Männliche Maschinen Part 1

Alco RSD1 #8652 starting on a cold winter morning - YouTube :wink:

- YouTube

6728ccm V-Twin
GUNBUS 410 - YouTube

Net amol gschenkt… :stuck_out_tongue_winking_eye:

heast gerry, fetz net so eine

des ist des einzig wahre gefährt für dich

:grin: :grin: :grin: :grin:

chris

Jooooooooooo, des san meine!!!

Schon geil wos de schon von 42-46 baut hobn!

Wos i weniger faszinierend find… de neichn haun oisa woarma a ned weniga ausse… :eyes:
http://www.youtube.com/watch?v=E3iYqp6dolk
De Typn hearn sich aun wia Beavis & Butthead… :grin: :grin: :grin: :grin:

Und iwahaupt, waunn schon dreckad daunn ORIGINAL!!!
http://www.youtube.com/watch?v=DIbMcJ3jxKo&feature=related

Vor ollem san Garretts a technisches Schmankal vom Feinstn!!! :smiling_face:

Owa des is mei Favorit!!

Zwa Y-6b Doubleheader und ane hintn ois Pusher… owe foahrn’s daunn nur ois Doubleheader, da Pusher foahrt wieda z’ruck.
http://www.youtube.com/watch?v=zV8rA3UE-lc&feature=related

…mir is jo wurscht wia groß und stoark… i steh auf ois aus dera Daumpfazeit, de Dinga hobn noch a Söööl g’hobt! :wink: :smiling_face:

Das des Mofa wieda rennt!!!

Garasch geht bei BD OKäää?!

SUPA, gfrei mi schon… obwoi, da Däd hod jo heit an Rückschlog erlittn… er hod erfoahrn wia hoch sei „Witwarentn“ wird… :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

Na, nur gschenkt.
Die haus i dann für 1 Euro bei ebay eini.
A Deppater wird si scho finden…
:wink:

Irgendwia vasteh i den Spruch ned… wia soid i wem zur Wöltherrschoft verhölfn… waunn sämtliche „Wöltherrscha“ ehhh schon Ärsche san??? :cold_face:

…und da kommst erst jetzt drauf?
:grin:

Owa i les doch ned aundauand olle Signaturn… und iwahaupt, schon goar ned mit „Mitdenkn“… :wink: :grin: :grin: :grin:

Jetzt hab i´s wegen dir no fetter gmacht.
Jetzt muaß auffalln! :grin:

Raw Video: World's Largest Cruise Ship - YouTube

Hod der Drallalla leich a a VARIOMATIK ??? :wink: Weu do kenn i mi jetzt aus wie ka zweita :grin:

… wer soi denn so obeglaunga ??? :grin: so a Urviech

… zwa 40a Garaschn huckepack auf da Eisnbauhn ??? Ämörika is rirli aundas … :wink:

BU(Ö)RNY … die Kantn rennt wieder … i hob ned locker lossn und des Sch…ream griagt. Oba frage nicht wie afoch des wor :cold_face: :sunglasses: weu KTM scheisst auf Auskünfte dieser besonderen Art wenn da nicht ein gewisser alter Mitarbeiter wäre der extremst hilfsbereit ist und eigens nach der Origialnummer des Antriebsriemen gesucht hat. Mit der Bezeichnung fängt man zwar heute genau nix mehr an weil KTM damals MORINI Motoren verbaut hat und der Ream natürelmau auch aus Itali kam, ein gewisser Herr PIRELLI :wink:

Nun denn … das uralte (sorry Sackerl) Mäderl im Originalzustand ist wieder „on se rod“ und „putzt“ hab ich sie auch gleich … wie aus der Chladek Auslage anno 1990 Börny :wink: :grin:

Schönen Abend und ja deine Garage ist schon besprochen … mit mein Onkl BigDaddy … olles Rotscha !

… noch nie aber „da“ war ich leif dabei :wink:

Dampf am Erzberg - YouTube

Die Baureih 297 … a Urviech, damal stärkste Zahnrad Dampflokomotive der Welt !!!

… Sixt Börny - da4 reiss ma uns sprichwörtlich unser Orsch auf und wennst de Hundsgfrasta daun brauchst scheissns auf dich. Wer do ned rechtzeitig schaut das er die Schafaln ins Grüne bringt der hods amoi schwer. I heb scho meine Euros ob und legs aundwärtig aun. Ich hob so des deppate Gfüh das ma de Währung nimma laung haum wern :wink:

A klanes Grundstickal in da Suiz ??? Wurscht :wink: ois nur nix Bohres !