Saison Ende

scheint schon etwas kühl zu sein heute Mittag auf der Mautneralm Stmk.

om oarsch der wölt is des noch nit. oba man siehgt eam, wenn ma richtung wean schaut.
mi wundat eh imma, dass ma do wossaKOPF dazua sogt. :grin:

wohnst du ned eh aa do ;-?

najo nobl kuntast jo aa nit grod sogn dazua is dea pluza zdick … :wink:

wie du so schön sagst, wo unsaana wohnt, warn mehr Kaiser zuGast als Zwerndorf, so schaugts aus.
Liber a Gattihosen mehra anzichn als fürs Parken zoahn.

da Aussicht:- YouTube

Alter fürchtest dich vor nichts mehr, evetuell vorm Tod, aber der kommt zu jedem.

Diskussion, es is do eh wurscht, soll doch jeder fahren wann und wo er will. Es zeigt doch nur dass halt manche ned des unter Motorradfahren des verstehn was eigentlich is. I hab mi a aufghört zu fragen warum ma si dann ka Cabrio oder halt an gscheiten Roadster kauft. Halt wobei a Roadster passt dann jo a ned ins schema.
 
greez

…meinst eigentlich jetzt du, dass es is? is wirklich net phöse gemeint, tät mi nur interessieren!

jetzt lehn’ ich mich weit ausm fenster und interpretier des, was der B&C an anderer stelle geschrieben hat, was ihm spaß macht (obwohl er mit seim’ post vom cabrioschema sicher ganz was anderes gemeint hat, daher isses schwierig eine antwort zu finden, die ned am inhalt seiner aussage vorbeigeht … ;-)): im frühjahr/herbst, gar winter macht des weniger/keinen spaß, wenn der asphalt nur max 16° hat und die reifen kan grip - das versteh’ ich, weil am schönsten isses halt schon, wennma sich ums pickn der lutschka keine gedanken machen muß, fallsma zb auf 3 punkten um a eck eiert.
mim motorrad wandern is eben a andere kategorie und wer schotter liebt, kommt vllt dort hin mim moppet, wo a gebückter nedamal mehr schieben kann - is eben eine frage der priorität beim radlfoan, was den kick bringt.
aber wie gsagt: ich glaub, er hat die madln im vid angesprochen mit der cabriomentalität … :wink:
er wirds scho richtigstelln wennimi irr’. bis dahin mußt’ dich in geduld üben … :wink:

wenn die lutschka net mehr pickn must holt die stopplinger nehmen,ober des mog da bonny mitn clyde jo net so gern (glaub i holt).

i geh jedenfolls nexts we. no a bissl endurowandern,und zwar dohin.

grußK.

ds

nach dem a Motorradl eigentlich des sinnloseste Fortbewegungsmittel is kanns nur a Hobby sein. Jetzt kannst dass ausdenken, nix anders wia Spassfahrzeug und Sportgerät, was ma damit macht will i ned erleutern, aber sicher ned in da Gegend herumcruisen oder auf da Autobnahn deppat herumhazen.

de im Winter damit fahren wolln is des sicher nix. A gscheiter Roadster warat halt a alter Engländer, äuserst spartanisch ausgführt, mit amoi nix drinn. 

klar, aber a D Type nammat i a.

…Sinnloseres :grin:

mit Hobby geb´ ich dir 100% recht und das soll jeder ausleben wie er will, oder?
…und in der Gegend herumcruisen… warum nicht?
net besser und net schlechter wie ständig im Kreis fahren :wink:

und noch a Bildchen wegen „sinnlos“ :grin: :grin:

also bitte: du wirst doch hofentlich aa dei frau erkennen, a für den fall, daß sie die gleiche größe wie deine schwägerin hat und ebensoviel kilopond um die hüften … :wink:

…auf alle Fälle und irgendwie geören wir alle zu der Gattung :wink:

des san dienstwohnungen russischer akrobaten, oder … :wink: