Mitteleuropäische Blasmusikwallfahrt

Hello Fans !

Kommt gerade aus Mariazell zurück von ana supergeilen Nachmittagsrunde und habe von meinen Kellnerinen (jo i hob meine eigenen) erfahren dass morgen an die 2000 Leute Mariazell belagern (siehe Thema)

Also, falls wer morgen mitn Moped dort hin will überlegt euch das, wird sicher a Chaos.

… es grüßt, der Gerry :wink: (und Lisa und Bianca)

und Gedanken mit ana Tussi a mega GANGBANG   muahahahahahaha

wi a Waschweib dann du  loooool

Eigtl konnst des jo a ols 2000:6 sehgn…is holt donn ka reines Bloskonzert mehr… :smiley:

Lg

Haha :smiley:
So a Nochmittagsrunderl hot scho wos…

Bzgl der Zahl…3 Körperöffnungen und 4 Extremitätn ergebn, sofern da Wille do is, den Weg für 6 Musikantenstadl-Fans. :stuck_out_tongue:

Lg

[size=200][color=#FF00CC]

Mitteleuropäische Blasmusikwallfahrt [/color][/size]

…Heast Des is jo a Pflicht-Termin :grin: :grin: :grin:

… Dreckantn du :wink: :grin:

„Pilgrant pilgert nach Mariazell wegen einem Blaskonzert“ … Ich seh schon die Schlagzeilen … :grin:

… damit auch die GRÖSSTEN Schweinderln nicht falsch denken tun …

http://www.mariazell.at/veranstaltungen-v2/mitteleuropaische-blasmusik-wallfahrt/

…oba Nur Wengam DEM Blaskonzert :smiling_face:…ansunstn schaugat i nedamoi auf da Landkoartn wo des üwahaupt is…

mind 2000 Leut saind a dortn :eyes:…Nau Servas des werd a Feine Gaudi…

Laundkortn ??? Geh her auf, moch an Punkt :grin: :grin: Des kennan bin umme noch Indien und oba noch Tschaina :wink:

Nix mehr :grin: i…hobs vagessn :grin:…koa Blaskonzert :cold_face: , = a koa Mariazell, und aus :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… Kurze Unterbrechung … hob min Bonny&Clyde Ernstl hallofoniert … mir zwa san wie zwa Woschweiba :grin: :grin:

scho sowas in da Oart :wink:…oba wegn ANA dad i a ned Hinfoahrn :grin:

warat a a Bissal Viel für Die Gute …Ute nicht? :eyes: :grin:

2000:1 :grin: :eyes:

Lg da Schweindigram :wink:

Wia ,Wos, :eyes:…wuist eppa a mitfoahrn und zählst Dich selba Glei von Haus aus für Fünfe oda wos :dizzy_face:

Ja so a Ferkl :grin:,dad Jibbed ja Nich :grin: :grin: :grin:

Lg da Konzertleiter :smiling_face:

is da Gerry-Onki selbing schuid …da Oide Lustmoich :grin:…Muaßt amoi Laungsam durchlesn wosa üwahaupt von Aunfang aun gschriebn hod :eyes: :grin:

[color=#FF33CC]Hello Fans !

Kommt gerade aus Mariazell zurück von ana supergeilen Nachmittagsrunde und habe von meinen Kellnerinen (jo i hob meine eigenen) erfahren dass morgen an die 2000 Leute Mariazell belagern (siehe Thema)

Also, falls wer morgen mitn Moped dort hin will überlegt euch das, wird sicher a Chaos.

… es grüßt, der Gerry (und Lisa und Bianca) [/color]

Gnnnpppffff :grin: :grin:…Supergeile Nachmittagsrunde :smiling_face: :eyes: :smiling_face: :grin:…meinen Kellnerinen :eyes:…usw-etc…

… mei Mamsch hod imma gsogt wenn zwa recht vü und gern mitnaunda plaudern sie „quagln wie zwa Woschweiba“ :grin: … mei Mutter wor a echte Wienerin!

… und quagln damma gern … sehr gern :wink:

I glaub i werd heite an Dirdlschnops auf eich trinkn müssen :smiling_face:

Liebe Grüße und viel Spass heute.
da Gerry