hülfe!

kann mir bitte jemand kurz erklären warum meine tastatur nimma die diversen sonderzeichen über div buchstaben schreiben will?

^ über ein i zb.

wenn i draufdrück kommt immer nur ^^.

oder ´´ oder `` früher kam nix, und dann konnt man des über einen buchstaben setzen. wie kann ich das wieder umstelln?

greeeeeeez, ein ratloser

wäre net schlecht, aber wennst ein halbwegs modernes ms bs einsetz dann ist wahrscheinlich nur das eingebegebietsschema verstellt

Vielleicht liegst mitn Kopf auf da Tastn … :eyes:

:smiling_face: :grin: :grin:

rechts untn im eck irgendow vielleicht „UK“ oder „US“ stehen??? dann solltest 's tastenbrettl wieda auf „DE“ z’ruck stölln… notfois mit da „Systemsteuerung - Tastatur“… oda so…

Waunn i obn in da Menüleistn auf „Forum“ klick, geht a Fenster auf, wo steht:

HOPPALA!
Deine gewünschte Seite gibt es nicht mehr. Error 404 … :dizzy_face:

Wos stimmt denn do net? :eyes:

… nua vatippt.

Stott Motorrad Forum auf forum.1000ps.at - Die stärkste Motorradseite im Internet hod a Motorrad Forum auf forum.1000ps.at - Die stärkste Motorradseite im Internet in den Link einigschriebm. :hushed:

(Oda des Motorradl des den Papierkorb umgfiaht hod is Schuid) :eyes:

du suist net des rosane menü nemman, des g’hert da frau schrotti! du nimmst des himmelblaue, des g’hert dir!!! :grin: :grin: :grin: des hängt mit de östrogene und de großn graun, was’d eh, mit de … na sog… de telefine zaumm… :smiling_face: :smiling_face: :grin:

so wos hob i a :grin: gehst dann auf Site Mappn oda wia des heist :cold_face: und dann unten auf Foren dann gehts scho irgendwie :wink:

Lg Pg

wüll owa net auf amoi auf irgendwölche Sitemaps gehn - des soi gfölligst funzn wia normal. :rage: :sob: :sunglasses: :wink:

huach i no amoi. :sob: :rage:

Außa, dass ma jetzt des Kaffeehäferl noch Vorn iwan Schreibtisch rutscht und meine Kulischreiwa davoroin, hot se do nix bessat. :cold_face:

warum bitte mocht er des? :eyes:

Ois miassat i mi net so a scho gnua ärgan, den gaunzn liabn laungan Tog iwa. :sob:

mehr info hab i ned. ich will einfach nur sonderzeichen in wörter packen.

die sonderzeichentasten geben aber alles doppelt wieder und somit kann ichs ned auf buchstaben setzen.
und na, tastaturausgabe is Deutsch (österreich) eingestellt.

greeeeez, ich

zwamoi hintaranaund Alt-Shift drucken?

da tut sich nix

… den Maya sei Birn druckat de Tastn ned nieder … des muas aun wos aundan liegn … :wink:

Wüst des Türkische Telefonbiachl neich vafossn ???

soll jo leit gebn, die div nicknamen mit sonderzeichen schreiben. nur ohne dem gibts hoid koa einloggn nit

greeeez, ich

… jetzt tuast du stott schnaxln scho wieder Kriag spün ??? Schaum di heast …  :grin: :grin:

Waunn kumschtn muagn in die Zivilisation ???
Ruafst mi au bin ob ca. 1500 daham !!!

… foahr amoi mit AdAware driba …

… Schneemaya is genauso aufwendig zum baun wia a Schneefrau? :smiling_face: :grin: