eh kloa

worau merkt ma, das da goschate gerri wieda ausm urlaub zruck is? :grin: :grin: :grin: :grin:

naaaa?
wer hats erraten? :grin:

greeeeeez, ich

dos De Oarman Kroatischn , wida aufatmen Kennan, und Die Schwarn kettn von De Eiskoistn wida abmontiern :eyes: ´??? :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

knopp draun :grin:

oba mir schwant grod… warads möglich das da gerri des laund so lagsoffn hod, das es jetz nimma löschn kennan? :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeez, ich

kennst Eam eh. :wink:…Und wast das bei Eam Ollas Möglich is, wos für Unsa Eins unmeeglich erscheint :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

de anzohl von de fredln steigt ins unermessliche :grin:

richtich! :grin: :grin: :grin:

heast, aundas thema … kauns sein das du beim oamtc hacklst?

greeeeeez, ich

tua i ned, wia kummst drauf ?

… Frechheit !!! Weu i viellecht a Kettn aum Eiskost brauch … brauch i ned … brauch zwa :wink:

… logisch i muas jo a von wos lem ned ? :wink: Kein Fleiß - Kein Preis :smiling_face:

… Pannenfohra :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: … mit an oidn Puch 500 :grin:

owa es steht nua scheiwe drinnan :rage:

:wink:

des hot se da gerry net verdient

da no fad in da hockn :grin:

isse wuascht, oda? mir is grod so danoch - warum soll i auf jemondn rücksicht nehman? als owa-o*sch??? :eyes:

:wink:

… na na do hob i ka Netz … bin no auf Urlaub de Wochn :wink:

… hod gmant „wenn da Maya a Bier trikn wüll solla gfölligst zu uns kumme de faule Frucht“ (Text etwas verschönert um nicht gelöscht zu werden) :grin: :grin: :grin:

Freitog warad so a Soche … ruafst oba vurher au :wink:

freitog is schlecht. do wer i mi beim clubabend der mohawks a weng ofülln lossn :grin: :grin: :grin:
morgen kum i vorbei :sunglasses:

greeeeeez, ich

… oiso heite … schau ma mal. Anrufen vorher - mit san nämlich auf Axe - glaub Afrika :wink:

Tua scheh brav schraufn auf die Mopettn :smiling_face:

sowieso. :wink:

greeeeeeez, ich