Grundkenntnisse und -innen in Intelligenz, Fahrdynamik & Motorradtechnik machen fit und halten gesund. Deshalb hier ein paar Fragen zum Einstimmen:
Was mache ich bei einem unausweichlichen Frontalzusammenstoß mit einem PKW?
Was mache ich um einen direkten Aufprall meines Körpers in ein festes Hindernis zu vermeiden?
Was ist der konkrete Zusammenhang zwischen Drehmoment (Nm) und Leistung (PS bzw. kW)?
Wie bekomme ich meine Reibm (während der Fahrt, Schrotti) in Schräglage und wie ist das fahrdynamisch zu begründen?
Wie kann ich jede Reibm zu blitzartigen Schräglagenwechseln zwingen?
Nextes Mal geht´s weiter.
jo, oiso i fang amal an:
i hol mei handy aus der tasche und ruf den sciron an, daß wieder a 7er zum flicken wa.
net so deppad foarn.
vü hüft vü.
jo i bin jo nu a aunfänger.
-> i hol ma gschewind an kaffee und daun überleg i ma den rest…
Meine nit. PM nix kriagt?
weiter gehts:
indem i von am entgegenkommenden linksabbieger im greisenalter seitlich abgeschossen werde.
physikalische begründung: die seitlich wirkende kraft (pkw+greis) übersteig die kreiselstabilisierungskräfte der räder des motorrades.
des geht mit am high-sider ziehmlich guat:
http://www.youtube.com/watch?v=G6SQAbrytuo
->schneller schräglagenwechseln geht net!
-> und wos sogst? glottes „sehr gut“ ha?
waunn i heit aum Obnd hamkumm, setz i des neich auf - vasprochn.
(Aun sich hob i ma des jo scho fia gestan Obnd vuagnumman, oa do is´ zspät wordn. )
zwoar ka Auhnung worüber Du do fabulierst, owa meinetwegn.
Därfst da sogor a Sterndal ins Hefterl pickn.
bin gestan extra niachtangebliebn, dass i dei gschreibsl kapier…
ob ma des heit a gelingt, waas i nit so genau.
I glaub jo fost, daß ma den Schrotti mit a bissi an Schwül in da Birn eha vastehn tut … Oba psst!
i hob ma sogor vuagnumman des auf Hochdeitsch zu vafossn.
Nix do mit „psst“ - i hob mei Lesebrülln auf im Büro - glaubst i kaunn des net entziffan?
vielleicht zöll i jo a no ois aunfänga…
ORIGINAL: motorcitycobra
Was mache ich bei einem unausweichlichen Frontalzusammenstoß mit einem PKW?
[color=#990000]hoffn, daß ka volvo oda saab is, ois aundare, fur oim italiena-kistn san leichta ois mei moped und daher wurscht…
[/color]Was mache ich um einen direkten Aufprall meines Körpers in ein festes Hindernis zu vermeiden?
fia sowos bin i z’schlaunk!!!
Was ist der konkrete Zusammenhang zwischen Drehmoment (Nm) und Leistung (PS bzw. kW)?
de kurblwölln!!!
Wie bekomme ich meine Reibm (während der Fahrt, Schrotti) in Schräglage und wie ist das fahrdynamisch zu begründen?
i klopp de stützradln ein… begründn kaunn i des nur mit an vuisuff!!!
Wie kann ich jede Reibm zu blitzartigen Schräglagenwechseln zwingen?
wia laung is „blitzortig“ und güt des a fiar mei moped???
und am end, fiar olle aundan aunfänga: mei moped is a guidfligal mit 450kg startgwicht… und furm nochtankn hot’s no 425kg… oiso net fü leichta…
Was mache ich bei einem unausweichlichen Frontalzusammenstoß mit einem PKW?
I beschleinig auf iwa Lichtgeschwindigkeit und „beam“ mi anfoch durch!
Was mache ich um einen direkten Aufprall meines Körpers in ein festes Hindernis zu vermeiden?
I proi prinzipiööö nirgends auf, i schlog durch !
Was ist der konkrete Zusammenhang zwischen Drehmoment (Nm) und Leistung (PS bzw. kW)?
Da Eintrog im Zulossungsschein!
Wie bekomme ich meine Reibm (während der Fahrt, Schrotti) in Schräglage und wie ist das fahrdynamisch zu begründen?
Bei miar is des imma umgekehrt… wia kriag i de Reibn aus da Schräglog wieda ausse… ohne mehrarä Meta iwa’d Erd z’radiern!!
Wie kann ich jede Reibm zu blitzartigen Schräglagenwechseln zwingen?
I steig oh und hau ihra an Bock owe, do liegts blitzoartig!
(hätt i an Dokta in Phüschologii, vasuachat i’s mit guat zuaredn!)
(a Woarma hängad sein Oarsch oweu extrem nebn de Görk und japsad dauand…" hasch mich, hasch mich")
Daunk meina durchschlogenden Argumente kaunn des nur a Ansa mit Sterndi werdn!
(ENDLICH wieda a Fredl mit SINN!!!)