Rettungsgase

Bitte Raum freihalten !

[image]http://www.allmystery.de/i/tQOTeHG_366.gif[/image]

moch wenigstns des fensta auf, oida!!! :rage: :rage: :rage:

ein bild aus der tiefsten „Rettungsgosse“. :dizzy_face: :wink:
 
[image]Eigenen Blog erstellen 2022: Kostenlose Anbieter im Vergleich

 
:grin: :grin:
 
WP

rettungsgase? ja sicher - i hab mi vorbereitet:
[image]http://de.dreamstime.com/bulgarische-bohnensuppe-thumb12121190.jpg[/image]

jo zum Einehechtn aus. :wink: :grin:

Was genau willst du uns jetz damit sagen?

kriagt ma geli an hunga, gell?
i werd amoi in eiskasten schauen, was da heut für a programm spielt… :grin:

wär´s mit Stelze? :eyes:

Bluttat aus Angst - Steirer sägt sich vor AMS-Untersuchung seinen Fuß ab | krone.at

naa - danke, i hob do kann hunger…

soweit samma no net…i brauch jo a koan haxn für mei hockn…do müsst i ma was anderes einfallen lassen… :wink:

hob nur gmant, weul er´s Fußerl aunschließend a no glei in Ofn ghaut hot, damit´s aum End net auf de Idee kumman eams nomoi aunzuheftn. :cold_face:

I man, i bin jo a net jedn Tog topmotiviert, owa auf de Idee muasst amoi kumman. :sunglasses:

I glaab des dalesd ma a so oda a ned … :wink:

Damit er sich leichter tut, hättest ihm auch erzählen können, dass es damals zeitgleich 2, oder 3 Fäden zum thema „Rettungsgasse“ gab, alte Mieselsuchtkeramik. :wink: :grin: :grin: :grin:

Do stöllt sich für mich vor ollem die Froge… meinst du des hilfreich, damit ma von Deinen „Rettungsgasen“ ned vernichtet wird, oder manst soichane de ma kriagt waunn ma ka Luft kriagt… Wöchane Gase oisa bittschön???

Rettungsgase kann man ja auch einrexen, oder? :eyes:
Und mitnehmen für den Fall … :grin:

i glaub er mant des ois verteidigungsmechanismus. so wie beim stinktier. :grin:

oiso rettungsgase = ongstschiss

oder wenn da a ondas krad gfährlich wird, ois turbo. :grin:

turbo = rettungsgase = ongstschiss

…interessanter Aunsotz… so hob i des no goar nit g’sehn… vielleicht mit an klan Zippo hintan Oa… boidsd de Gase ohlost, zündest daunn glei automatisch… :wink: :grin: :grin:

ab morgen Fasten vastehst, weil ich einen Bläh-Kot Schwellbauch habe, und das ist mein erstes Trainingsprogramm für die Rennstrecke!

gestern hab i burger king gfressen und heit den ganzen Tag a Blähkugel ghabt, und links und rechts zwickt der Bauch, des is nix für mi…

morgen heissts Tee und Gemüsebrühe