Dienstag A-Lappen bestanden

So Leit´ln oder Mander…

Seit Dienstog hob i den A-Lappen… Auf aunhieb bestaund´n… :wink: :wink:

Na dann gratuliere! Lass dich in Zukunft nicht abwerfen und bleib gesund!

… na ich gratuliere ganz herzlich :wink:

Viel Spaß damit :wink:

Alles Liebe - FZR-Lady

auch ich. Bei mir ist das freudige Ereignis ja schon nahezu 45 Jahre her. :grin: :grin:

Wünsche dir eine hoppalafreie Zeit.

…und aufpassen.
Sonst liegst glei auf da Goschn!
I was wovon i red… :wink:
:grin: :grin:

Ned nur DU… :grin: :grin: :grin: :grin:

…auch ich gratuliiiiere und wia g’sogt, obnbleibn!!

wünsch da a alles guate,bei mir sans 36 jahr her,
da miasat das rentnamandl ja schon bei de 70 jahr alt sein ha :wink:

herzlichen glückschlumpf - aufrecht bleiben, dann fallst net um. :wink:

de Glückwünsch´, und auf de Schnauz´n bin i eh scho mitm 125er Burgi g´foll´n, i hob ned wirkli Lust, mi mitm 400er Burgi lang´zlengn…
Aba is scho Geil mit mehr Power unter de Hämmorid´n :grin: :grin:

…ja,ja, ich hab damals sogar eine Auszeichnung bekommen, weil ich auf die Zusatzfrage, „Wieviel Sekunden hat eine Minute?“,
mit 57 Sekunden der richtigen Antwort am nächsten war!!! :grin:

Hat´s damals noch keinen technischen Teil gegeben? :eyes:

Und wenn ja, warum ist´s trotzdem ein Duttelbär geworden? :cold_face: :wink:

[/quote]

danach gegangen wäre, hätte ich im Pilli-Lager enden müssen. Bei mir war´s eine Schußßßgucki GN250. :eyes:

Also diese seltsame Marke, die mir nicht über die Lippen gehen mag, kein Hubraum und ein Tschopperl. :sob: :grin:

a guat eigschenktes 8-terl hoit. :wink:

Trotzdem: Eintopf (hot ma no söltn gschmeckt :sob:) und a Motörchen, kaum gräßa, ois des Werk vo mein Zeiteisn. :grin:



danach gegangen wäre, hätte ich im Pilli-Lager enden müssen
.
Bei mir war´s eine Schußßßgucki GN250. :eyes:

[/quote]

geh,geh,geh :grin:…Oida Aufschneida, seyt waun hod a 250 ga Jojobballe, wos im Pillis Achtal Spurtla Loga zum suachn :dizzy_face:?..Jo im Läbe Nit :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

mocht ja Nix , weyl Rennan duan Einige eh Guat Gnua, und oft Bessa ois so maunchm Großeisn foahra Recht is Gell :grin: :dizzy_face:

da gibts Einige Die sich Irgendwaun amoi Die Sinnfrage Stelln , oda Gstellt habn , warums Eigantlich so Dappig saind und Den 5 Fachn Vers Beitrag Brennan -Genau so mit De E-Teile und evtl Werkstattkostn…von De Roafn redn ma goar ned -Und für wos nacha dos daun Gelegentlich mit 250 kmh donn in an Blitza Eineradln derfn um nochat Deppat hier Rumzumraunzn warum Olle so Bes sand usw…Jo Genau des is Die Optimale Logik, hab scho Verstanden :wink: :smiling_face:

Viel Spass!