V2-Motor

Hallo Leute!

Ich bin auf der Suche nach nem schönen V2-Motor. Der Zustand ist absolut egal. Ich brauche keine Innerein sondern nur das Gehäuse. Es kann gerissen oder ganze gebrochen sein.

Hoffe, ihr könnt mir helfen.

mfG

… da leicht a Kuttn fian Mützi sei Gäng?

http://www.b50nobodyrebels.wg.vu/index/

:smiling_face: :grin: :grin:

hob nirgens glesn, dass er den in an Setzkostn stölln mächt. :eyes:

I geh davo aus, dass er an Richtign haum mächt. :wink: :grin: :grin: :grin:

… Briafbeschwera warat a gaunzes Achtal (saumt’n Pili drauf) zu empföhln. :eyes:

Guten Tag! Schau doch bitte mal bei Wachalowski nach! meine ehemaligen Club freunde haben meine le mans 1 immer als solchen bezeichnet…muss also toll sein!

Kontaktier a Ducati Werkstatt.
Da wirst sicher fündig nach einem V2 mit gerissenem Motorgehäuse :grin: :grin: :grin:

Dr. Pezi

Lustiger… 

Bittsche.

Gern geschahs :grin: :grin: :grin:

TRost und Rat durch Dr. Pezi Nordbahn auf 1000 PS

das ist die Realität, aber ein V2 Fan wie du kann das nicht einfach verstehen

da kann der gepflegte kummeronkel nur einen v4 empfehlen, weil wenn der auseinanderbricht, hast einen v2 für die kredenz und einen zum zum weiterfahrn… :wink:

und Wieviel CCM soi des Drum hobn?; bei Am mit 125 kannt i da Vielleicht Hölfn, sollt i grod Guat aufglegt seyn :grin: :grin:

(weyl Der wiegt a mit Innarein so vül, wia a Großa ohne :grin: :wink:

Lg Pg

Sprichtst mas in a Sackal…(Oids- Gusch) :grin: und stellst mas vor Die Tür; i machs daun auf waun i Zeit hob

Den Murl kennts Eich ghoitn,weyl Der passt eh ned ins Achtal eini :wink:,dofür oba umso mehr De Hübsche Grinse-Katz aufn Sozius :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

des Hauberl und sei König  :grin: :grin: :grin: de san eh schon zu zweit  :wink: :grin: