Antwort für Herrn Peter Mayer

An Händen und Augen - Zahlreiche Verletzte durch Böller, Raketen und Co. | krone.at

… Warum ? Weu vüle afoch zdeppat san und ma des sonst schwer unter Kontrolle griagt - darum muass mas verbieten.

:wink:

nennt ma des… Nur de Deppat´n und de G´spritztn schiassn se söbst de Rübe weg oder sprengan se de Finger in olle Einzelteile…
Owa recht host, Gerry, VABOTN gherat des Dreckszeugs…

glaubst wiavü valetzte beim moppedfoan jedes joa gibt? VABOTN gheats! du oida ignorant!

greeeeez, ich

… da Punkt. Danke Peda! :eyes:

Und jo, I hoid de deppate Knollarei imma no fia an Murdsbledsinn. :rage:

  1. is des eh nur 1x im joa.
  2. is des doch wuascht wer wos knoit.
  3. wenns vabotn is, knoima hoid mit söbagmochte. warad woascheinlich no kuhler :grin: :grin: :grin:

greeeeez, ich

des muass DIR und MIR wuascht sei. jedem das seine :sunglasses:

greeeeeeeez, ich

Eigentlich hätt I grechnt, daß a gsogt hot, Du soist vun de Hendln obbageh … :smiling_face: :smiling_face: :grin:

fahrma generell nurmehr 50, essen ka McDonalds, Zuckersteuer, Fettsteuer, kane Zigaretten, kein Alkohol, ka goanix…
kaffee is a schlecht, und mehr als soundsovü Kalorien san a schlecht.
Aja Ringmotorradlfahrn is sinnlos, und dei Hobbyfahrn streichma a glei, is eh nur Umweltbelastung.

Paralell wird unser Gesundheit dann zu Tode gefickt, weils unser Umwelt mit Quecksilber verseuchen, unsere Nahrungsmittel san durch Bestimmungen nurmehr leerer verseuchter Dreck.

pass auf wost mitrennst.

heast onki gerri!

frog moi dein chefchen wias ausschaut mitm preis fia so a hoizkistn. i sog moi so ca 5x3m
bussi

greeeeeeez, ich

Mit den ganzen Verboten-Geboten senkt man die Eigenverantwortung, es muss alles Deppensicher werden/sein.
Und was kommt raus?

Diese Unfälle passieren sicher den abgefüllten, Alkotest im Spital, selber zahlen usw…

Eigenverantwortung eben

Gruss Sigi

jawui, moch i.

Nähe ist so eine Proletensiedlung, (keine Diskreminierung meinerseits) die meisten sind zu faul um zu Arbeiten, können oft die MIete nicht bezahlen, aber von Ende Oktober weg, sobalds des Klump in de Baumärkte gibt, knallts jeden Tag meist a in der Nacht. Der Gerechtigkeit wegen muß man aber noch anführen, dass bei Hochzeiten, Beerdigung, Geburtstagm Mauritius, Sonnwend und eigentlich wegen jedem Scheiß bei uns Geböllert wird, und im Sommer wenn du am Samstag so richtig gut Ausschlafen willst, beginnt das Böllerschießen um 07.00 und jede Stunde bis Mittag das blöde Brautbar aus der Kirche kommt. Wieso fahrn die die das wollen nicht nach Syrien oder Palästina!

host des gwusst onkel gerry, nämli, dass de frauen guat im o-vorteuschen san owa mir männer dafür im vortäuschen von beziehungen…? :grin: :grin: :grin:

unterm Jahr verboten, aber es zu Silverster verbieten geht goaned.

i bin in meiner Pubertät zmittag am Stadtplatz gangen und hab raketen gschossen. gegen die Obrigkeit.

in Paris gabs auch eine Silvesterfeier mit mehrere Leut und ganz ohne Raketen, müssen die eine saubere Luft haben am Neujahrstag. Prosit!

… Lebenserwartung sicher nicht schaden täte Herr Mayer :wink: weil so wie sich die Raketn-Burschen den Tornister wegsprengen so vernichtest du dich auf deiner Mopetten … klaweis :grin:

des hob i ma Friaras a Imma Gedenkt…de Watschn Brennt Heite no im Gsicht, vom Opa weila gsogt hod i soi De Tir endli amoi a Normal auf und zua mochn :wink: :grin: :grin:

…oiso so Fad woars ma daun a need im Schädl :grin:…außadem woar in da Nachbor Gassn eh a Weanawoid-Lokal, da hobns De Lässtige Vurarbeit scho erledigt ghobt :smiling_face:.Ibrigens - Da Wirtn woar a ausm Woid 4 tal wia Du … :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

hoda eh scho gfrogt :wink:…UND Er hod gmant :smiling_face: : ZU TEUER! :grin:

… aber du hast angefangen mit dem Verbot Unfug. Scheiss auf Verbote - hält sich doch eh kein Schwein dran oder wer war es der zum Jahreswechsel die 8 Milliarden Raketen in Wien gezündet hat ?? Eben … sie kennan da verbieten dasst deiner Oidn kan Orgasmus mehr vorteuschen darfst … des wirst trotzdem mochn und ihr weiterhin aufn Buckl spuckn. Drum … scheiss di ned au :wink: mir wern weida Gas gem und es wird weida gschossn obwohl ma de deppate Schiassarei wie erwähnt fürchterlich aufn Sack geht und ich meine damit die Schiesserei der Jugendlichen die 5 Tage vor und 6 Tage nach Sylvester wie irre herumballern. Die gengan ma aum Orsch.

Und jetzt … AUS :wink: