Also dieser Mayer

… Kalender is wirklich a Witzblattl …

Mayer du Trottl - was hat er sich dabei gedacht uns soooooo eine Angst zu machen ??? :grin: :grin: :grin:

Nina Hagen - Wir Leben Immer ... Noch - YouTube

morgäääääähn

oiso ICH war eh am weltuntergang.
naja … zumindest auf der aftershowparty :wink: :grin: :grin:

greeeeez, ich

schauma moi!
bin zwoa schon verplant, aber vl ändert si des jo no :wink:

greeeeeeez, ich

sowohl als auch :sunglasses:

die renn tina? is die ned irgendwo in schladming in der nähe?
wie soi die dann in meiner nähe sein?

greeeeeeez, ich

wia kimmstn auf so an bledsinn??? :sob: :sob:

da Pedro is ned mei foi - dafia bin i bissal TO MUCH fia eam! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

mfg tina

PS: erste Reihe Mitte - wenigstens woan de Koatn fian Untergang UMSONST!!! :sunglasses:

Du siagst des völlig FOISCH!

ER is z’weng fiar di… des diarre Kloppag’stöll… der tschäppat jo schon fost beim Geh!

Des Leda geht jo faktisch mit earm, stotts umgekehrt!

…wissn’s wos sie Herr Gerriiii… sie…

I hob de Bude ned amoi kennt… oisa i sog’s glei, I WOAS NED!

Und iwahaupt, WER hod earm denn zwungan in Herrn Görriiii, ha? chch
Stöllt sich a Suppn, Bier und Schweinsrippn eine und nochand raunzn… jojo… owa ehhh wuarscht, zum Saisonaunfaung nimmst hoid de Dicke, bis’d auf an Level bist das auf des Stützradl wieda auffepasst! :grin: :grin:

Tua ned soooo schiach, da Sir muaß jo glaubn i bin da äxtreeeeem Ungustl!!!

Erschtns hob i earm nerd aungfeult sondan ledigdlich g’frogt, ob er des Bier vom Fass gezapft hat… nachdem er verneinte, bat ich darum mir das nächste einfach in der Flasche an den Tisch zu bringen… is/woar doch wirklich seeeehr dezent, oda?!

Und des Papperl… najo, joooo ehh OKäää!

se, Herr Pillinööör… ungustliositätn werdn bei mir nur direkt und live vergeben… Einschätzungan, Möchtegern-Analysn usw. göltn NED!

Oisa hod do kana wos zum wissn geglaubt zu hobn getaun getuat hättn, oda sonst so a Zeig!

(de Iwaschrift is nur fiar DI Onki Gerriiii!!!)

Ois uandlich aunglernta Wiena, hod ma staundesgemäß zu RAUNZN!!!

UND IMMA!!!

Sein Senft zu OLLEM ohzugebn, g’frogt oda ned, des muaß sein… und wia du jo schon des eftan korrektamente erkaunt host, hob i den Lehrgaung im unzfriedanan Retourraunzn und ausbessan mit Sterndi und an Römischn-Ansa bestaundn… i was imma wos zum z’ruckredn, ausstalliern, ausbessan, gscheita sein, dies und dos, des daunn ahhhh noch und iwahaupt und ausadem! :grin: :grin: :grin:

Faktor, wöchanan a imma, kaunn KANA stöhrn… weul mir bei… äääähmmmm „disharmonie“, ehh soichane Gfriesa san, daß de Leit sich von allanich wieda vaziagn…chch

Oisa schlimma ois das a ohne uns weidafoahrt kaunn’s ned werdn! :smiling_face:

Foahrt eigentlich da anzige von uns der so hoibwegs WIRKLICH was wia ma Mowed foahrt a mit?

I hätt NED Mowed schreibn solln… ehhh kloar das du di do aungsprochn fühlst!!!lol

Oisa eigentlich hob i do aun ehemolige Räza gedocht… ned soichane Lulus wia mi, di und in Gerri Onki!

Wos hast do leida… miar san Lulus UND STOIZ DARAUF!!!

Es kaunn ned a jeda da erschte Jausnnochfiahra da Nation sein vastehst!

Wir san STOIZE Ideallinienvaparka und Tankstöllnbesetza!

De gaunzn Rasa… und Rossis do herinnan… de soin ruhig so schnööööööööö sein, i foahr liawa laungsaum und schau ma de Gegend aun… Cruise durch’S Höllntol… vastehst, schnööö san de Aundan… oda wos se hoid glaubn das schnööö ist! chch!

Jop, genua des hätt i g’meint… da WU is jo „aktiv“, waunn a grod a Mowed hod wos foahrt… bis zum näxtn Rennan, do foahrt’s daunn wieda nimma… usw. :wink: :grin: :grin:

Und BITTÄÄÄÄÄÄ… mitn klanan Finga brennt uns OLLE nur ana her, gö!

Najo… und mi brennan sowieso olle her, owa des mocht nix, ana muaß jo de Eia hobn , da LAUNGSAUMSTE ZU SEIN! :smiling_face:

UND-
wo?? :eyes: in da Ausnüchtarungs Zelln oda doch im Gitta -BettL…Oda Erscht es Ane daun es Aundane…?

…De Renn Tina mit Dabei :smiling_face:, daun host De Faxn Dicke wa? :grin: :grin: :grin: :grin:

(Jo i was -Heite is Pifkonen Tag) :grin:

Des Guate is :eyes:…Irgandwia -dads Es Zwoa Voi Zsammpassn , und es Schlechte is :grin:…ich irr mi Seltn…weylsd aun vawirrtn nimma varwirrn kaunst :wink:…Comprende? :grin: :grin: :grin:

Guat Nocht :grin:

Lg Pg

… noch Mal punschen :rage: Statt drei vier Punsch gibts Rippaln und Bier und soweiter und sofurt … :wink: Schön dass man auch Samstag Abends in die Fabrik gehen kann :wink:

GREEZ …