Nie mehr Geldsorgen!

Jawoi, endlich, seit heute weis ich wie man das hinbekommt und da es von „der EU“ also den beknakten Politikern in Brüssel, mit Kanzlerunterstützung so gehandhabt wird, sollte dem nix im Wege stehn!!!

Man gehe wohin auch immer, Kaufe weit über seine Verhältnisse, vor allem jede Menge Scheiß den keiner braucht, schenke es dann irgendjemand der es ned will usw.!

Wuarscht, jedenfois, laut (jo ich weis, fürchterlich primitiv die Krone zu lesen… :eyes: :eyes:) Krone, wurde beschlossen, um die Schulden der Schulden mit Schulden zu tilgen (oder so änlich :dizzy_face: :wink: :grin:) wird das Budget von 2014-2020 herangezogen…

Is des Geil, a Göld wos no goar ned gibt, wo ka Sa… sogn kaunn ob mir ned schon 2013 endgültig krochn gehn, wo kana was wia de Wirtschoft daunn ausschaut usw. wird jetzt schon groszügig verplant…

Supi, i werd muargn zu Dukaki gehn, ma an teiarstn „Ofn“ bestölln und auf meine Einkünfte von 2014-2020 verweisen!
Soit i de Gurkn vorher einstaumpfn, oda ka Hockn mehr hobn, mögn sie sich bitte aun Brüssel wenden!!! :wink: :grin:

Ahjo… und da Fayman sogt… ohne Euro gehn ma krochn, ohne dem geht goar nix, do würdn mir NIE MEHR aus de Schuidn kumman… komisch… irgendwia san mir erscht seit’s den Schas gibt inkl. EU in den Supermorast einegroden… des hod goar nie aufghert, mitn guatn oidn Schülling woarn ma schon ned Kaisa, owa der Euro hod uns endgültig des Gnack brochn… bzw, des wos de so genauntn Expertn damit g’mocht hobn und mochn ließen! :eyes: :rage: :cold_face:

I hoff des geht eine, weu i hob heit an Dukai Schtreetfeita g’sehn… der woar sooooooooooooo schen, brauch i zwoar ned, liegt ma a ned, owa waunn i earm ehhhh ned zoihn muaß… :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Des hobn sich a de Dole Leitln in Japan gedocht, wo se den Mark Coleman für a Werbung aufgebrezelt hobn.
[image]http://www.fightlinker.com/wp-content/uploads/colemanbanana.jpg[/image]

Lg

DAunn hast’s owa gauuuunz schnööö kündign und hopp hopp in de Oarweitslose… schließlich mästn sich de duart obn aun dena Steiern jener de wos leistn, damit sa sich earnare Spompanadln leistn kennan… (saumt earnare Gehölta)

So laung du deppat hackln tuast und a sogenauntes ordentliches Mitglid der Gesellschaft bist, leckst du (und olle aundan ahhh) DEREN Oarsch!

Na, na, do bin i eher für Verplanungen nicht vorhandener Gelder!

Hmmmm… wia da Doiferl im 45’ga Joahr Armeen de’s goar nimma gebn hod und „Eingreiftruppen“ dies nimma z’saumkriagt hobn gegen die Russen geworfen hat… hod ma gsogt er wäre bereits dem Wahnsínn verfallen… ah, aso… jo, jo, i frog mi wo do da Untaschied liegt zu Brüssel…

UND
fiar de gaunz G’scheiten, ich vergleiche NICHT eine Wahnsinnigen Krieg mit Brüssel, sondern ein WAHNSINNIGES VERHALTEN, von Personen, die den Sinn für die Realität verloren haben!!! Danke.

Dazu kann man nur sagen …

Jo Die…

Hoffmas is do kana …

Des Eu Prinzip …

Hhiihi-Jo

Hahaaaarr-Grandios

Kündign ???