Duuuucati Panigale....

:sunglasses:

- YouTube

lg

riecht stark nach optischem einheitsbrei …

aber das ding schaut mehr aus nach einem nachfolger einer cagiva mito als einer würdigen ducati :slight_smile:

Findsd?,na jo eh jeda wie Er denkt, i griag da koan wirklichen vergleich mit am Achtal zsamm…

Weder Leistungs, Abmessungs , noch Technisch gsehn.

,

Die oide 916.

…geschmäcka sind jo bekonntlich verschiedn…jedn das seine :wink:
kafn würd i sie mir a net…i steh mehr auf die älteren teile… :wink: :grin:

lg

I würd ma a ka Panigale kafn, oba aus ondaren Gründn!
Wenn se jetzn scho Achtalen fladan is de wohrscheinlich scho im Ostn bevurst vom Händla wegfohrn konnst! ^^

Oiso mir gfalts schon sehr Guat, Die Panigale, aber sollte ich jemals in Verlegenheit kommen, mit sowas zu Liebäugeln , dann sicha eher Die Neiche F3 von MV Agusta
Des mitm Fladan is ja a ned soooo Oarg, Versichan sollte es man aber schon, und glei bevor mas Kauft berücksichtigen, und aus.

Lg Pg

De Oide!? De OIDE!? kreisch

Die Göttliche!

Unglaublich, des Forum. Unglaublich.

mrslow

i bin Schuldlos wia imma :smiling_face:, :grin: weyl

Da Herr Iveo hod damit aungfangt, und hod gsagt das Die Panigale ausschaugt wia a Achtal Mito :cold_face:

mir gfalln eh Alle 3 aba anscheinend Eam ned :eyes: :grin:

Lg Pg

Da fehlen die Aufnahme wo eine solche Schachfigur unter den Reifen gerät.

Hoffnung keimt auf. :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

warat dann gwesen??? Bitte erklärma ned, dass des dann dringend an Abflug geben hätt.

De is schon fosst zu schen!
Hob seltn so a perfekte und stimmige Reibn gsegn (de F3 follt a unta de selbe Kategorie, obwohl I, vielleicht zu Unrecht, bei MV misstrauisch warat)!

Do hätt I donn dauand Ongst Krotza eine zu mochn! ^^
Bei ana RC8, ols Beispiel, warat mir des egal, wal se eha so wirkt wia a „Gebrauchsmaschin“ (im positivn Sinn)!

… UNSER MAYA PEDA … der kann mitn Knie in der Dreckskurfe einen lauwarmen Gaugau mit Haut umrühren und weiter unten kurz vor Kismarton ein Butterweckerl streichen.

Das Kinderspiel mit den Schach Matt Firguren ist wirklich keine Kunst  :wink:

… der Maya derf des … :grin:

:wink:

Die Wahrscheinlichkeit wäre bei der Schräglage schon nicht Null gewesen.
Zumindest hätte es ihn mächtig gerissen.

…des is oba scho wild aus der luft gegriffn… :wink: :grin:
„moch doch urlaub in polen, denn dei fahrzeug steh scho durt“… :grin: :grin: :grin:

lg

…des konn ois möglich sein…i muas es erst sehn bevor i wos glab… :wink: :grin:

lg