Ich habe heute mein ERSCHTES .....

… Oxnkracherl geschlürft und muss gestehen … schmeckt gor ned sooooo übel :wink:

Nach einer supergeilen 400 Kilometer Solotour durchs wilde Niederösterreich und auch a bissi durchs Steirische is ma irgendwie sehr gut zu Mute … Freitag is da bessare Mopedtog :wink: :grin: Kane Kibarillos und fost kane Kollegas on the road. Sehr nett.

Dire Straits - Sultans Of Swing (Alchemy Live) - YouTube

Auf gehts Buama … und Innen :wink:

do hosst das heite ober geben :sunglasses:
i fahr momentan jeden tag :grin:
12,8 km
:smiling_face:
gestern 6,4 im strömenten regen :cry:
do werd´s a wenngerl dauern bis i auf 4hundat kimm :eyes:
lg

Erstes was bitte? :eyes:

na woat nur… du wirst ned schlofn kena und dafia morgen zu miad sein zum moppedfoan :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeeeeez, ich

… bisher hat ma graust vor dem Zuckersprudel aber wennst sehr groggy bist saufst ois wos im Kühlschrank steht … :wink: und nachdem für den DB Killer immer ein Bullineur bei mir im Kastl steht hab ich mir einen genehmigt …

Des Oxnkracherl - bringen tuts bei mir nix weil ich hab trotzdem gschlafn wie a Butzal … da is a guada Kaffee viel wirksamer.

lg da Gerry :wink:

… jutn Morjen …

HEUTE MOPEDFAHRN ??? Na heite hamma an anderen Termin :wink: und da 600er Chrisi is a mit uns daher derf ma ned über Mopeds redn :grin: :grin: :grin: weil der hod momentan kans :cold_face:

Bis späda mei Freind
da Onki

… mocht eppa 300 km aus. I hobs no a bissi valängert und es wor net so schlecht. In Mariazell san 5 Mopettn gstaundn und auf da Stross echt Hammer Silli. :wink: Kah Vakehr … es is echt toll aun an Freitog. Werd des jetzt öfters mochn.

lg da Gerry

http://goo.gl/maps/nG2s

VORHER fahren gehn.
da des eh „erst“ um 5e is, geht si des scho aus :grin:

btw… i werd es burzltags"kind"chen mitnehma, weil i foa jo eh quasi bei eam vorbei.

bis späda onki
greeeeeeez, ich

heast onki gerri… des predig i da scho seit 2008, das es unta da wochn afoch VÜÜÜÜÜÜÜ mehr launemocht :smiling_face: :wink:
nur das i jetz a koa zeit mehr hob :cry:

greeeeeeeez, ich

Muss mi heite ums Weibale kümmern … sunst kaunn i alanich schloffn :grin: :wink:

CU bis späda

  1. do host jo die besten stückaln auslassen :grin: :grin: :grin: :grin:
  2. pffffffff… die hot doch eh a eigane wohnung :grin: duckundflücht
    (aussadem is so vü aunstrengung in deim oita a nimma guat :grin: :grin:)

greeeeeeeeeez, ich

… mir san Sklavn vom Bruttosozialprodukt Oida …

… des is jo nur unser Standard Rundal und mir reichts ollemoi :wink:

Wart kurz … ich hab da nooch was für dich …

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

i moan, i muas wieda schichtln aufaunga :smiling_face:

greeeeeeeez, ich

oiso wennst des scho mochst, daun bitte richtig. do san jo VÜÜÜÜÜÜÜÜ ZVÜÜÜÜÜÜ grode stickln dabei :grin: :grin:
http://goo.gl/maps/evml

greeeeeeeeez, ich

unta der wochen ist des mowedfahren viel entspannter,leider hob i jetzt koa zeit,weil a i muass mal orbeiten :cry:
pfingsten,bleib i jo meist zuhause,oba es juckt mich gewaltig,am montag a runderl anzureissen.
wia i gesehen hab ist das stilfser offen :sunglasses: werd woll über livigno nach bormeo und dann am stelvio auffi :grin:
umbrail obi,woass aber nicht ob der schon offen ist,weil letztes we war er noch geschlossen :cry:
…hmm…hob am montag hochzeitstag,und wer hott koa geschenkerl für sei weibchen ???
na donn lad i sie holt in livigno zum mittag essen ein :grin: und kaff ihr in da zollfreizone woss :wink:
km der runde werden auch so 300-350 sein,mit vielen höhenmeter :grin:
wünsch da a scheenes we,silli

Normal is es zu diesen Feiertagen unmöglich auf unsern Strassen. Heuer bemerkte ich bislang nichts vom Pfingststress. Werden die Menschen langsam intelligent Silli ? :wink:
Wir fahren heute nach Mariazell aufn Hubertussee. Nicht per Moped - per Auto mitn E-Mike, an meiner bestn Freunde der leider seit a poor Johr im Rollinger sitzt. Er uns sei Frau des san zwa Freind die ma ned mehr vamissn mechat !!!

Was ned … soll ich 4 dich betn gehn ??? Sündn wirst jo massig haum du oida Raubritta du, nitta ??? :grin: :grin: :grin:

Schönes Tagerl in Tirol mei Freind und ganz liebe Grüße an dei liebe Family !!!
da Herry Gerry :wink:

Nein, die Leute sind noch nicht intelligent.

Gotthard: Stau (ist mir egal :wink:)
San Bernardino: Stau (ist mir egal :wink:)
San Bernardino-Pass: Stau (Strecke anders geplant, musste leider den San Bernardino wie auch den Splügen auslassen :cry:)
Flüelapass: BMW 335i-Fahrer die mit mir rennen fahren wollen. :sob:
Albulapass: LEER. :smiling_face:

Fahren ‚musste‘ ich fast, weil es der erste Tag in diesem Jahr war, wozu ich endlich mal Zeit zum Motorradfahren hatte… :smiling_face:

…Schuld , oder :eyes:… Warum sois Dir Bessa gehn als mir :dizzy_face: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg