Wetter !!!

Wie einst im Wonnemonat Mai!
Herrlich, keine Autos auf der Tangente, leere Strassen, ein Traum.
Lang leben der Skitourismus!
Auffi afd Berg, Buam! 

… worst mitn Pilli feiern ???  :wink: :grin:

Ned mit mir , sondan bei mir in da Tussiklinik, oba Er woar hoid widamoi a wuida Widaporst :sunglasses:,da gings halt bloß no a so :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

wo seids denn alle? ich seh täglich nur eine handvoll enduros aus dem mesozoikum auf der straße, dabei brauchts jetzt nicht mal die original gs-schneeketten, um voranzukommen!

auf Urlaub mit Familie im Bürgerkäfig unterwegs! HäHäHäHä!

 
 
hab mir das kurz durchgelesen, und freue mich schon auf den mai :wink:
bis dahin werden wir relativ wenig abgase produzieren, weil wir ja relativ wenig im winter fahren :smiling_face: :smiling_face:

des einen freud des anderen leid :cry: :cry: :cry:
a traumschnee in de berg und de gonzen flachlandla vo holland bis wean,de bsoffenen russen und a paar exoten auf da schipisten am rumkugeln,da hast als einheimischer nix verloren.
mowedfahren geht a nitta weil da liegst gleimal am grossen goscherl und des schmerzt das ego.
aba nach de kinig werds bessa und dann rasen wir wieder den berg runter :grin: :grin: :grin:
lg und a guate fernsicht ohne nebel und regen ,silli

es stimmt schon, auch der grosse Ansturm geht nach die hl.3 Kg. vorbei, dann sind alle wieder in Wien und erstopfen mir die Stadtautobahnen.
Du hast Recht, des einen Freud, des andern Leid!  
 
lg und schöne wetter nach dem 9.1.12 :wink:

 
…mich auch schon auf den Mai, weil da die ganzen Ölheizungen wieder abgestellt werden, weil die Wasserkraftwerke wieder auf volllast laufen und kalorischen Kraftwerke wieder abgestell werden können…??? :eyes:
 
Hätte noch einen Tipp für dich, Cyberrogga, schieb dein Moped im nächsten Mai, fals du eines hast, dann kann ich mehr mit meinen herumfahren :wink:

… du bist a schon bei de flottn Ärzte ??? Gibst jo ned, de akzeptiern nämlich kane „Achterln“ :sob:
a kana Vierterln … des muas a Liter sein sunscht tuat des bitter sein … :wink:
 
Oiso tu er mich do ned hinters Licht führen … du bist a Bombm Mechaniker oba ka Dokta !!! :grin:

… den gaunzn Tog OFFLEIN ??? :wink: Mogst uns neama ??? :grin:
 
Trallalllatrallalllal … :grin:

Lg Pg

sag ma amal a so :eyes: , mir is da a Interessante Hackn, mit am Haufn Gschubsta Mittarbeiter :grin: dazwischen gekommen, dazua brauchst Vül Kraft , do geht des mitm Forum nimma so ofach :worried:

Lg Pg

… obwohl, bei de vielen Kaffeepausn die ihr euch genehmigt :wink:

Aber recht so … so lang alles rennt gibts kan Grund künstlichn Schtress zu erzeugen.
Und der Schrotti ??? Hams den einschperrt ??? Der is wie vaschluckt weil … Skifohrn kaunn der mit DE Haxn sicher ned oder ??? :grin: :grin: der wird sicher in in ana Therme faul aufn Pelz liegn … :wink:

… wennst so liab bist und mir den „interessantn Teil“ mal zeign könntest … ich such und such aber … hoffnungslos :grin: :grin: :grin:

… jetzt hob ich ins Postkasterl guckt … gelber Zettel … BPD WIEN 1100… na ich hoff mal dass des nur Neujahrswünsche sind … :cold_face: :sunglasses: BPD … oder heißt des eppa „Bund pensionierter Ducatifahrer“ ??? na goi ? :smiling_face:

Gern es näxte mal :smiling_face:,Aba Gut a Bissale kann i schon sogn :grin:, is ungefähr ca 120 cm Breit , mit Borschtn so ca 8 cm hoch und saust üban Bodn waun ma gscheid Schiabt wia a gsengte Sau, is oba Koane zumindast koane De No Lebt aussa vielleicht de Borschtn :grin:; Unds Beste is das es Fost a Jeda Feste Trottl Bedinan kaun :grin: :grin: :grin:
Na weistas eh wos des seyn kannt göll :eyes: :grin:

Lg Pg

… und hinten steht er bei unsern Afghanen  :wink: (Lieferantn) :grin:

Der is hoid ned so firn mit „Deische Spreche“ aber man will ja einer Tafel Milka Schokolade auch nicht Goethe vorlesen nüsch ??? „Wo viel Licht ist ist starker Schatten“ :smiling_face:

:wink: … so is des

oda da Dottore, hod an Häscha gschickt, :smiling_face:, Und app mit Eam in De TK, zum Gründlich Runderneuern, und den Gaunzn Schweinskram :grin:, Wauna a Glick hod derfa daun nebm am Centi in am Eiganen Gitta Betti lign :grin:

Lg Pg

… schloft eh den gaunzn Tog … Beweisphotos zei i da morgn :wink: Oba a Surg hob i schon … .haum de sooo launge Gitta Bettn dass der Big Schrott einipasst ??? DO wern de Fussi aussehänga wie auf seiner Kawa :grin: