du onki gerri!

heast onki gerri!

du beschwerst di imma das olle aum heilign hügerl so deppad foan.

i hab do was gfunden, soitast dir moi angucken.

Toyota Mr2 hinter 2 GSXR - YouTube

greeeez, ich

… jetzt is ma schwindlig des host jetzt davo :rage:

Is Preiner auffe von Kapön wor trotzdem gestern schena ODER ??? :grin: :wink: … vor ollem flöttlicher :wink:

Greez ER

jop. oba mit dem von mir pilotiertem radl hot ma des gewisse etwas gfehlt.

heast… i hab heite a angebot auf a oide cbr900rr fireblade kriagt… i glaub i werd zuaschlogn und im frühjoa mein fuhrpark aum moakt haun :eyes: :smiling_face:

greeeeeeeez, ich

durt samma heit owegwedelt, rundherum den drohenden weltuntergang… :sunglasses:

niederalpl is jo no vü scheena, grip wie deppat, nur hots glaub i heit noch uns do obn gschneibt!brrrr

grüße chemo

… wennst as host kummst in mei Garasch und i moch das auf NEICH dast glaubst die erschte Rate is no föllich :wink:

… das Niedrige ALpl … zurück übern Lahnsattel der auch noicht soooo schlecht und das Preiner zum zweiten Mal von der schöneren Seite und und der Tag war recht nett auch wenn ma hundemüde waren. Wir waren am Vortag 8 Stunden zu Fuß durch Salzburg unterwegs und so was von müde. Zwei solche „Äktschns“ mach ma nimma an einem Weekend … waren alle wie auf Drogen :wink:

Liebe Grüße
da Gerry

angeblich IS sie wie neich :grin:

irgendwann diese wochn siach is in natura :smiling_face:

greeeeeeeez, ich

… die Fotos !!! I hau i jetzt scho in die Hapfm … bin no immer groggy von dera Soizburg Hatscharei :cold_face: :sunglasses: :grin:

Guad Nocht Pedro … :wink:

8 std per pedes? Host leicht dei suzl scho wieder beleidigt?hehe

wir haum heit so um de 350 runterdreht und irgendwie bin i im moment a bissl tired, muss die ständige angst vorm nass werden gwesen sein(regengwandl zaus lassn :eyes: ).

Vom preiner war ich positiv überrascht, zu der jahreszeit war der von prein rauf no nie so sauber…reschpeckt dem fleissigen strassenkehrer!

… rennt wie a Schweizer Uhrwerkl … a Städtetour haumma gmocht mit de Kollegen … und der Westbahn. War toll besondert dem Didi sei Hangar 7 aber trotzdem samma zu viel auf die Füß gwesn und daher Tags darauf k.o.

Ja du hast recht ich habe auch gewartet auf die obligatorischen leichten Rutscherln beim rauffahren … und noch viel schöner wars drüben von Kapellen her … echt hammermäßig :wink:

Na und jetzt ist das Wetter eh schon wieder auf der anderen Seite … bissl Ruhe den alten Knochen :grin:

Hoff ma sicht sich boid amoi wieder

LG da Gerry

wenn ich die angesagte regen- u. gewitterschlacht in südtirol überlebe, sollt ma mal a runderl drehen, oder?
Sagts ma halt bescheid, wenns unterwegs seids, vielleicht kann ich mich mal anhängen.(wenns ned zu schnö sads)
Im juni hab ich zum bleistift an allen geraden tagen frei.

Grüße richi

… bei allen möglichen Aktivitäten nur ned beim Mopedfohrn :wink:

Irgendwie änders sich die Ansichten mitn zunehmenden Alter schon ein klein wenig … gsund heim kommen liegt plötzlich an oberster Stelle :wink: und so is unser Tempo. Also für den Mayer samma zu langsam und der is a ka Raketn :wink: … so viel zur Täterbeschreibung :wink:

Ich meld mich im Juni rechtzeitig und schau ma mal.

lg da Gerry

woat nur wenn i wieder wos gebückteres hab… :grin: :sunglasses:
des gerade-sitz-zeig kann halt nix, im 600er bereich :rage:

greeeeeeez, ich

… nau servas da4 bist oba scheh des Preiner auffegwetzt Peda :grin: :grin: mit ana ohgschundanan Gixxn im Buckl :grin: :grin:

jo scho. aber fia diese etwas längeren kurvn isses a wengl zu modig.
do gherat wos aundres her

greeeeeeez, ich

man kann ja auch in kurvaln schwarz malen und trotzdem noch reserven haben, nicht wahr :wink:

ich hob zwor no ned eicha biblisches alter erreicht, aber da jüngstaste bin i jo a nimma…hehe

kunntat i da sowas wos mein dicken pobsch bewegt empfehlen, relativ gmiatlich und trotzdem schmalz…

… weil zum Knieschleiffen bin i eh zblad und zum Wedln hob i deffinitiv des foische Spurtgerät :wink:
Des Gegixxe mit dem 190er is ois aundare ois agil oba es mocht ma nix aus … bin eh a Floschn und von doher recht des 4 mi ollemoi. :wink:

Gfrei mi wennst die neiche host … daunn moch ma a Runderl zu zweit … Kaffee geht auf dich, Wossa auf mich :grin:

… und mir kennan eam scho wieder aus ana Leitplaunkn ausseschneidn :grin: der is no ned reif für zu viel Kraft. Der is no zu jung ODER er hod kan Bock aufs oidwern … :wink:

:rage:

:wink: