Mei näxtes Auto

BMW i8 - YouTube

… sporsaum - scheh und exgwisit - und 3 Liter auf 100 km is a ka Bemmerl :wink:

Wenigstns mochn die vüln Iwastundn an Sinn :smiling_face:

kann ma nua sagn - bis dahin bei de leprakässemmerln sparen, dann is no a größere reichweitn möglich… :grin: :grin: :grin:

i kennt mi immer ohaun, wenn i die supersparer siech, mit über 200 pferderln…des is wia mit an klanan zumpferl 5 nutten heimb´stölln… :grin: :grin: :grin:

…der gefällt mir auch, was bedeutet denn das „bmw“

…ev. B ob M arley and the W ailors ??? :grin:

gibt eh den Toyota IQ, der gefällt mir.

Gruss Sigi

mit dem gaunzn Elektrozeigs. :sob:

Wer hot denn scho a so a laungs Valängerungskabl. :cold_face:

Da Gerry hot vo an Auto gredt.

Da Eikuh is jo eha wos zum Aunziagn.

seas schrotti.

na, i nit. sicha nit. nie. und wenn si ma den depp obschneidn - nit amol donn. na na na. ende.

owa wos is blos mit´n geri los ?

:wink:

Bitte bau keinen Sch****! :sunglasses:

Schau, den E39 M5 im folgenden Movie (Darsteller Madonna, Clive Owen; Regie Guy Ritchie) kriegst heute schon unter 15 TEURO in gutem Zustand :eyes:. Und der 400 PS V8 schlägt so richtig zu :wink:. Wollte ich ursprünglich auch; bin dann aber beim Vorgänger mit dem Reihen-Sex-Zylinder hängen geblieben :sunglasses:.

- YouTube

Gerry, Gerry,… manst das des as Richtige is?
I was net, bei zunemden oita is des tiafe aus und einsteign net mehr so anfoch!!! :wink: :grin: :grin: :grin:

I sprich aus erfohrung,… wir werdn net jinga!!! :rage:

Es hot scho an Grund wesholb I so a Pensionistnfohrzeig besitz wo ma fost aufrecht einisitzn kaun! :grin: :grin: :grin:

…beweglich bist?
Orbeitest im Zirkus als Gummiringal? :grin:
…OK, REX-Gummi is a bissi stärka. :wink: :grin: :grin:

…fir des bunte G’stauderwerch!

Owa I hob noch Omas Erziehung genossn!!! :cold_face: :grin: :grin: :grin:

…wofür hab i den Titel „Baby“ bekommen, bin nämlich a schon a älterer Mensch :wink:, i kann nur hoffen, dass du net zu der Deinigen a Baby sagst, weil sonst wurd ma nämlich schlecht. :sob: :grin:

eigentlich hat´s mi nur gewundert, dass du plötzlich a Fan worden bist, Vom B. Marley und seinen Wailers :eyes:

do san ma uns sicher übern weg grennt, weil in pottendorf hob i a amoi gwohnt - oiso am wochenend a im up… :wink: :grin:

mei voda hot dort 20 jahr lang die tankstell ghabt… :wink:

…hätt Dich wahrscheinlich nicht erkannt, oder hattest damals schon so ein schön strahlendes Gweih? :wink: :grin: :grin: :grin:

…ich denke, wir beide, der JerryMaus und der WinnyBaby :grin:, sind so ziemlich dieselbe Generation, du hinks vielleicht 2, 3 Jährchen hinterher :wink:

und zu meiner Frau sag ich nicht Tscherry :wink: :grin: vielleicht manchmal Cherie, aber da muß sie scho was außergewöhnliches gekocht haben :grin:

der zugegebener Maße sehr schöner Wagen mehr kostet in der Anschaffung als mein Suzuki kauf ich mir genau 27,36 Jahre Benzin. also die Rechnung geht nur auf, wenn du den Asnschaffungspreis bereit auf deinem Konto verbuchen konntest, mit leseng ist da nix wirtschaftlich.

muss man schon haben.

du ziagst noch grancanaria.

grußK.

und warum net mitn moperl?

is a super gegend zum moperlfoan.

grußK.