Blancpain-Serie: Wendlinger in Monza Dritter

am ondanen bekannten,is nit so guat glaffen :grin:

Beim Saisonauftakt der Blancpain-Serie in Monza belegt Karl Wendlinger den dritten Rang,

während Valentino Rossi als 18. ins Ziel kommt

da der link

Blancpain-Serie: Wendlinger in Monza Dritter

erinnert mich an den schummelschummi,wia a in der idm gfahren ist :grin:
da summel hat oba eh glei überrissen das es woll bessa is wann ma bei dem bleibt woss ma kann :wink:

da schummelschumi war mitn mopperl ned so schlecht des kann ma ned sagen, also i tätert eahm scho gern gegen de neidgesellschaft vom Forum da gern sehn, da wird’s a paar de Stecker aussehaun, und de paar san sehr viele

schlecht is da vale mit 4 radeln a nit am weg,i moan de schwachstöö is da uiccio oda wia der hoasst.
bei seim letzten rally einsatz in italien is a mal 2da worden da vale.
zwegs schummel schummi,jo da magst schon recht haben,aber wann i mi richtig errinnere is des schwesternmopped erster in der meistaschaft worden,oda war des des jahr davor ???
egal des material war top :smiling_face:
und er hat woll eingsechen das des 4 radlige eher sei fall is,wenns ehm de radeln a olle anschrauben :eyes:
was de neidgesellschaft auf dera seiten angeht,da kann i nix sagen ,weil de wos i kenn
:grin: denna is des ziemlich wurst,und mir a.

hochgrechnet is da Vale auf 4radeln besser wia da Schumi auf 2 unterwegs. Es soll a sei Habschi ned langsam sei, nur des werd ma so ned beurteiln können. Zur Neidgesellschaft sag i nur les des Forum amoi richtig, i gib da do a Referenz.

Fahrtechnik: was macht er falsch? - forum.1000ps.at

so hab i des noch garnicht gesehen,
ehrlich gsagt wundats mi das i nit a noch mein senf dazua geben hab.
aber interessante linienwahl…
na egal…

manst a dass des was mit der Neidgesllschaft in de Richtung geht, weil ohne irgend welche Flunklerein, auf den Video gibt’s nix wirklich abartige. Des is aber nur a so a Beispiel wost nix oder fast nix wie Trottelpostings lest weil sa se ned eingestehn können dass wie Würschtln in da Gegend herumeiern, i man jo nur wo liegt da des Problem, oder se san lauter Gutmenschen, aber bitte dann eh scho wissen (bleib ma vorerst höflich)

Wennst ma an Bock gibst, der von der Papierform her die Fähigkeit hat, die Top 3 der MotoGP mit am Ruckn bundane Händ abzuledern, wird mir des in Bestform nix nutzen und i tät damit netamal bei der Wirtshausmeisterschaft gegen die strassenzugelassenen Radln was reissen.
Keiner von uns Maulhelden hier wär dazu in der Lage, mitn selben Material am Sachsenring lediglich 2 Sekunden aufn Bauer aufzureissen (Schumacher 2008). Selbst wenns von Anfang an heisst, dass ma den Bock net zahlen muss, wenn man schrottet.
Ich persönlich tät mich über 20 Sekunden freuen wia a Schulerbua.

der meiner Meinung folgen kann und des a so sieht

vieleicht solltest a bissele relativieren.
woass nit wia oft da schummler woltmasta war,aber das er den speed hat , da brauchen ma nit reden.
egal ob maulheld oda nitta.aber es is a unterschied ob ma auf 4 radeln vorne mitfahrt oda auf 2 hinten noch.
de 2 sekunden sein im motorsport a welt.
oba anscheinend darf ma sei meinung ,oder gedanken nimma kundtuan wenn ma am pann nit mindestens,a 2,11 fahrt.
nur zur info i war noch nie auf aner rennstrecken mit am strossen mowed und es interessiert mi a nitta.
also darf i ma koane rennen mehr anschauen und koa meinung haben ???
lg i aus de berg

hat zwar mitm fredel nix zumtuan,aber i erleb des fast jedes we in südtirol,
was der video fahrer da zeigt.is nit so mei ding,es interessiert de mowedfahrer nit auf welcher seiten sie fahren…
do hast dann adrenalien für de gonze wochen :grin:
oba is ma eh wurst,i schaug auf mi selber.
und woasst was ma imma am besten gfallt
:sunglasses:
wann i am obend wieda gsund dahoam bin und gmiatlich nach am bod a bierchen trinken kann.
i denk mas imma wieda wann i mitm buaben a runde fahr…
wenn da was passiert…i woass nit…
da is jo da rennsport a gmiatliche angelegenheit,und wenniger riskant.
lg

najo, aber du hast recht wann’st auf di schaust, anders geht’s eh ned.

jo,i werd jetzt a wieder mehr enduro fahren,
da ersparst dir solche rennfahrer,dafür hast halt des thater mit de bauern ,jäger und deitsche terroristen.
des abdecken vom taferl hat imma noch gefunzt,und ma hat koan stress mit de anonymverfügungen :grin:
weil wann i ehrlich bin ,gehen ma de pimmelfechtereien am oarsch vorbei.
do lob i ma mei biabl,der is um einiges schneller wia i,aber es macht unheimlich viel spass wonn ma a runderl fahren,
egal ob auf da strossen oda im gelände.
da braucht koana koan was beweissen und a nit gross reden :grin: :grin: :grin:
lg

bist dann glei vom Bock abegschossen. Anonyme gibt’s a kane, is jo klar wann’st imStachldraht hängst. fg

Owa du woasst ah, dass a Meinung hier net unwidersprochen bleibt. Und mei Meinung hast eh glesen.

Dass er z’langsam is bzw war, um ganz vorn mitzufahrn, wiss ma eh. Dass des aufn Bauer aber a zutrifft, muass ma genauso sehen.

Nur is halt so, dass der Schummi des als Hobby betrieben hat, weils ihm daham so fad war. An andern Grund kanns net geben. Und für an Hobbyfahrer hat er in recht kurzer Zeit recht beeindruckende Zeiten hinglegt. Das verdient Respekt. Egal, ob ma den Trottl sonst leiden kann oder net.

de sein imma so dicht,das es echt a zuafall war wanns des gewehr derhalten :grin:
wia hat der oane jagga gsagt auf der f…alm (i schreib nit wo i hinfahr,hab da schlechte erfahrungen)
:grin: hoba ma do iatz a rennstrecka aui :grin:
bin vo 2001 bis 2006 nur mehr enduro gfahren,weils ma auf da strossen zu hoass worden ist.
und jetzt geh i wieda mehr enduro fahren,zwegs da gaudi und nit wegen dem speed :wink:
aso i schau ma grod de red bull x fighters an…na ja meine sprungfähigkeiten sein gleich bescheiden wia meine schräglagen
lg silli,nudelaug aus de berg

woass i des,bin ja schon a zeiterl im forum und a nit so zimperlich.
der schummi hat halt olles ,der muass lei umme gehen und griagt olles geschenkt…wia a einige politiker…

wann da bauer de möglichkeiten von am schummler hätte .na i woass nitta,
ober der würd logga in da sbk wm im mittelfeld mitfahren.
woass nitta ob des a gelesen hast das er woll aufs falsche mowed gesetzt hat,
patriot hin oda her.
oda moanst wann da schummi so schnö wia der bauer war,hättens dem a wsbk mowed geben ???
lg

Mittelfeld. 2 Sekunden hinter der Spitze. :wink:

Der Schumacher hätt sicher irgend a WSBK-Moped kriagt. Allanich wengan Werbewert.

der is sicha zu beachten,der werbe schmäh.
ma könnt ja 10 zuseher gewinnen,mi wundert eh das rtl de idm rennen nit live übertragen haben :grin:
da fallt ma der rosberg ein,wiaviele rennen hat er gebraucht…110 ???
bis zur ersten pole und dem ersten sieg "kopferl kratz "
i würd dem bauer bei 100 starts mehr wia 1 sieg zuatrauen,wann er in am top team ist.
oba des is nit so und werd nit so sein…leider…im gartenzwergenland is koa platz für motorradsport.
hast zuafällig gestern de reportage übern jochen rind gsechen auf orf oda servus tv ???
lg silli

Im Brennkölla is ka TV.

dann is ma einiges klar :wink:
i hab da mal an rausch g´kabt,da geh i nimma eine :grin:
lg silli