Wünsch euch an schönen

… Sonntag ihr Langschläfer :grin:

Zwa fliagn nach Ägypten und der Flieger wort nur ungern :wink:

Deine Tochter hat dich gut erzogen. :wink:

Aber auch. :wink:

Hier gabs am Donnerstag/Freitag bis zu 80l pro Quadratmeter. :cold_face:

… Aufwoschn hoit … :eyes:

… kaun des mit meineeina goa nix ztuan hobm, wäu soichane Poobags san jo wos neix (wos ma vun mia eha ned sogn kau). :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Und außadem hast entweda des Wagal oda da Kutscha in Wean Fiaka und ned de Pferdal.
Nochdem des Wagal jo nix obsondat, wiad d a Herr Gerry de Scheiße gmant hobm de da Kutscha so vun sich gibt (und der hod jo ka Windlhosn …) :wink:

A Fiaka und unflätiges Vahoitn. Wo gibt’S denn sowos? :smiling_face: :grin: :grin:

Ebnfolls. :smiley:

… ich werds meiner Tochter ausrichten. Die total perfekte Flugzeit :rage: und M&P durften um 02:30 aus den Federn und Chauffeur spielen.

:wink: lg da Gerry

PS.: NA :wink:

… Rochus, nicht nur die Tochter :wink:

YES ! :wink: Und dann noch der Anruf „Papa wir sind schon gelandet und es ist uuuuuur heiss hier … mir rinnt schon der Schweis runter“ :rage: UND HIER ??? Regen und KALT !!! Gemeinheit :sob: :wink:

… schöne saftige Natur kommt nicht von irgendwo … da muss man schon Wasser akzeptieren. Aber in WIEN ??? Wozu wird WIEN immer so nass gemacht ??? Ein fragender Gerry :wink:

… die Fiakascheisse wegputzn … :grin:

foahrn jezn scho wida ohne Po, Sackaln (Oids Gusch :grin:)…ummadumm? :eyes: :grin: :grin: :grin:

Des hods bei dem Kobara wo i damals gfoarn bin oba ned gebn :grin:

Lg Pg

… mir is nur in da Gachn nix bessare eingfoin … :eyes: :wink:

… ja Daun :grin:

Lg Pg

jo …Oiso ob De koa Windlhosn hobn,oda ghobt hobn :grin: , woar i ma Nia So sicha :eyes:…Bey maunchn, woar Des durchaus zu Befürchtn . Bsondast Gschissn :dizzy_face: ists waunsd am Steffl odas aum Höldnplatz, Durch Unflätiges Verhaltn Lokal verbote host :smiling_face:, weyl daunn rennst weit, zum Näxtn Heisl :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Na- is ja eh scho vüüü Bessa wurn :wink:…seitdem a poar inkl meiner Mistigkeit aufghert hobn