Heast Schweiza

… grias di Gott …

Nur so zur Info:

Hatte soeben netten steirischen Besuch. Ja auch in dieser Gegend der Erde schöpfen sie edle Schokoladen (Zotter) und ich bin erfreut mitzuteilen dass es im Hause Gerry wieder eine Schoko Verkostung geben wird. Schwerpunkt dermal nicht die Alpen und eure Ragusa … dermal die St. Eiermark und die süßen Köstlichkeiten dieser wunderschönen Gegend in der ich ja auch oft sein darf.

Also man sieht sich und DANKE JÜRGEN76 für des Sackerl (ned du Woid4la) voller Köstlitschkeiten !!! :grin: :wink:

Ein Lagebericht der Party folgt natürlich wie immer … :wink: obs eana recht is oder ned :sob:

Jo i weiss, i sött mol am Pilli sin Wy verschickä, aber i chummä im Moment zu nnnnnüüüünnnt. :cold_face:

Aber wennsch Zotter ninnsch, mues i auf zu Läderach wächslä. :wink: :sunglasses:

… ungefähr genauso vulla Köstlichkeitn wia des Woid4el volla schene Weiba is … :eyes: :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:
:smiling_face: :grin: :grin:

Du bringst do wos durcharanaund.

Im Woid4tel muasst voi sei, dass de Weibaleit schä san. So passt´s. :wink:

… oba de Woid4tla ibaschreitn do leida an bestimmten Grenzwert.
Waun dena eahnare Weiba schen san, bist scho so augsoffn, daß eh wuascht is … :cry:
:smiling_face: :grin: :grin:

gern gschehn!

I muaß jo schaun das euer Kaumpfgwicht net zweit owageht :grin:

Ich muss ehrlich gestehen …

Ui du ormes Sackerl …

Nau guad oba …

Jürgen …

Nix do…Bleedsinn

Pügrant …

Jaaaa