Saisonabschlussfahrt am 28.9. nähe Sarvar, vulgo Gripparty

Hoffe, das Wetter ist diesmal besser, als am 11.6.!
lg
martin

jop, das hoff ich auch. :wink: Mann sieht sich dann unten.

MfG Mille

Zur Info an alle,

leider sind bei der Gripparty Panoniaring am 27.09.2012 keine wie Testmotorräder verfügbar, wie es von 1000PS auf der Anmeldeseite: Grippartys 2014
versprochen wurde!!!

das ist in meinem Fall natürlich doppelt ärgerlich, weil mein Motorrad dieses Jahr nicht mehr einsatzbereit ist und ich mich eigentlich auf die Testmöglichkeiten verlassen habe. :sob: :rage: :cry:

vasteh schon …des is Sicha Ärgerlich :wink:…Trotz Allem kann man auch Kurz an Gruß loslassn, vor Allem beim Erstn Beitrag odrr? :dizzy_face:…imma no bessa ois a Pfurz, wias im Fratznbiachl Allgemein üblich is :grin:

Lg Pg

vielleicht auch besser so wenn keine tesbikes mehr da sind… (wurden vermutlich bei den letzten veranstaltungen „aufgebraucht“ XD) …werden meist eh zamglegt…

Du Herr Mille …sog jetzn bist scho so lang da :eyes: , auch Schätze ich Dein Wissen in Technischen Dingen :smiling_face:, ABER: Könntest Dir ned Endli BITTE amal an Termin setzen, waunsd des mit # Dem Richtigen Antworten # gschnoid hast :eyes: :grin: :grin:?..Des gibts ja need -odrr :grin:

Außadem brauch i eh koa Test Motorradl :sob:…de Test Zeitn saind für mi scho Laung vorbei, Inzwischn woas i scho wos i will :wink:

Lg Pg

du sorry, is so a gewohnheit glei auf in nächst möglichen „Antwort“-Button zdruckn. XD :grin:

is a ned wirkli a Problem…oba druck hoid es nexte moi auf irgend an Aundan Buttn :grin:

Lg Pg

warat vielleicht a Alternative…

lei’ dem (der) supermoesi doch dei Achterl!
dann hätt’ i’ vielleicht an, der langsamer als i’ is!!
lg
martin

Hr Martin :grin:…desch geht Leida Nitta :dizzy_face: :grin:

Erschtns: Weil des a Sproch gsteiats Zündschloß hod :smiling_face:…und da Kode , hoaßt #Griaß-di :grin:#…(Jo und des konna jo nit :eyes: …ois springts a need aun :wink:…Und Zwatns Erkennt es Sitzbankl Primäre Forums Eintagsfliegn, und vaweigert daher sofort Die Sitzfähigkeit, Demjenigen welcher :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

dann bleibt mir nur noch die alte Reitwagen Weisheit als Ausrede für das Schlusslicht:
Siegen, stürzen, oder Defekt vortäuschen!

Genau wia da Bruda von Unsam Italiano Schlogseitn Kapitano :dizzy_face:…im Aundan Fredl :grin: :grin: :grin:

so a Pack ha? :grin:

Lg Pg