Alte Kärntner Verordnung

Grenzwertig

siegst wos es alles gibt bei de slozalan :wink:

i siech scho wieder potential für a auseinandersetztung über zweisprachige grabsteine… :grin: :grin:

wennst so weita treibst kriagst glei du den erstn :sunglasses:.

:wink:

Stimmt nicht, ich geh gern auf die Friedhöhe die Steine ablesen.

Und weils viell. da dazupasst:
Kann mir mal jemand erklären warum die Kackslowenen in Österreich auf die 2sprachigen Tafeln bestehen?
Die wohnen ja HIER !!
Und früher waren sie Altösterreicher.
Da müssten schon eher in SLO die Tafeln 2sprachig sein.
Wenn ich was zu reden hätte könnten sie scheissen gehen.

Gruss Sigi

gern - schreibst ma aufn stan aber bitte „mein geliebtes herzipinki musste gehen, er wusste zu viel…“ :grin:
:grin:

Na schau :wink: , gibts es doch noch Die Wahren Romantiker :smiling_face: :grin:

Da wearn bestimmt a poar Kartnas von aum Äußast Sinvollen :grin: AMS Kursus, beglückt a Reise nach Asiatika aungetretn hobn müssn …um dortn daun bei De Budistn , Hindus , oda woarns doch Die Nudistn :dizzy_face: zu Spioniern -Göll :eyes: :grin: :grin: :grin:

Sagenhaft :grin:

Lg Pg

Vorübergehend verstorben - DER SPIEGEL

:wink:

oda Neich …wurscht :grin:…weyl waun des a so is Gfreit mi es Jetzige Lebn glei umso mehr :smiling_face: :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

so schnöll geht des jezn a Nitta :grin: , Noch dazua bin i bis Nexts Joahr Voi ausbucht :smiling_face:

Außadem bei mir gibts Nur Stoana in Latein :smiling_face:, damits koa Schdreidarei gibt, Erschdns vaschdehd Desch eh fast koana , und außadem leasts noch poar Wochn eh koa Sau mehr :wink: :cold_face: :grin: :grin:

Traurig aba Woahr :worried: :eyes: :grin:

Lg Pg

Jo…i sogs amoi so:…Es is halt seit a poar Jahrn in Gewissa Weise Recht Modern Gworn, A Gewisse Anti Österreichische Haltung ein zu nehmen. Ohne Monarchi dadns heite a No , mitm Ziegn Leibal und de Schof Fell Schuach ummadumm rennan :grin:, und Oide bis Vavaulte Nussn Fressn :grin:
Inzwischn is des halt a Bissal aundast wurn, da duarns halt Liaba mit,wia De Aundan Ostla, beim Schimpfn auf Austriae…Nur imma Kurz bevors Die Euros vom Sozi Aumt gibt hoitns daun Ausnamsweis Eana Schandmäula…Komisch Gell :eyes: :grin: :grin: :grin:

Salve Pg

Grübl und Studier :eyes:…A ha- so in etwa? :wink: herzibinki dilectum haberet, nosse nimis

Nau Servas, den Blädsinn kaunst da oba Sölba Tätoowiern :grin: :grin: :grin:

Lg Pg