licht

bei meiner derbi x race geht des licht nimma, blinka und rück- bzw bremslicht scho
wos konns do ham?
lg

die birn hin ??? :eyes:

bei da derbi???

und Griaß Gott :smiling_face: …Jo obn Links und a Bissal in da Mittn von da Untaren Hölftn is a Schraubal, do haust a Bissal a Petroleeum eini , daun Brennts Lampal wida :smiling_face: :grin: :grin:

Pfiagott Lg Pg

:wink: des is hoffentlich jetzt nur a bläda Schmäh !!! Ich hatte einen harten Arbeitstag Junge !!! Bitte vaschon uns mit so an Scheiss.

i glaub , das bei deina derbi des liacht nimma geht , wäust mit sichaheit de duftkerzn von ikea gnumma host.

tua des bitte nimma ! wechsl sofuat auf de vom feebreeze oder wia eben der schas hast…

gutes gelingen !

… und ich Trottl hob 4 mei Mopped johrlaung SUZUKI Ersotzteule kauft :wink: :grin:

Bis muagn oida Fux :wink:

OID is do nur ana :sunglasses:

i gib da an tipp… I bins ned :grin: :sunglasses:

greeeeeez, ich

OID is do nur ana [image]http://www.1000ps.at/forum/image/s3.gif[/image]

i gib da an tipp… I bins ned
 
 
Du manst sicher den Neffn … nau wort nur wenn i eam des dazöh :grin: 

frog i mi, wo diesa Hr. Mayer de Courage her nimmt. :eyes:

Hot a Pastur, dass a se hinatm Pilly vasteckn kaunn, owa riskiert imma a dickes Lippal. :cold_face:

Du kennst eam bessa - kaunn des sei, dass der noch seine gaunzn Flurschäden, durch des Morphium völlig schmerzbefreit is? :grin:

 
steck afoch den blinka ins licht und fohr de zwa meta, solaungs liacht blinkt… daun hoit’s a lenga, des moped!!! :eyes:
 
und wennst a net gaunz sinnbefreite auntwort dahofft host, daunn hob i an guatn rot fiar di:
 
gehe in dich, bub, und denke nach, was deine eltern, großeltern und urgroßeltern schon gesagt habe zum thema „wenn ich neu in einer gemeinschaft bin udn dazugehören möchte, was mache ich dann sinnvollerweise?“… oda kauf da des buach „Das Benehmen, Aufzucht und Hege“… :rage:

Des is anaseits die Jugend … aundraseits is da IQ ana Woschmaschin um wötn hecha wia da seine … :wink:

I woit eigantlich heite noch Deitsch Wagram zum Teifal Staumminger nur daunn hob i umma drei erfohrn dass i morgn 14 Stund hackln derf … NO COMMENT … :sob:

moch da nix draus. i bin a erst um dreiviertel8 hamkumman. do foa i nimma do umme.

dafia is die nackige endlich angmeldet und hot a scho a stückal vo da grossn weiten welt gsehn :wink: :grin: :grin: :grin:

greeeeeeeeeez, ich

… hast des praktisch dass de GSR noch in an Stickl is … recht so … :wink:

Mit hoin des noch, logisch. Den Tommy hob i aungruafn damit a ned wort. Und mir dirfn muagn a komplette Brilliance64 vapockn.

Philips Healthcare: Medizintechnik für das Gesundheitswesen

Kaum zu glaum oba des Hundsviech besteht aus 9 fette Kistn.

mit Deckel? :eyes:

Gesundnuntasuchung a scho gschafft? :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

http://www.salzburg24.at/2007/12/news-20071220-11573521-image1.jpg

 
 
ist das nicht gefährlich? :grin: :grin: :grin: :wink:

 
wennst da de tschick dabei mit an zippo auhazt… :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

Des is wida wos Typisch für Di, oida Selbst obmurksa :smiling_face:…oba Bitte saufs ned weyl sowas kantast üwalebn :eyes: , und daun host erschd Recht an Scherbn auf…

Lg Pg

 
 
vom zigartette anrauggen hat der pilgram1 ja nix geschrieben. :grin: :grin: :grin: :sunglasses: