo olle de an AJ Schein haum,jo do kaan Schein,no serwas :rage: :rage:

Wia Du sogst, wo hätt’ ma des daumois lerna soin?
Und hiaz wohn I bei Tuin. :rage: Brauch I da mehr sogn? :hushed:
Des hamfoahn is da reinste Spiaßruatnlauf! :smiling_face: :grin:

… Du host as jo guat!
Wauns mi im Krasel afoch aufd Pappn hauat, hätt’ des Ölend wenigst a End. :worried:
Oba I foa maunchmoi a hoibe Stund uman Drakn umadum. Aufherntua I erscht entweda wäu I sche laungsaum umfoi, wäu ma da Sprudl ausgeht, oda wäu I durch a Gnade des Schicksois aufgrund da Zentrifugalkroft irgendwia aussifind … :smiling_face: :grin:

Und do soi I ned Grantig sei??? :rage:

Oba I glaub da B&C schlogt mi um Längan. Wohrscheinlich wäu a aus nicktechnischn Gründen grantig fia zwa sein muaß … :wink:

Hi!

I hab´s eh gesehen, nur hab ich nur die HP von der Fahrschule gekannt… Der Link zu Wikipedia war mir unbekannt… Und somit hat definitiv die FS falsche Infos…

vor allem das fadenscheinige argument, aber es war ja teilweise wirklich so, vor allem weil die motorräder damals halt furchtbare fahrwerke und bremsen hatten, leistungsmäßig aber schon recht potent waren. bei dem führerscheinmodell ist übrigens die zusätzliche belastung gar nicht soo schlimm weil du musst ja keine prüfung mehr ablegen sondern lediglich perfektionsfahrten machen. überdies bin ich noch immer der meinung dass man mit schwächeren und leichteren motorrädern eher fahren lernt als mit starken und schweren. und bei den heutigen kilometerleistungen von druchschnittlich 5tkm pro jahr sind 2 jahre auch nicht zu lange.

und vergiss nicht, tempolimits wurden außerhalb des ortsgebietes erst 1973 eingeführt (in österreich) und das wegen des ölschocks nicht wegen der sicherheit

offnsichtlich worn mir graza eich olle üwalegn, wal mir hom '79 bei da uni den kreisvakehr scho ghobt!!! owa es hasst jo net umsunst „wien ist anders“… :wink: :grin: :sunglasses:

… ob ana, nua wäu a an Riesenbledsinn (den späta olle mochen werdn) ois erschta mocht, wirklich da gscheidare is … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

:smiling_face: :grin: :grin:

Das finde ich auch ganz gut. Zu unserer Zeit gingen 50ccm Cobras, RLWs etc. auch schon um die 90. Und DAS immer weil da ist man freiwillig nie vom Gas gegangen sondern immer „vollen Sack“ in die unmöglichsten Situationen hineingebrettert.

So gesehen könnten 125er sogar „entspannter“ und damit ungefährlcher zum Fahren sein :eyes: … .

Hmmm …

Hi!

De heutigen 125er ham awa a scho a weit besseres Fahrwerk, als Monza, Cobra und Co.
Und vor allem saans 4 Takter, de weit ned so Giftig zum foahrn saan, wia de 2 Takter vo damals… Und es war ja kaum a 2 Takter nu original… Wer hod ned drau rumgschraubt???

… RLW, KS50WCTT, UltraIII, RD50 … erinnerst Dich an den Lärm, Nebel und Gestank? :smiling_face:
Und IMMER vollen Sack. :eyes: