Wetter In Österreich

Wenn ich mir das so ansehe, ist Österreich im Winter gar nicht so schlecht! 
Im Westen kannst Schifahren, und im Osten Motrorradfahren.
Nicht schlecht für unser kleines Land.
 
Schönen Tag

:grin:  na ja,bei ins kimmt´s ma vor wia im krieg,i moan da sein de hubschrauba am fliegen ,
ärger als wann uns de faröa inseln angreifen würden. :wink:
na schee ist´s traumhaftes winta wetta,wie es sein soll.
heit warten ma noch ab,(weil dann haben de freeraider olle lanen abigfahren)
und morgen geh i woll schifahren,mal schauen werd ma woll a snowbike ausleihen :sunglasses:
lg und an scheenen tag,silli

…kannst in Hawaii aa…

Bei mir warens übrigens vergangenes WE exakt 236km mit der Sumo und 142km mit der Enduro. Und wie wars so bei Dir ?
A jo, Du ignorierst mi jo … :wink:

…pfeffern si bei uns aa 3x täglich ins AKH - des fehlende Glatteis auf der A1 wirds ned sein … :wink: - und Mopperlfahrer vermutlich aa kaum … :wink:

de zivielen halten sich momentan eh zrugg obwoll in am umkreis vo 25 km
sage und schreibe 6 rettungs hubschrauber stationiert sind,a guates geschäft nimm ich mal an,
im summer lei mehr die hälfte.
militär helli,
i moan de haben alle schon auf a katastrophe gehofft,die glücklicherweisse nicht eingetroffen ist.
i persönlich mag ja den winter recht gerne,so a schnee landschaft hat schon was find ich.
zum schnee enduro fahren bin i woll etas zu alt,weil wanns ma in der klinik empfehlen an gelitschutz auf de fiasserln zumontieren,is so a wintermoppedunfall schwer zu erklären :wink:
so genugg geschwafelt,nur soviel noch
POSTKARTEN kitsch wetter in de berg,silli

da warast eh schon fast beim elefantentreffen :grin:
bist zwar a bisselle friah dran,aba kunntasta den besten platz aussuachen :grin: :grin: :grin:
lg i

i werd ma woi a Gelitcreme ois Ersotz fia de weiße Pest auf de Rafn vom Rennschlumpf streichn miassn, damit i eam leichta quertreibn kaunn. :dizzy_face:

…dazu nur so viel: NEID mit 33 !

:wink:

… Elefantentreffen frei nach Klacks is in der Eifel - die Wixer vom Bayrischen Mopperlverband sehn mi ka 2. Mal … :expressionless:

oba ,des originale war a reines gespann treffen mit de zündapps.

ja des freid mi wanns ehna a so anschutz zualegen,koa creme sondan was mechanisches,
aso da fallt ma ein,wann i ehna mal zufällig find (so wia du meine rechenschreibfahla )
dann gibt´s a paar auf de tippsenhandeln das ehna zipperlle nimma holten kennan,
und nein das ist keine drohung, :rage: das is a verprecher meiner seit´s
lg silli,lämchen aus den bergen

 
 
aufpassen, sonst schmeisst der fucky mit buchstaben. :grin: :grin: :grin:

nana, des loss ma aus.

Außadem hob i des net ois Rechtschreib-, sondan ois Tippföhla aungsegn, fia den Du nix kaunnst. Gemäß da Beschreibung vom Hr. Bandnchef host Du jo, durt wo mia de Handerln haum, 2 Abortdeckln montiert und dafua mochst Du des wirklich gauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunz toll mit der Tastatur und so. :eyes: :wink: :grin: :grin: :grin:

känntast 2 Ü-Stricherln montiern - daunn warats a Gwehr. :wink:

Duckundzickzackwegrennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn … :grin: :grin: :grin: