Schönes

…langes Wochenende zu wünschen…

Ich verschwind nach Italien - diesmal noch ohne Möppi… Aber ein paar Pässe wird’s trotzdem geben, Seebergsattel vielleicht, weil Kurven auch mit’n Landy Spaß machen!

:smiling_face:

kurvenwetzen mitm geländewagen? im ernst? :grin:

Ihr habt einfach zuviele Feiertage!

Faules Pack! :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

…reden wir am 1. august nochmals drüber, wenn wieder tonnenweise eidgenossen die bregenzer rheinstraße dichtstauen… :rage:

na hastas leicht mim moppal beim foan a scho gschafft ;-?

… NED, im Gegentum … :frowning:

an scheen’ DoFrSamSunnti …

…3 oder 4 Wochen Urlaub werd des a ned zuvü valongt sei! :grin:
 
HU

isma nix qond.
Du bist a gemeiner Varäta.

… des miassn jo Millionen sei …

Wiavül Rochusse braucht ma denn glaubst bis a Tonne beinaund is … :eyes:

:grin:

…geschehen! :grin:
 
Happy"Judas ist mein 2. Vorname"up :wink:

…so vü!
 
Weu de zöhn mit Gwond (ned nockert) und de hom de Toschn vuller Guid! :hushed:
 
Oda? :wink:
 
HU

Ihr habt den 26. Oktober. Und meine Landsleute stauen die Rheinstrasse nicht nur am 1. August zu, sondern an jedem Samstag. :face_with_diagonal_mouth: :wink: :grin: :sunglasses:

Ist es besser wenn wir nicht mehr kommen und 75% der Vorarlberger Läden dichtmachen? :eyes:
Okay, dafür wäre Vorarlberg dann staufrei. :wink: :grin: :wink:

Täusch dich nicht, unsere Währung ist noch was wert. :sunglasses:

(obwohls eigentlich zum heulen ist)

VS.

Des wär a Variante, de durchaus amol ernsthoft zu überlegen wär

 
owa deine laundsleit kenntn vur da aumpl stehn beim, wenn’s eh segn, daß nix mehr weita geht! daunn kennt i nemlich a mit ruah ohbiagn! wal de sg-schwöllinga schnoin jo net amoi, wos des hast, waunn bei mein moped da linke blinka blinkt (von mir aus g’segn!)… und i daunn vur eanare deppatn bmw’s und wos was i fir kraxn steh und deit, daß z’ruckschiam suin! :rage: :rage: :rage:

amoi hob i so an deppn de tiar aufgmocht und gmant, er sui ummerutschn, i wü do jetzt durch! sei bleds g’schau hettast segn miaßn! i hob daunn gmant, waunn er scho deppat am zebrastrafn steht, daunn muaß er owa a damit rechnen, daß i durch sei auto latsch… :grin: :grin: :grin:
 
de aundan fuaßgänga hom se ohprackt üwa den sei deppats g’schau… und sei omi wor gaunz weiß im gsicht… :grin: :grin: :grin:

…vorletztes Wochenende war die Schwägerin auf Besuch (Gastarbeiterin in der Schwiiiiiieeeeeeezzzzzzz).
 
Und hat sich hier bei uns am Balkan mit Ihren Fränkli gefühlt wie ich mich in Kathmandu! :worried:
 
HU

Wirtschaftsflüchtlinge!!! :face_with_diagonal_mouth: :face_with_diagonal_mouth: :face_with_diagonal_mouth: :face_with_diagonal_mouth: :face_with_diagonal_mouth: :face_with_diagonal_mouth: :face_with_diagonal_mouth: :face_with_diagonal_mouth: :face_with_diagonal_mouth: :face_with_diagonal_mouth: :face_with_diagonal_mouth: :face_with_diagonal_mouth: :face_with_diagonal_mouth:

… und dazu kostet es uns Milliarden pro Woche, um den Wechselkurs auf 1.20 Fr. / € zu halten. :cry:

…helfer! :grin:
 
HU

An welcher Entwicklung denn? :eyes:

Offenbar hat der Euro eine Entwicklung eher nötig, als unser Franken. :wink: Oder ist deine Schwägerin als Entwicklungshelferin in Graz & Salzburg unterwegs? :eyes: :wink:

…hilft Euch armen Schwieeeetzern dabei sich geistig gesund zu entwickeln. :eyes:
 
Aber für Dich ist es scheinbar schon zu spät! :grin: :wink: :grin: :wink: :grin: :wink:
 
HU