Machts den Trojaner Test

Ich habe gerade auf Pro7 gehört das ein Trojaner mit dem klingenden Namen „DNS“ unterwegs ist. Die Scheissgeburten sind zwar schon gefasst aber trotzdem … sicher ist sicher.

Geht so:

www.dns-ok.de

Da sieht man ob das System gsund is oder njet. Meins is gsund :wink: weil ich ein phraver bin.

LG da Gerry

mei system is grodmoi 2 wochn oit. do is im mom no nix drauf :sunglasses:

greeeeeeeez, ich

bei mir is a Nix, oba vielleicht hättns mir Ja aus vasehn auch was angewiesen :smiling_face: , weyl Ohhebn tua i hextns as Telefon, weils auf da Banca eh Nix is :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… na wort amoi … eigentlich kaunn ma des ned System nennen … Zuastaund passt besser oder … Sauwirtschoft no mehr  :grin: :grin:

Falls sich dieser Computer der kein Guter ist mal von uns wenden sollte werde auch ich ein System haben :grin:
Mit geht des eh soooo auf die Nervn dass de Pornos immer so ruckeln wia a SRAD Bremsn :grin: :grin:

LieGrü
Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez ER

… leitet der Virus dein Vorhaben eine Internet Seite zu besuchen über den Sörwa einfach auf eine andere Seite um die dann deine Daten ausspionitert. Na ja meine Daten kennt eh jeder … 100-100-100 durchgehend und fost a Glotzn  :wink: mehr kaunnst von mir ned vawendn weil auf mei Kohle steh i irgendwie daher samma so neumodische Zahlungsmethoden wie eBanking a Stochl in da Netzhaut. Wenn i amoi ka Zeit mehr hob AMOI IM MONAT zur Bank zu fohrn und nochn rechtn zschaun … daunn is besser i haus in die Matrotzn.

Jo in da Tat :smiling_face: das Widarum El Cheffe ist doch auch ein Grund, mal wieder ofters bei Ihnen vorbeizuschaun Gell :grin: :grin: :grin:

Scho Komisch :eyes:

und auf anmal werd i Miad , Miada, usw und muaß mi dann unbedingt hilegn gell :smiling_face: :dizzy_face:

Lg Pg

… das war nur so dumm dahergeredet … so wie die Werbung da … http://www.youtube.com/watch?v=flAB-qtNLew

… so eine worme Bruat !!! :rage: :rage: :rage:

… eiganes Liadl und wos hob i ???

Neidigbin :rage: :rage: :rage:

Haiducci - Dragostea Din Tei - YouTube

in die linke, oda in de rechte? :eyes:

Alder - ich weiß, wo Dein Haus wohnt und so a Teppichmessa vom Baumax kaunn i ma a no leistn. :smiling_face:

kannschd ned hänn, wenn ebs Schwäbisch Schwäzze dud? :grin:

Heilandzsack, da kon i jetschn a Nix moche, wo komma den da Na, wenns da aufs Heilig blechle auffigäht :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… Links schlof i und recht die Frau Gerry. Los de jo in Rua wenns schloft … weck ma de auf und du host an Feind 4s Lem !!!  :rage: Des is den 50a ned wert … :wink: :grin:

Des Messer kauft ma beim RECA und der wiederum in Japan weus jo NIPPONCUTTER hast … mit so an bülichn Baumorktfisch kummst ma ned in mei Flat !!!

Zur Not geht des a … : http://www.youtube.com/watch?v=GM-Jtok5MMg&feature=related

Wobei … du bist a Vakeifa … do is des bessa : http://www.youtube.com/watch?v=aWG6QDnOIbQ

Glaub ma i wü nur dei Bestes !!! Wo host as denn vasteckt ??? :wink: :grin:

… WIENARISCH !!! Sunst haumma a Fristlose !!! :grin:

 
Du host a G’stö wia a Kokssackl :grin: :grin:

… Oida, wos frogst so damisch ??? Du kennst mi doch eh … eh lods mi doch immer zu eichan Standl ei damitn wos zu ausschtalliern hobst …  :wink: :grin:

Oba bei dir is des okay … do schimpft da Hatschate den Bucklatn :grin:

Na geh. Die wollten da doch extra a wengerl was auffibuchen.
Warat zwar a wengerl Drogengeld gwesen, aber besser wia nix.
:wink: :wink: :wink:

Hör mal ein wenig SWR3, da kommt die Seitenbacher-Werbung regelmässig. :wink:

solange ich mich vor DSDS oder GZSZ fürchten muss  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

… ALSO GZSZ is okay … da bin ich bei dir, 100% !!!

ABER … den Dieter Polen lass ich mir nicht schlecher machen als er ist … i gfrei mi schon auf morgen wenn i gemeinsaum mit da Frau Gerry die Kandidatn ausspottn derf :grin: :grin:

MICHI … ois seknrecht bei dir ?

Schlechter machen als er ist? Geht das? Hast du mal eine angebliche ‚Musik‘ angehört? :cold_face:[size=200"][b]

NIMM WENIGER!!![/b][/size] :rage: :rage: :rage:

i werds ma ausrichte :smiling_face: oda Bescha gsachd-

i hann scho Fertig :grin: :grin: :grin:

Lg Pg