Glaum oder nicht glaum

 … ist hier die Frage …

Skrivena Kamera sa lutkom - YouTube

das könnte aber schön in die hose gehen … ich beantworte gerne eine witz mit einem anderen witz …
und foah glei amol mit´n auto driwa :smiling_face:

uupsi :sunglasses:

wer waass, obs uns olles zeigen, wos auf der filmrolle woar … :wink:

… weil der spoiler vorne hat ca. 12 cm bodenfreiheit. der tät ja brechen; owa dos problem is die ölwonn …

… du meinst diverse ferkeleien :smiling_face: :grin: :wink: .

lg i :sunglasses:

wos manst wos nacha is wann a huntal kimmt unds haxal hebt :smiling_face:

oda i

hebst dabei des haxal? des tatat mi oba wundan bei dir.

Voi Mutig Die Oide, im Loch :grin: …waun da Oana kimmt der Gelangweilt is ziagta aus mit Haxal und mocht an Ölfa…Auuaaahhh :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

…Kick !!! :sunglasses:…uuuuuuuuunnnnd -Weeeeeeeech!!! :grin: :rage: :cold_face: :grin:

Wauns a Bissal Glick , hod :eyes: …OHNE ANLAUF!!

Und …Der Hai-Fisch der hat Zähne :grin:…auch wenn Er liegt aum Land…Trallalalaaaaliii :wink: :grin:

Lg Pg