@ Anfänger (wen´s interessiert)

 
Grundkenntnisse und -innen in Intelligenz, Fahrdynamik & Motorradtechnik machen fit und halten gesund. Deshalb hier ein paar Fragen zum Einstimmen: 

Was mache ich bei einem unausweichlichen Frontalzusammenstoß mit einem PKW?

Was mache ich um einen direkten Aufprall meines Körpers in ein festes Hindernis zu vermeiden?

Was ist der konkrete Zusammenhang zwischen Drehmoment (Nm) und Leistung (PS bzw. kW)?

Wie bekomme ich meine Reibm (während der Fahrt, Schrotti)  in Schräglage und wie ist das fahrdynamisch zu begründen?

Wie kann ich jede Reibm zu blitzartigen Schräglagenwechseln zwingen?


Nextes Mal geht´s weiter.

jo, oiso i fang amal an:

i hol mei handy aus der tasche und ruf den sciron an, daß wieder a 7er zum flicken wa.

net so deppad foarn.

vü hüft vü.

i hob in dem Eiwintarungs-Fredl fost olle Frogn beauntwurtn kännan. :wink: :grin: :grin: :grin:

jo i bin jo nu a aunfänger.

-> i hol ma gschewind an kaffee und daun überleg i ma den rest…

Meine nit. PM nix kriagt?

weiter gehts:

indem i von am entgegenkommenden linksabbieger im greisenalter seitlich abgeschossen werde.
physikalische begründung: die seitlich wirkende kraft (pkw+greis) übersteig die kreiselstabilisierungskräfte der räder des motorrades.

des geht mit am high-sider ziehmlich guat:
http://www.youtube.com/watch?v=G6SQAbrytuo
->schneller schräglagenwechseln geht net!

-> und wos sogst? glottes „sehr gut“ ha? :grin:

 
 
waunn i heit aum Obnd hamkumm, setz i des neich auf - vasprochn. :wink:
 
(Aun sich hob i ma des jo scho fia gestan Obnd vuagnumman, oa do is´ zspät wordn. :dizzy_face:)

 
 
zwoar ka Auhnung worüber Du do fabulierst, owa meinetwegn.
 
Därfst da sogor a Sterndal ins Hefterl pickn. :wink:

bin gestan extra niachtangebliebn, dass i dei gschreibsl kapier…
ob ma des heit a gelingt, waas i nit so genau. :grin: :grin:

I glaub jo fost, daß ma den Schrotti mit a bissi an Schwül in da Birn eha vastehn tut … Oba psst!

:smiling_face: :grin: :grin:

 
 
i hob ma sogor vuagnumman des auf Hochdeitsch zu vafossn. :rage: :wink:

 
 
Nix do mit „psst“ - i hob mei Lesebrülln auf im Büro - glaubst i kaunn des net entziffan? :rage: :wink:

vielleicht zöll i jo a no ois aunfänga… :grin:
 

 
und am end, fiar olle aundan aunfänga: mei moped is a guidfligal mit 450kg startgwicht… und furm nochtankn hot’s no 425kg… oiso net fü leichta… :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Daunk meina durchschlogenden Argumente kaunn des nur a Ansa mit Sterndi werdn! :wink: :smiling_face:

(ENDLICH wieda a Fredl mit SINN!!!)