Diese Asfinag

bzw mei Versicherung…

die quatschen sich ohne mein Einverständniss ab… und i wollt diese Pfeiler die i umgführt und die Leitplanke an die ich mich geschmiegt hab söba zoin.

und dann…

Die Reinigung soll 270 Euro kosten…

für 2 so umgführte weisse Steher mit schwarzem Kapperl reinigen die um 270 Euro?

Von mir aus mit Wiederaufstellen, okay…

Ham die Störungen?

Die Rechnung tät i gern sehn auch irgendwie, is ja a mei Recht.

Die fragen ja nedamal ob i des mit der Versicherung machen will oder selbst begleichen.

Die gengan glei direkt zu meiner Versicherung.

Vor 9 Jahren hab i a was umgführt und Öl verlorn da hat des insgesamt 300 Euro kost… mit feuerwehreinsatz und bindemittel usw.

Und die reinigen irgendwas wo nedamal a Öl verlorn is um 270 Euro?
2 weisse Plastikdrümmer aufheben 270 Euro???

die asfinag schickt einen zur Uniqa die was aber alles nur per Email macht angeblich,
und die generali stöt si depad.

[image]http://tinas-blog.pise.sk/obrazky/tinas-blog.pise.sk/angry-meme.jpg[/image]

aber mir hat meine Versicherung in solchen Fällen immer die Möglichkeit angeboten, es eventuell selber zu regeln. :eyes:

…earna in Ansa-Oipo… der wird earna schon Gas gebn… is jedenfois a „nette Rechnung“!

…du stöllst earna a Gegenrechnung in der Höhe von 2.700.- Eukn, für die künstlerische Umgestaltung der näheren Umgebung des trostlosen Straßenrandes!

nächstn Winter kommen 200 Kilo in den Kofferraum und die gschmeidigsten Winterreifen die der Planet kennt + a Automatikgetriebeservice und zwar in Deitschland(und ned in Vösendorf) weil des schaltet so sporadisch + nimma sovü hackeln das a waunsinn is und irre werdn + braver fahren im Winter(last but not least)

winter bmwhecktrieb mit nix im Kofferraum(nedamal reserveradl)
auf schneematsch

da überholt dich des Heck bevor des ASC übahaubt irgendwie was dazöt

i muass gscheiter werdn, hüft alles nix

Sog… foahrst du an BäMWää??? (sorriii les es ehh grod noamoi, es is a BMWä!)

Zwengan Heckiwahoin warads…!

Owa g’scheita und ruhiger werdn, schod sichalich ned… nimm i mir a seit ca. 25 Joahr vor… a bissi ob und zua schoff i’s schon… :wink: :smiling_face:

normal is so, dasma a Rechnung kriagt vo dena die was die Straßn da hoit managen, und wenn i des ned zoin kann/wü dann geh i zur versicherung…

normal…
so wars vor 9 Jahren.

wieso is des jetz anders… oder wieso glaubt die asfinag das sie des anders betreiben kann?

Oiso i glaub das es da rein rechtlich scho nimma koscher is wenn mir diese Entscheidung abgenommen wird.
Was sich in meiner Phantasie daraus für die Versicherungen an Abzockmöglichkeiten ergeben…

…des so is, versschließt sich auch mir… ifind es miassad wenigstens so wos wia a Lenkaerhebung geben und daunn solltest du amoi a Stellung nehmen können um de Chaunce zu hobn, dei Versicherung einzuschoitn?!

Vielleicht denken sie owa a, du host des eh schon der Versicherung gemeldet und kumman deswegen gleich zu dir??

is a wichtige Sache für mi, des rückt die Relationen wieder richtig.
Da kommst wieder mit der Realität a weng zam.

Im Straßenverkehr bist afoch ständig auf der sicheren Seitn und fahrst wie a Blödi, bis dann aufamoi nach 1000002 km nimma passt hat.

Am Ring bist dauernd am Limit und hast a Gfühl dafür wo es sich befindet, des gfühl verlierst auf da Straßn.

Oder i werd alt … und des vertragt sich mit der Bledheit nimma.

I vasteh des a ned. Eine Welt bricht zusammen :worried:

i hab des gefühl das wennst mit denan redst, das des intern scho abgesprochen is und mit Telefonwarteschleifen und depaden Prozeduren(nurperemail) schonmal versucht wird gezielt in die Richtung zu lenken die für sie lukrativer ist.

I hab Selbstbehalt 400 Euro + i zoi dann über die 3 Jahre mit Bonus Malus dann nomal wahrscheinlich 300-400 dazua…

und dort san 2 Steher und 2 Reflektoren an der Leitplanke zu tauschen.
Also a wenn i 100 Euro pro Stund rechne oder 200 Euro pro Stund bin i mit Material irgendwo bei der Hälfte.

A guads Gschäft

Auf a Rechnung kannst 2 Wochen lang oder so Einspruch erheben, sonst musst es begleichen.

morgen werd i a weng Gas geben durtn, ganz ohne Kampf geht nix bei mir.

für was reinigen,gehst ummi und putzt sie selber :grin:
flutscherl,ziach in a gegend wosst ohne auto und motorradel auskummst,kaff da a elektro radel,
weil dann werst die woll anständig aufführen.

wann i so denk,was mir friagga,auf schneefahrbahn mit mindere roafen,mit de 2002 bmw und alfa gta aufgführt haben…
na ja … ohne gwicht im koffaraum…
lg

aso vo mir wolltens a mal 12000.- schilling weil 2 stoan pfeiler vo ana römerbruggen umgfallen sein… :grin:
hab i aber nix bezahlt,weil i nit dort war,der rest ist geschichte :wink:

no genau einmal umziehen, und zwar wenn i nimma kreun kann in a behindertengerechte krankenhausnahe wohnung, bzw ins Altersheim.

foll zwa mol. friedhof host vagessn. :grin:

…denkfehler… do wird er jo „umgezogen“ weul sölwa kaunn a jo nimma! :wink: :smiling_face:

das i meinen Scheiss ned selbst schleppen muass :slight_smile:

Daunn hättst hoid noch Tibet oda so ziagn miaßn…duart gibt’s Sherpas! :wink:

a reine Kostnfroge - ma kaun se jedazeit Umzugssöldna mietn, oda net? :eyes: