Lang vor meiner Zeit

Pan European: Motrrad-Academy witzlos - forum.1000ps.at

Um einigen die Glötzerchen zu öffnen … es war früher nicht anders - nur eben aus Holz :grin:
Nehmt euch Zeit … der Fredl is lustig. Ein Jusa der 2005 antwortet registriert sich aber erst 2008. Wie das geht ??? Raum Zeit Gefüge oder so …

Höflichst euer Obergeweihträger :wink:

Paßt eh supa zu Dein Holzkopf :eyes: . Und jetz red nit tsruck sunst gibs wos auf´s Gweih :wink:.
P.S.: is glaw i wea amol raum wien foahn duatn ane befruchtn :smiling_face:

Da große Vurteil für di is, dass ka pinzettn mitnehmen brauchst. :smiling_face: :wink:

…dass das ein Gay-Forum ist :grin:

…und typisch Tschärrie, gerade habt man dich zum Geweihträger gemacht, macht der Hr. 1702 schon wieder einen „OBER“-Geweihträger daraus…Anmaßung? Größenwahn? …egal :grin: :grin: :grin:

Viel schlimmer, einige hier treibens sogar mit Kühen. :sob:

:wink: :grin: :sunglasses:

Oder man wollte auf einen bekannten französischen Naturwissenschafter anspielen:
Joseph Louis Gay-Lussac – Wikipedia

Fragen über Fragen. :eyes: :wink:

…ein Outing deinerseits?
Es soll ja wirklich komische Bräuche in der Schweiz geben, aber jeder wie er will :grin:

Zitat aus „Keiner ist so toll wie wir“ über die Schweiz:
„Dass die Schweizer sich angesichts der absurden Steillagen überhaupt einigermaßen aufrecht halten können, verdanken sie vermutlich der Einlagerung von Gämsen-Genen in ihr Erbgut, wobei wir lieber nicht wissen wollen, wie die zu Stande gekommen ist.“

Da können die Österreicher nur froh sein, dass die Habsburger aus der Schweiz stammen. :grin: :sunglasses:
Habsburg (Burg) – Wikipedia

…von denen haben wir uns aber eh schon vor langer Zeit befreit :wink:

Herr allwissender Ritter, wissen Sie ob es sich bei den Boxerkühen um Eringer handelt?

[image]http://www.reisenews-online.de/wp-content/uploads/2009/04/g2_1240330703-468x312.jpg[/image]

Die können recht aggressiv sein. :eyes:

Grüsse von einem angeblich so fröhlichem Gemsbock aus dem Flachland. :wink: :grin: :sunglasses:

…böse schauend, wie die Linke, stell ich mir den Geweihträger vor, wenn er meine Posts liest… :grin: :grin:

I find des uuuuur liab, das er sich sooooo ernst nimmt, das er annimmt irgendwer könnte wegen seiner Kommentare böse schauen… muahahhaaaa :grin: :grin: :grin:

Is doch klass das er do ist… der is lustig! :smiling_face:

…eibenkleister… ehhh kloar i tipp anfoch zu laungsaum… jetzt hobn mir uns owa wieda gebauchpinslt… bist du deppat… und des unobhängig vonanaunda…

Woart… waunn a ma endlich de richtige Schreibweise sogt (zwengan schrub warads g’wesn) daunn pinsl i earm a a wengl… (Pämpstlbereitstöll) :wink: :smiling_face:

Heit kemmas owa…

I hob heit den Intelentestn Bämakl oller Zeitn g’hobt…

Foahr auf da Bundesstr. Richtung Autobauhnaunfaung bei Mistelboch (von Böhmei kommend), quölt sich im Gegenverkehr a botzntrum Baumaschin dahin… dahinta a geschlossene Kolonne aufg’fädlt, von da Autobauhn kommend…

I kumm näher, noch näher, sehr NAHE… do foahrt a Bähm vom End anfoch ausse und wüh de g’schlossane Kol. iwahoin… im Schritttempo… nun, wia g’sogt i woar SEHR NOHE!!!

Oisa in de Eisn, auf’s Herndl… der Typ, PANIK, noch rechts, Doooooiiing in de Kolonne eine (ah, a Bähmm hihi), Upppps schei… wieda zu mir… na doch ned in Lkw, der is sooooo groß und wird imma grässa… oisa wieda DOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIING no amoi in de Kolonne (a zweites Auto) wos owa schon sölwa fost in Grobn woar, wodurch i mit leichtn „Iwahaung“ (mit de Rafn schon hoibat iwan Panket), durchgepasst hob… wia deppat muaß ma eigentlich sein… ma siacht von duart ned nur de Baumaschin und de Kolonne, sondern a guat ZWA KILOMETA in Gegenverkehr… is mei 40’g Tonna so klan???

Drottln gibt’s de gibt’s goar ned!!!

… Du host da eh söba geauntwortet :grin: :wink:

Manst da Winny fohrt aum Sunndog a Runde mit uns ??? Des warad a Hetz wenn der sechat wia liab mir olle in Natura san :grin: :grin: :grin:

Sicha!

:grin: :grin:

WER bittääää hod dir erlaubt unsa Büda vom FKK do anfoc so öffentlich herzuzagn, ha, WEEEEEEEEEEEEEER???

Zefix, ma kaunn eich iwahaupt nix im Vatraun schickn… :eyes: :rage: :rage: :rage:

…obgesehn davon das ma earm vüüüüh zu woarm gebauchpinslt san… san ma earm sichalich z’laungsaum… owa a Gaudä warad’s schon! :wink: :smiling_face:

… schlecht. Singan de Herbert oder Gerrybert? :smiling_face: :grin: :grin:

http://www.youtube.com/watch?v=hBS6Y0GG9XE